Yine her zamanki gibi yalnız ve mutsuzum. Yalnız olmak güzeldi ama benim gibi yalnız hissetmek istemezsiniz. Ben hep böyleyim. Geçmişte yaptığım hataları tekrarlamak istemediğim için böyleyim.
Aslında eskiden böyle değildim. Eskiden oldukça neşeli, tek derdi ders notları olan birisiydim. Çok gevezeydim. Şimdi ise...
Tamamen sırayla bütünlesiyorum. Durmadan kitap okuyorum müzik dinliyorum. İçimdeki acıyı dindirebilmenin tek yolu buymuş gibi geliyor. Aslında bir yolu daha var...
"HASSİKTİRRR!!!"
kafama yediğim darbeyle ağzımdan çıkması bir oldu. Kimin vurduğunu anlamak icin kafami kaldırıp kulakligimi cikarttim. Kafama vuran elbette Ekin' di.
" Hoca geldi Duru." dedi. Yoksa sövecektim valla. Ders fizikti. İlgimi çekenler listesinde son sıralarda bile yer almasi imkansizdi . Ders boyunca uyukladim.
Son ders zili caldiginda bir anda enerji doldum. Sonunda eve gidecek yatağıma kavusacaktim. "Beqle beni aşşqimm!!" diye haykirdi ic sesim.( İc sesim bayagi sacmalar)
Arkadaşım Esen'le eve yürüdüm. Ben hızlı yürürüm. Dolayısıyla nefes nefese kalmıştık. Birara
"Duru olimpiyatlara katilmiyoruz." diyerek söylendi durdu. Ama takmiyordum. Sonunda evime gelmistim.
"Görüşürüz Esen!" dedim ve cevabını beklemeden içeriye girdim.
Kapi kilidiyle olan rekabetten galip çıkarak eve girdim. Annemin biriyle konuşmasını duyuyordum.
"Anneğğğ!!! Ben geldim!!"
diyerek odama girip cantami yere firlattim ve bilgisayarı actim. Tumblr da gezerken bir anda odama dalarcasina giren kisinin ( benim odama dalarlar hep böyle kapi tıklatma diye birsey bilmez bu evdekiler )ekrandaki sapik postu görmesin diye sekmeyi kapatmaya çalışmam bir oldu. Ne zaman bu odaya böyle girseler şansima sapık postlar çıkardı.
Gelen kişiyi görmemle çığlık atıp
"Anneeee!" diye bagirdim.
Karşımda bir canavar filan yoktu merak etmeyin. Karsimdaki kisi benim bir yıl önce rüyamda gördüğüm yakışıklı cocuktu.
BEGENDINIZ MI? YORUM VE VOTELARINIZI BEKLERUN:-D
ilk bölüm biraz sıkıcı gelmiş olabilir ama size küçük bir spoiler vereyim.
GELECEK BOLUMLER ÇOK DAHA GÜZEL OLACAK:-D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜME UÇAN KUŞ
RomanceGeçmişteki hatalarını tekrarlamaktan korkan bir kızdı Duru. Bu yüzden yalnızlığı secmisti. Fakat Aras'in hayatına girmesiyle herşey degisecekti.