11 Туршилтууд

1.2K 41 0
                                    

Жиминий зүрхний хэмнэл хурдаллаа. Сэтгэлээ илчлээд сайхан хариу авах ийм байдаг байхнээ гэж бодлоо. Яг л энэ мөчийн төлөө төрсөн мэт зүрх нь багтаж ядан цохилно. Уруулыг нь ахин эзэмдлээ.
Сорим зөөлөн түлхэхэд гайхан өөдөөс нь харлаа.
сорим: битгий шахаад бай гээд хөдлөхөд нь жиминд тогломоор санагдлаа. Таазаараа тойрог үүсгэн зөөлөн хөдлөхөд сорим: жимин!!
Жимин: ммм гээд ахин амьсгаа нь давхцан хариуллаа.
Сорим: ядаж, аххх , амраа л даа. Жимииин!
Жимин: за ойлголоо гээд инээд алдаж тэвэрлээ.
Сорим амандаа хамгаалалт ч хэрэглээгүй байж гэж үглэнэ.
Жимин: яасан гэнээ. Хамгаалалт аа
сорим: тийм ээ тийн. Жирэмсэн болчихвол яах юм.
Жимин: аль аль тохиолдолд нь чамтай унтана гэж бодоогүй болохоор тиймэрхүү юм бэлдсэнгүй гээд ширүүн аашлах соримыг бодон инээлээ.
Сорим харин улайн: өмнөх удаад зүгээр өнгөрсөн нь аз
жимин: нээрээ тийм гээд чинийх нээрээ ирээд дуусчихсан юмуу
сорим: тиймээ өнөөдөр
Жимин: чи хэзээ ч хүсэж магадгүй болохоор би байнга бэлэн байх хэрэгтэй юм шиг байна
сорим: ааа чи нээрээ гээд нүүрээ цээжинд нь наан нуулаа.
Жимин инээж ахин дээр нь гарлаа.
Жимин: би ханаагүй л байгаа шүү
сорим: тэгээд яах гээв гээд улайсан нүүрээ гараараа дарлаа.
Жимин: үргэлжлүүлье гээд хөлийг нь дэлгэн тултал нь хийлээ.
Сорим: ж-жимин байз аммм
жимин: зүгээр дээ. Би хүчлэхгүй гээд ахин өмнөх шигээ зөөлөн хөдөллөө. Хөдлөх бүрт нялцганан дуугарахад сорим ичнэ.
Сорим: хурдан хөдөл
жимин гайхаж байсан ч хүслийг нь биелүүлэхээр дээд хэсгээрээ өндийн хоёр талд гараа тулан хурдан биш боловч бага зэрэг хүчтэй хийлээ.
Сорим нүдээ анин амьсгаатаж хаяа нэг дуу алдана.
Жимин: тэвчих нь үү
сорим толгой дохиод гараараа орны даавуунаас зуурлаа. Жимин харин хурууных нь завсар хуруугаа оруулан гараас нь бариад илүү хүчтэй хөдөлж эхэллээ.
Жимин: сорим
сорим: жимин ахх
жимин уруулыг нь эзэмдэж хурдан хүчтэй хөдөлсөөр дотор нь тавьж орхилоо. Жимин өнөөхөө салгалаа. Сорим амьсгаатаж нүдээ нээн жимин рүү хараад: би ахиад тавьчихсан уу
жимин: тэгэх шиг л боллоо
сорим: ахх гэсээр нүүрээ даран нуруугаа харуулан цааш эргэлээ.
Жимин хойноос нь зөөлөн тэврээд: Эмэгтэй хүн нь илүү хүсэлтэй байвал зүгээр
сорим: чи нээрээ гээд гарыг нь давхар тэвэрлээ.
Жимин мөр хүзүүн дээр нь үнсээд: сайхан амраарай гэж шивнээд улам чанга тэвэрлээ.

Тэр хоёр боссоныхоо дараа чив чимээгүй цайгаа уун сууна. Аль аль нь эхэлж яриа өдөж чадсангүй. Үнэндээ яриа өдөх ч шаардлага байсангүй. Бие биенийхээ нүдрүү дулаахан хайрын харцаар ширтэнэ.

My lesbianWhere stories live. Discover now