Óvatosan megfordította a papírt és elkezdte olvasni.
Örömmel értesítjük, hogy felvettük Önt a Gróf Széchenyi Gimnáziumba! A tankönyv listát augusztus 31-dikéig kiküldjük.
Blablabla...
- Felvettek Aliz felvettek - ugrott a nyakamba Nono.
- De jó! - örültem vele együtt. - Na nézzük az enyémet.
Kivettem a papírt a borítékból és lassan, remegő kézzel megfordítottam.
- Örömmel értesítjük, hogy felvettük Önt a Gróf Széchenyi Gimnáziumba! A tankönyv listát augusztus 31- dikéig kiküldjük.
- Felvettek, felvettek!!! Egy gimibe fogunk járni viiiiiiiii. - sivított Noémi.
- Nézd azt írja, hogy ezzel a számsorral meg lehet nézni, hogy hányadik ként vettek fel. Megnézzük?
- Hát persze! - bólogatott hevesen.
Előkaptam a laptopomat és bepötyögtem a gimi oldalának címét.
- Felvételi eredmények-motyogtam - mondd a kódodat - utasítottam a barátnőmet.
-045629
- Jó. Te a 40- bő a 23-dik vagy.
- Éljen! Anyu azt mondta,hogy ha felvesznek és a 30-nál előbb akkor kapok egy új laptopot.
- Ezt örömmel hallom - mondtam teljesen őszintén ugyanis Noncsi laptopja olyan lassú mint egy csiga. - Diktálod az enyémet is?
- Aha. 047833
- Én a 20-dik vagyok!!! Valószínűleg egy osztályba is fogunk járni.
- Mondtam, hogy biztos jobb lesz mint az enyém - szontyolodott el.
- Csak 3-mal jobb. Na gyere menjünk le és újságoljuk el anyuéknak!
Lerohantumk az emeletről.
- Anya, anya felvettek mind a kettőnket! - dobogtunk le az emeletről.
- Drágám hozhatod.- kiáltott be a konyhába mosolyogva.
És ekkor apa egy hatalmas epres csokis tortát hozott elő. A kedvencem!
- De hát ti? Hogy? Honnan?
- Nem tudtuk. Sütöttem két tortát is. Az egyikre az van írva, hogy Majd máskor jobban sikerül. A másikra pedig Gratulálunk!💗
- És ha az egyikünk bejut és a másikuk nem? - tette fel a kérdést Mimi.
- Erre az esetre az egyikőtöké a másik a másikótoké az egyik.
-Áhá.Második rész! Ha tetszik nyomj egy csillagot.😉
YOU ARE READING
Az elveszett barátság
AdventureVan két lány: Aliz és Noémi. Óvoda óta legjobb barátnők de egy váratlan fordulattal megszakad a barátságuk egy másik személy miatt. Vajon vissza találnak egymáshoz vagy az életük örökre megváltozik? Sikerül - e nekik beilleszkedni? Megtalálják- e a...