Μετά απο πολύ ώρα συζήτησης ήρθε η στιγμή να δράσω!
Την ώρα που μιλούσαμε έστειλα μήνυμα στον Niall.Πρέπει να μιλήσουμε ιδιαιτέρως και χωρίς να μάθουν τίποτα οι άλλοι.
Με κοίταγε με απορία και έπειτα είπε.
"Derma, θα μου δείξεις που είναι το μπάνιο;"
"Ναι, φυσικά"
Του λέω και κατεβαίνουμε κάτω.
"Τι έγινε, να φρικάρω;"
Με ρώτησε μόλις είχαμε κατέβει στην κουζίνα.
"Οχι! Ακου της Τόρις αρέσει ο Liam και είμαι σίγουρη ότι ξέρεις ότι και στον Liam αρέσει η Τόρι.
Θέλω να πείσεις τον Liam να πλησιάσει κι άλλο την Τόρι!""Α μάλιστα! Το ξέρεις ε; Δηλαδή αρέσει και στην Τόρι?"
"Ναι της αρέσει!"
"Και τι να κάνουμε;"
"Εεμμ..εχω μια ιδέα!"
Τι ιδέα αθώο μου πλασματάκι;"Με ρώτησε με ένα πονηρό χαμόγελο.
Του εξήγησα στα γρήγορα τι θα κάνουμε και συμφώνησε.
"Παιδιά, τι κάνετε εδώ;"
Μας ρωτάει η Τόρι που μόλις μπήκε στην κουζίνα.
"Μου ζήτησε νερό"
Είπα στα γρήγορα την πρώτη δικαιολογία που μου ήρθε στο μυαλό.
"Οκ, ελάτε"
Μας είπε και ανεβήκαμε όλοι πάνω.Μετά απο πολύ ώρα τα παιδιά έφυγαν.
Την Επόμενη μέρα είχα σχολείο.
Έκανα την καθημερινή ρουτίνα και ντύθηκα.
Έβαλα ένα ψηλόμεσο άσπρο τζιν και μια μακριμανικη μπλε μπλούζα.
Ο χειμώνας είχε αρχίσει να μπαίνει για τα καλά!
Έκανα την αγαπημένη μου κοτσίδα και έφυγα για το σχολείο.Στο μεγάφωνο ο διευθυντής ανακοίνωσε ότι τους μαθητές της δευτέρας λυκείου τους ήθελε πρώτη ώρα στην αίθουσα ανακοινώσεων.
Έτσι λοιπόν όλα τα παιδιά κάναμε αυτό που μας είπε."Παιδιά, όπως ξέρετε κάθε χρόνο η δεύτερα λυκείου ετοιμάζει μια "παράσταση" για το σχολείο.
Φέτος το θέμα μας θα είναι ο έρωτας!
Θα κάνουμε τρία αποσπάσματα απο 3 Ταινίες με το θέμα αυτό.
Δυστυχώς δεν θα μπορέσετε να συμμετέχετε όλοι αφού Θα έχουμε μόνο ένα κορίτσι και ενα αγόρι για κάθε απόσπασμα.
Ακόμα οι ταινίες δεν έχουν επιλεχθεί αλλά θα γίνει σύντομα.
Για περισσότερα θα σας ενημερώσουμε αύριο. Μπορείτε να γυρίσετε στο μάθημα σας τώρα"Αφού τελείωσε τον λόγο του όλα τα παιδιά φύγαμε
"Α, και μην ξεχάσω οι απουσιολόγοι να με περιμένουν στο γραφείο μου στο πρώτο διάλειμμα"
Μας είπε και έπειτα έφυγε.
Τι να μας θέλει;
Ελπίζω να μην έκανα εγώ κάτι.Στο διάδρομο όλα τα κορίτσια μιλάγανε για την παράσταση.
"Κορίτσια, σταματήστε την φλυαρία εγώ θα πάρω έναν απο τους 3 ρόλους"
Είπε η πατσαβούρα, Στεφ στις "φίλες" της.
Πόσο ψωνάρα παίζει να είναι;Όταν χτύπησε το κουδούνι πήγα στο γραφείο του διευθυντή.
Πριν χτυπήσω την πόρτα όμως θυμήθηκα κάτι που το είχα παραλείψει.
Θα είναι ο Harry!!!!Πως να αντιδράσω;
Αυτός πως θα αντιδράσει;
Ότι γίνει ας γίνει!Λέω αποφασιστικά και μπαίνω μέσα.
Έχουν έρθει μόνο οι δυο απουσιολόγοι και τα δύο είναι κορίτσια!
Έμεινε μόνο ο Harry.
Η πόρτα ανοίγει με δύναμη και μπαίνει μεσα ο Harry."Styles, πάλι αργοπορημένος!"
Του είπε αυστηρά ο διευθυντής."Σόρυυ"
Του είπε λες και ήταν κανένας φίλος του.
Όταν με κοίταξε ήταν ανεκφραστος.
Δεν μπορούσα να καταλάβω τι σκεφτόταν!"Παιδιά, ο λόγος που σας φώναξα εδώ είναι επειδή έχει γίνει ένα μεγάλο μπέρδεμα που προφανώς δεν ευθύνεστε εσείς. Έχουν μπερδευτεί κάποια έγγραφα των προηγούμενων τάξεων της δευτέρας και αυτή την στιγμή έχουμε μεγάλο πρόβλημα! Αυτά τα έγγραφα αφορούν το βιβλίο ύλης και το απουσιολογιο. Πρέπει εσείς να βρείτε την λύση σε αυτό το πρόβλημα! Θα σας βάλω σε ομάδες για να είναι πιο εύκολο"
Τι δουλειά έχουμε εμείς με αυτό;
Και πως στο καλό μπερδεύτηκαν;"Λοιπόν, η Hester θα είναι ζευγάρι με την Aria και η Derma με τον Harry."
Οκ...αυτό δεν το περίμενα!
Γυρνάω προς τον Harry και μου χαμογελάει σε στιλ Καλά θα περάσουμε."Στο σχόλασμα θα έρθετε ξανά όλοι απο το γραφείο μου, μπορείτε να πηγαίνετε"
Μας λέει και ολοι φεύγουμε.
YOU ARE READING
ME AND HIM
Fanfiction"Δεν μπορώ να σε καταλάβω,την μια εισαι γλυκος και ευγενικός και να την αλλη απόμακρος και αγενής" "Έτσι είμαι εγώ.." "Με πληγώνεις οταν μου μιλας ετσι" "Δεν το θέλω.." "Τότε γιατί το κάνεις;" "Δεν ξερω τιποτα πια,με εχεις τρελανει!" "Εγω;;πας καλα;...