Κλείνω την πόρτα και τον κοιτάω."Αυτό δεν έπρεπε να γίνει"
Κρακ
Κάτι έσπασε μέσα μου!
Αυτο δεν το περίμενα!
Δηλαδή μου λεει οτι το μετάνιωσε;"Ασ το ξεχάσουμε και ας κοιτάξουμε την δουλειά μας"
Τι να πω; Αυτός ο άνθρωπος θα με τρελάνει!
Ή μάλλον με έχει τρελάνει ηδη.
Το πόσο απλά λεει τα πράγματα με ξεπερνάει!
Αλλα Έχει δικιο...το θέμα είναι πως εγώ δεν μπορώ να το ξεχάσω!
Ναι γαμωτο δεν μπορώ!
Ακόμα νοιώθω τα χείλι του πάνω στα δικά μου,το άγγιγμα του,το άρωμα του...ολα!
Απλά ήταν κάτι τυχαίο..."Ναι,συμφωνώ"
Του λέω άνετη και αρχίζω να κάνω τα μαλλιά μου πλεξούδες
"Οκ,αρα όλα μια χαρα"
Μου λέει με χαμόγελο παιδιού.
Με αυτό το χαμογελο που κάνουν την εμφάνιση τους τα λακακια του."Ναι εμ...να σε ρωτήσω κάτι;"
"Ναι"
"Γιατί νευριασες τόσο πολύ με την φωτογραφία;"
"Derma ας μην το συζητήσουμε,συγγνώμη ήμουν υπερβολικός αλλά τέλος η συζήτηση!"Μου λέει λιγο απότομα.
Δεν εξηγείται η συμπεριφορά του!
Μήπως ο Louis δεν μου έχει πει κάτι;"Οκ,έκανα ήδη λίγη δουλειά μόνη μου"
Του λέω προσπαθώντας να αλλάξω θέμα
"Και εγώ. Μας μένουν 3 μέρες ακόμα,πρέπει να προλάβουμε"
"Θα προλάβουμε"Του λέω και του δίνω ενα ψεύτικο χαμόγελο.
"Οκ τα λέμε αύριο,καληνύχτα"
Μου λέει γρήγορα και πάει προς την έξοδο.
"Καληνύχτα"Του λέω και πάω να τον αγκαλιάσω αλλα φεύγει γρήγορα.
Με αποφεύγει;
Μπαα...ιδέα μου θα είναι!Νοιώθω την ανάγκη να πάρω την Τόρι τηλέφωνο.
Ναι αυτό θα κάνω! Θα με βοηθήσει ειμαι σίγουρη.Ναι;
Ακούγεται η φωνή της απο την άλλη γραμμή. Ειναι που είναι λεπτή η φωνή της απο το τηλέφωνο ακούγεται σαν μωρού!_Εγώ είμαι
_Ελα ρε Αλήθεια; τι παίρνεις τέτοια ώρα;
_σε ξύπνησα;
_οχι εντάξει ταινιουλα έβλεπα για να με πάρει ο ύπνος. Τι έγινε;(Αφου της τα εξήγησα ολα με κάθε λεπτομέρεια)
_δηλαδή μετά έκανε λες και δεν έγινε τίποτα;
Με ρωτάει όλο ενδιαφέρον
_Ναι και καλα έκανε! Δεν έπρεπε να γίνει ουτο σι άλλος
_Derma Είσαι υπερβολική! Δεν έγινε και τίποτα,φασωθηκατε. Που είναι το κακό;
_Τόρι πας καλά;
_ναι γιατί; σε εμποδίζει κάτι απο το να το κάνεις;
_Τόρι ο Harry είναι ο Harry! Σε φασωνει και τέλος ! Εγω δεν ειμαι έτσι και το κατάλαβε και αυτός. Ότι έγινε έγινε...
_Καλά ότι πεις! Σε κλείνω τώρα επειδή άρχισα να νυστάζω,πήγε δώδεκα η ωρα αύριο δεν θα σηκωνόμαστε.
_ναι,έχεις δίκιο. Τα λέμε καληνύχτα
_καληνύχταΜου λέει και κλείνουμε.
Φοράω τις πιτζάμες μου,βουρτσίζω τα δόντια μου και ξαπλώνω.
Ο μπαμπάς μου είχε πει οτι θα ερχόταν αύριο επειδή είχε κάτι δουλειές με τους συναδέρφους του.Σε 10 λεπτά ειχα αποκοιμηθεί.
...
Ακούω τον γνωστό ήχο απο το ξυπνητήρι και το κλείνω
Νοιώθω σαν φάντασμα!
Μπορεί να παίζει ρόλο οτι κοιμήθηκα αργά αλλα δεν ειναι μόνο αυτό.
Πάω στο μπάνιο και το συνειδητοποιώ
Μου ήρθε περίοδος!Έτσι εξηγείται ο πόνος στη μέση και η χάλια διάθεση μου.
Έβαλα γρήγορα ότι βρήκα μπροστά μου απο ρούχα και απο μακιγιάζ έβαλα λιγο makeup για να καλύψω τους μαύρους κύκλους κάτω απο τα μάτια
Δεν μου αρέσει να βάφομαι σχολείο αλλά μέρες σαν και αυτή χρειάζεται λίγο makeup.Ήπια στα γρήγορα το γάλα μου και έφυγα.
Με το που μπήκα στο σχολείο ο Niallμε άρπαξε απο το χέρι και με πήγε σε μια γωνίτσα.
"Αμαν ρε Niall με τρομαξες!"
Του είπα φουριοζα
"Σορρυ απλά ήθελα να σε βρω πριν έρθουν οι άλλοι"
"Τι θες να μου πεις;"
"Για το σχέδιο με την Τόρι και τον Liam"
"Πιο σχέδιο;"
"Που είχαμε πει...πες μου πως δεν θυμάσαι!"
"Αα ναι...οχ ρε το ξέχασα εντελώς σορρυ...εχω πολλά στο μυαλό μου"
"Δεν πειράζει,λοιπόν όπως το είπαμε;"
"Ναι,βέβαια!"Του είπα χαρούμενα και πήγαμε στα παιδιά.
Το σχέδιο δεν ήταν και κάτι το τρομερό!
Απλά και καλά θα βγαίναμε όλοι μαζί το Σάββατο(η γνωστή τετράδα) και σχεδιάσαμε με τον Niall εμείς να μην πάμε και να τους το πούμε όταν ήδη αυτοί οι δύο θα έχουν πάει.
Έτσι θα αναγκαστούν να μείνουν οι δύο τους.
Και έτσι μπορεί να γίνει επιτέλους κάτι!Εδώ που τα λέμε εχω παραμελήσει τώρα τελευταία τους φίλους μου!
Τι να κάνω όμως;
Μου έχουν πέσει πολλά μαζεμέναΧτυπάει το κουδούνι και όλη η δεύτερα πάμε στην αίθουσα ανακοινώσεων.
Σήμερα θα μας ανακοινώσουν ποιοι θα είναι οι 5τυχεροί και τυχερές που θα διαγωνιστούν για να πάρουν τον ρόλο.
Εγώ εχωρ δηλώσει για τον Τιτανικό,θέλω πολύ να είμαι μια απο τις 5 τυχερές αλλά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες!Η τορι Έχει δηλώσει για τον ρωμαιο και την ιουλιετα,μακάρι να πάρει τον ρόλο!
"Καλή μέρα παιδιά,σήμερα θα σας πω ποια ονόματα βγήκαν απο την κλήρωση αλλα πρώτα Θέλω να σας ανακοινώσω κάτι άλλο. Η Hester θα σας μοιράσει στο σχολασμα κατι Δηλώσεις οι οποίες αφορούν μια τριήμερη εκδρομή στην Ιταλία που θα πάτε εσείς"
Φωνές χαράς ακούγονταν σε όλη την αίθουσα.
Ιταλια ε;δεν θα ειναι και άσχημα!Ο διευθυντής ειπε να κάνουμε ησυχία και συνέχισε.
YOU ARE READING
ME AND HIM
Fanfiction"Δεν μπορώ να σε καταλάβω,την μια εισαι γλυκος και ευγενικός και να την αλλη απόμακρος και αγενής" "Έτσι είμαι εγώ.." "Με πληγώνεις οταν μου μιλας ετσι" "Δεν το θέλω.." "Τότε γιατί το κάνεις;" "Δεν ξερω τιποτα πια,με εχεις τρελανει!" "Εγω;;πας καλα;...