Hey guys! Miss this fanfic? Haa harini disebabkan birthday our leader author buatkan special chapter untuk korang oyeahh. Disini author nak ucapkan..
Happy Birthday to Kim Namjoon!🎉🎁
Enjoy!
"Uwahhh kyeopta!" Namjoon menjerit gembira apabila melihat anak kembar milik pasangan Lisa dan Yoongi.
Dua dua babygirls! Sukalah si Seokjin tu.
"Cute macam eommanya!" jerit Taehyung pula sambil tangannya mencubit lembut pipi Min Eunmi.
"Habis tu appa dia tak cute?" soal Yoongi.
Mereka semua tergelak di wad Kenanga itu.
Seokjin pula sudah mendukung Min Eunji sambil tersenyum.
"Aku dah bagi hadiah baju warna pink untuk baby kau Suga" kata Seokjin.
"Hyung sebelum Eunmi dan Eunji lahir lagi dia dah beli baju. Aku ingat nak ambil warna hitam baru swag ye dok Suga?" ujar Namjoon sambil tersengih.
"Haa nanti aku didik dia jadi swag macam eomma dan appa dia nae" Yoongi ketawa kecil.
Lisa turut tergelak.
Yeri dan Hoseok? Diaorang tak habis honeymoon lagi tu. Katanya petang nanti sampai la. Diorang pergi honeymoon jauh woo. Malaysia uyeahh.
Jungkook dengan Jimin pulak? Dorang pergi lawatan kolej dorang.
So tak berapa ramai la yang sambut kelahiran Eunmi dan Eunji. Just Namjoon, Seokjin dan Taehyung.
💃💃💃
Hari ni doktor sahkan Lisa dah boleh balik ke rumah. Memang happylah dia. Yoongi pun kelihatan tak sabar nak tunjukkan puteri puterinya rumah dia dan Lisa.
"Slow slow chagi jalan, tau lah excited" kata Yoongi sambil memimpin tangan Lisa masuk ke dalam rumah.
Manakala Eunmi didukung oleh Seokjin. Eunji pula didukung oleh Taehyung. Namjoon hanya membawa barang barang.
Berebut juga tadi Namjoon dengan Taehyung nak dukung Eunji. Namjoon hanya mengalah dan membuat muka pasrah. (✿´‿')
Hari ini sebenarnya hari jadi Namjoon. Tapi tak pastilah dia lupa atau buat tak tahu.
Yoongi dengan yang lain memang dah plan nak sambut birthday Namjoon.
Yoongi menyuruh Taehyung dan Seokjin membawa Namjoon jalan jalan ke tempat yang Namjoon suka. Yoongi, Lisa, Yeri, Hoseok pula akan menghias segala benda untuk parti Namjoon.
Barang barang sememangnya dah beli pada awal lagi. So senanglah kerja. Lagi satu yang best, Jimin dan Jungkook akan sampai 1 jam lagi. Tapi dorang tak tau pun plan Si Yoongi ni.
L to the O to the V to the E to the YOU-
Telefon Yoongi berdering menandakan ada panggilan masuk.
Chimchim🍑
Nama terpapar di skrin telefon Yoongi.
Yoongi menslaidkan ikon panggilan berwarna hijau ke warna merah untuk menjawab panggilan.
"Yeoboseyo?" Yoongi memulakan perbualan.
YOU ARE READING
[C] Mr.Swag Is My Husband ⚫MYG⚫
FanfictionCast: -Lalisa Manoban BP as Lice/Lisa -Min Yoongi BTS as Suga/Yoongi Start: 21/4/2017 End: 25/8/2017 Genre: romantic, funny, sad Writer: bbypinkz Idea: bbypinkz Cover edited by: Azzx_Flakes Inspired by: bbypinkz & syahira_hara Okeyhh itu dia watak d...