NOT NOT TODAY
EONJENGA KKOCCNEUN JIGESSJI
BUT NOT NOT TODAY
GUE TTAEGA ONEUREUN ANIJIIphone 7 milik Yoongi berdering menandakan panggilan masuk.
"Ermm private number?" Gumam hati Yoongi setelah melihat screen telefonya tiada nama panggilan.
"Yeoboseyo" Yoongi memulakan perbualan.
"Gula kau datang bangunan lama belakang taman ni kalau kau rasa nak Lisa dengan Yeri selamat" ujar Khunpimook.
"Duhh kau pehal culik bini aku?" Soal Yoongi.
Author: Sejak bila korang kahwin?
Yoongi: Sukahatiakulah!
Author: K .
"Hoi kau ni banyak tanya la duhh. Kau nak Lisa ke tak nak?" Soal Khunpimook.
"Yayaya kau jangan sentuh Lisa. Aku gerak" kata Yoongi.
"And lagi satu, kau datang sorang je jangan angkut hyung hyung kau yang lembik lembik tu" kata Khunpimook.
Membara api dalam hati Yoongi.
Tutt.. Yoongi menamatkan perbualannya dengan Khunpimook yang entah apa apa entah perangai.
"Bangtan! Yeogiwa!" Panggil Yoongi.
"Bwo?" Soal mereka berenam.
"Lisa dengan Yeri kena culik dengan Khunpimook dekat bangunan lama belakang taman" ujar Yoongi bersungguh.
"Weyhh Yeri aku!!" Jerit Hoseok.
"Diam!" Jerkah Seokjin lalu mengetuk kepala Hoseok.
"Aduhh hyung!" Hoseok mengaduh kesakitan.
"Lah kau ni Kuda bagi aku cerita bagi habis dulu boleh tak?" Soal Yoongi geram. Pantang betul dia bila orang mencelah ni.
"Mianhae" ucap Hoseok.
"Nae sekarang ni aku kena pergi sorang sorang" Yoongi menyambung ceritanya yang tergantung dek Hoseok.
"Weyh hyung bahaya la!" Celah Hoseok lagi. Tak makan saman betul kau ni.
Mereka berenam memandang Hoseok dengan wajah diam-lah-setan!.
"Erkk mian mian sambung sambung" ucap Hoseok ketakutan.
"So, now Jin hyung and Namjoon call polis and korang pergi menyorok lah celah mana pun. Bila aku perlukan bantuan korang aku akan jerit 'Bangtan' then korang tolonglah aku. Jangan buat blur pulak. Kang aku ketuk sekor sekor. Arraseo?" Jelas Yoongi panjang lebar.
"Arra!" Balas mereka berenam dengan bersemangat.
Author: Bow wow wow! Min Suga genius wuu wuu😌
Yoongi: 😏😏
🍭🍭🍭
"Lambatnya atok gula tu!" Rungut Jackson.
YOU ARE READING
[C] Mr.Swag Is My Husband ⚫MYG⚫
FanfictionCast: -Lalisa Manoban BP as Lice/Lisa -Min Yoongi BTS as Suga/Yoongi Start: 21/4/2017 End: 25/8/2017 Genre: romantic, funny, sad Writer: bbypinkz Idea: bbypinkz Cover edited by: Azzx_Flakes Inspired by: bbypinkz & syahira_hara Okeyhh itu dia watak d...