09; New Student

271 30 0
                                    

"Stand class! Annyeong seonsaeng"  Ucap Jungkook semasa guru kelasnya masuk kelas 2-A-1 itu.

"Ya sit down. Today we have a new student from Taiwan" balas Jihyo.

"Dah agak orang luar" Dahyun bersuara.

"Annyeong, Chou Tzuyu imnida" Tyuzu memperkenalkan dirinya.

"Tzuyu, you sit behind Jungkook" arah Jihyo sambil jarinya ditunding ke arah Jungkook.

"Annyeong Tzuyu, Kai imnida" Kai mula memperkenalkan dirinya kepada Tzuyu.

"Yah, annyeong" balas Tzuyu.

"Ok class cikgu nak bagitau nama kamu dengan mentor kamu. So,jangan bersembang dan dengar dengan teliti. Arraesso?" Ujar Jihyo.

"Arraesso seonsaeng" balas semua pelajar kelas 2-A-1.

"Lisa with Min Yoongi from class 5-A-1, Yeri with Jung Hoseok from class 5-A-1 too, Jungkook with Kim Namjoon from class 5-A-1, Kai with Suho from class 5-A-1, Tzuyu with Kim Seokjin from class 5-A-1" Jihyo membaca nama semua pelajar.

"Kan aku cakap kau mentee Suga oppa" Yeri memberitahu Lisa.

"Haha tak sangka doe" jawab Lisa.

"Haa aku lagi style mentee dengan hyung sendiri" Jungkook mencelah.

"Aku un" Kai mencelah.

"Ok stand up class" Jihyo yg sedang mengemas kertas-kertas penting itu bingkas bangun lalu bersuara.

"Gomawo seonsaeng" Jungkook selaku ketua kelas 2-A-1 mengucapkan terima kasih lalu diikuti dengan pelajar lain.

🐾🐾🐾

"Annyeong seonsaeng" Namjoon ketua kelas 5-A-1 itu bingkas bangun setelah melihat sekujur tubuh menuju ke kelasnya.

"Duduk. Ok harini cikgu akan bagitau nama mentee kamu. Yoongi dengan Lalisa class 2-A-1, Hoseok dengan Yeri class 2-A-1, Namjoon dengan Jungkook class 2-A-1, Suho dengan Kai class 2-A-1 & Seokjin dengan Tzuyu class 2-A-1"

"Tzuyu?" Tanya Jin kehairanan.

"New student lagi kot" balas Namjoon.

Tuk! Tuk! Tuk! Bunyi mic diketuk kedengaran di dalam kelas 2-A-1.

"Perhatian kepada form 2 & form 5 sila tunggu di dewan pada pukul 11 pagi" arah pengawas yang sedang bercakap di dalam mic itu.

"Pasal mentor & mentee r nih" duga Yeri.

"Yup" balas Lisa ringkas.

🐾🐾🐾

"Hyung, haja ppali ppali" Hoseok memanggil hyungnya.

"Nae, haja" balas Yoongi,Namjoon dan Seokjin serentak.

🐾🐾🐾

"Semua pelajar diminta duduk" arah Kim Bokjoo.

"Namjoon tolong bagi buku ni" arah Nam joo hyuk kepada Namjoon dengan berbisik.

"Ok semua dah dapat? Siapa yang tak dapat sila angkat tangan" soal Jihyo.

"Ya imi" balas semua pelajar.

Tbc_💖

[C] Mr.Swag Is My Husband ⚫MYG⚫Where stories live. Discover now