"Namjoon kau rasa?" Soal Yoongi.
"Rasa apanya hyung? " tanyaNamjoon pula.
"Patut tak aku ajak Lisa pegi Han River?"
"For?"
"Aku nak luahkan perasaan aku la" balas Yoongi terus terang.
"Ouh, it's up to you. Follow your heart" jawab Namjoon.
"Bagi idea sikit. Aku taknak face to face. Kau en pandai" balas Yoongi sambil mengambil biskut chipsmore Jungkook dari dalam balang.
"Alaa lekat je sticky note at locker dia" balas Namjoon.
"Gomawo. Kau memang pandai" balas Yoongi sambil mengangkat dua ibu jarinya ke atas sambil mengunyah biskut chipsmore itu.
🐾🐾🐾
Annyeong Lisa, it's Suga oppa. Oppa nak ajak Lisa pegi Han River petang ni pukul 3 if Lisa okay :)
🐾🐾🐾
"Yeri, teman aku pegi locker aku jap aku nak letak buku ni" pinta Lisa.
"Nae aku pun nak letak jugak" balas Yeri.
"Weyh ada note!" Lisa separuh jerit.
"Where?" tanya Yeri.
"At locker aku ni haa" balas Lisa.
"Sweet gila mamat ni walaupun dunia dah canggih still guna sticky note hahaha" ujar Yeri sambil ketawa terbahak bahak.
"Ann. Tak macam Jhope oppa kau. Werkk!" balas Lisa sambil menjelirkan lidahnya.
"Hekeleh tapi kitaorang sweet in dance. Werkk!" jawab Yeri tidak mahu mengalah.
Author: Alah Yeri mengalah je😂
"Teman aku eik jap lagi" pinta Lisa.
"Pastu aku alone. Nyampah aku" balas Yeri sambil menutup pintu locker Agak sedikit deras.
Author: kang tercabut pintu tu naya
"Alaa. Jebal!" pinta Lisa lagi sambil buat aegyo.
"Ahhh comelnya kau. Nae aku ikut" balas Yeri sambil menarik kedua dua pipi Lisa.
"Yeay! Sayang kau! " balas Lisa kemudian memeluk Yeri.
🐾🐾🐾
"Eh tu dia dengan Jhope oppa la. Macam tau tau je aku datang dengan kau" ujar Lisa.
"Nampaknya aku tak alone yuhuu! " balas Yeri sambil menepuk tangannya.
🐾🐾🐾
"Oppa dah lama tunggu?" tanya Lisa.
"Tak ada la baru je sampai 5 minit tadi" balas Yoongi sambil menguntum senyuman yang cukup manis.
YOU ARE READING
[C] Mr.Swag Is My Husband ⚫MYG⚫
FanfictieCast: -Lalisa Manoban BP as Lice/Lisa -Min Yoongi BTS as Suga/Yoongi Start: 21/4/2017 End: 25/8/2017 Genre: romantic, funny, sad Writer: bbypinkz Idea: bbypinkz Cover edited by: Azzx_Flakes Inspired by: bbypinkz & syahira_hara Okeyhh itu dia watak d...