Η Τορι με περίμενε έξω απο το καφέ"Συγγνώμη που άργησα"
Της είπα λαχανιασμενη αφού έτρεχα στο δρόμο.
"Δεν πειράζει, βλεπω έκανες ότι σου είπα!"
Μου είπε κλείνοντας μου το μάτι.
Βασικά δεν με επηρέασε το μήνυμα της ετσι κι αλλιως θα ντυνομουν Έτσι."Ελα παμε"
Μου ειπε και μπηκαμε στην καφετέρια. Όντως έχει πολλά αγόρια εδώ! Αφου καθίσαμε ήρθε μια κοπέλα για να παραγγείλουμε. Παραγγείλαμε και οι δύο χυμό. Και οι δυο πιστεύουμε πως ο καφές ειναι για μετά τα 18.
"Λοιπόν για πες, σου έχει κάνει εντύπωση κανένα αγοράκι;"
Με ρώτησε πινοντας τον χυμο της.
Αμέσως μου ήρθε στην σκέψη το αγόρι με τις μπούκλες. Μα.Γιατί τον σκεφτομαι;"Μπαα εσενα;"
"Μπα ουτε εμενα..."Στο απέναντι τραπέζι ήταν μια παρέα αγοριών που μας κοιταγαν συνέχεια αλλα δεν έδωσα σημασία. Αφου πληρώσαμε φύγαμε.Και οταν ήμουν έτοιμη να προχωρήσω ακούω την φωνή της Τορι
"Naill , Harry!!"
Κοιτάω απέναντι και βλέπω τον Niall με τον....το αγόρι με.τις.μπούκλες!! Ωστε Έτσι τον λένε....
"Γεια σας κορίτσια"
Μας χαιρετάει ο Niall δίνοντας μας μια αγκαλιά. Ο Harry πάλι, δεν κάνει καμία κίνηση!
Οταν τον κοιταω συνειδητοποιώ οτι με κοιτάει ήδη απο πάνω μέχρι κάτω."Γεια σου Harry"
Του λεει η Τορι ταχα μου προσβεβλημένη
"Γειαα"
Λεει αδιάφορα. Η φωνή του είναι βραχνή αλλα ταυτόχρονα γλυκιά!
"Λοιπόν κορίτσια εμείς πρέπει να φύγουμε, να συναντηθούμε καμία μέρα!"
Μας λεει ο Niall χαμογελώντας
"Ναι, βέβαια θα το κανονίσουμε!"
Του λέει η Τορι με ενθουσιασμό.
Ο Niall με τον Harry που ουτε εκανε τον κόπο να μας αποχαιρετήσει έφυγαν.
Καθώς περπαταγαμε ρωτάω την Τορι" Τορι, αυτός ο Harry τι ρολο παιζει;"
" αα τιποτα μην του δίνεις σημασία Έτσι ειναι αυτος!"
" Φαίνεται να μην νε συμπαθεί"
"Γτ.το λες αυτο;"
"Να τώρα ούτε καν που μου μίλησε και την προηγούμενη.φορά.Ήταν ολο νεύρα"
"Ποια προηγούμενη φορα;"Της εξηγησα στα.γρηγορα τι έγινε
"Σου ειπα, μην του δίνεις σημασία το μόνο που τον νοιάζει είναι οι γκομενες."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ME AND HIM
Фанфик"Δεν μπορώ να σε καταλάβω,την μια εισαι γλυκος και ευγενικός και να την αλλη απόμακρος και αγενής" "Έτσι είμαι εγώ.." "Με πληγώνεις οταν μου μιλας ετσι" "Δεν το θέλω.." "Τότε γιατί το κάνεις;" "Δεν ξερω τιποτα πια,με εχεις τρελανει!" "Εγω;;πας καλα;...