Bütün fotoğraf larımızı bir kutuya koydum.Her fotoğrafa baktığımda gözümden yaşlar geliyordu..Acı çekmem bugün sonlanacaktı.Bıkmış olduğum hayatıma bugün son vericektim..
Elime kağıt kalem aldım.Yazmaya başladım..Kiraz'ım
Beni unuttun sevgilim.Bana yalan söyledin!Seni unutmicam diye söz vermiştin ama sözünü tutmadın sevgilim.Ben seni çok seviyorum,hergün acı çekiyorum...Bu kutuda senle olan bir sürü anımız var.Bunlar sende kalsın sevgilim belki birgün beni hatırlarsın mezarıma gelirsin..O güzel anılarımızı asla unutmicam sevgilim.Ben senin gibi yapmicam ben hiç birşeyi unutmicam!Senin heryerini ezbere bildiğim kirazımı unutmicam.Dudaklarının tadını,kokunu,uyuşunu,kıskanmanı,gülümsemeni,kızmanı,ağlamanı herşeyini unutmicam sevgilim.Bana yaptığın o kavaltıları asla ama asla unutmicam çünkü sen benim yaşama sebebimsin!Herşey benim suçumdu.O kaza ikimizide ayırdı.Artık birlikte olamayacağız.Hepsi benim suçumdu.Deli gibi seven sevgilinin suçuydu.Özür dilerim hayatımın anlamı.O gün sakin olsaydım bunalar yaşanmicaktı.Bu benim son nefesim olacak bir mektup.Ben gidince sakın ama sakın dağılma.Benden daha iyilerine layıksın sevgilim bunu bil!Bu söylemek bile acı veriyor ama yeni birisini bul birtanem.Beni unutma olur mu seni çok seviyorum ömrüm...
-Sevdiğin adam!Mektubuda kutunun içe koymuştum.Bugün okul yoktu.Cumartesi günüydü..Naruto'yu arayıp kutuyu sakura'ya vermesini isteyeceğim ve sonra ise yaşamam biticek acılar biticek.
"Alo naruto eve gelsene"
"Noldu?"
"Birisine birşey verceksin hadi hemen gel"
"Tamam"•••••••••••
Kapıyı gidip açtığımda narutoya kutuyu uzattım.Şaşkın şaşakın bakıyordu suratıma.
"Naruto senden birşey isticem"
"Nedir"
"Bu kutuyu şimdi sakura'ya verir misin?"
"Kutuda ne var"
"Onu boşver sen git kutuyu ver!"
"Tamam"
"Kutuyu verdikten 10dk sonra beni ara!"
"Tamam dostum"Sıkıca narutoya sarılmıştım..
••••••••••
SakuraNaruto bana bir kutu vermişti.Tanıdık gelen bir kutu ama ne!
Odama çıkıp kutuyu açtım.Fotoğrafalar vardı.Sasuke ile anılarımız vardı.Başım ağrımaya başlamıştı.ANILAR!Hatırlamaya başladım.Hatırlıyordum.Herşeyi hatırlıyordum.Fotoğrafalrı tek tek inceliyordum.Bir mektup buldum.Üstünde bir ıslaklık ve bir kan damlası vardı.Kan mı!Hemen içini açtım mektubun...
"""""""""
Gözlerimden yaşlar akıyordu.Sevdiğim adam ölücekti!Hızlıca odamdan çıkıp evden çıktım.Sasuke'nin yanına gitmeliydim.Sasuke
Telefonu kapattığımda mutfağa gittim.Birsürü ilaç ve bıcak çıkardım.İlk önce ilaçları ağzıma koydum.Bıcakla vücüduma çizikler attım.Derin çiziklerdii.Heryerim uyuşmaya başlamış terler akıyordu.Zar zor bıcağı tutuyordum.Bileklerime geldiğimde ikisinede derin bir çizik attım sonra ise bütün ilaçları yuttum....
Başım dönmeye başlamıştı.Yere düşmüştüm.Titriyor ve acı çekiyordum sonra ise gözlerim tamamen kapandı."Görürşürüz sevgili-"
Sakura
"Alo naruto hemen sasuke'nin evine gel bemde gidiyorum oraya!"
"Noldu"
"Ölücek!"
"Tamam hemen geliyorum"Koşa koşa gidiyordum.Evi hatırlamaya çalışıyordum.Sokaklar tanıdık geliyordu...
Eve vardığımda kapıyı açmak için zorladım ama olmadı.Sonra aklıma sasuke'nin koyduğu yedek anahtar geldi aklıma.Hızlıca kapıyı açtım ve olduğum yerde dona kaldım.Sasuke'nin yeryerimde kanlar akıyordu.Koştum ve mutfaktan bir bez aldım.Kestiği yerlere baskı uyguluyordum ama boşaydı.Ambulansı aradım hemen burda olurdu.
"Lütfen ölme sevgilim lütfen ölme"
"Ben geldim"Gözlerimden yaşlar akıyordu.Sevdiğim adamı tam hatırlamıştım şimdi ise kaybediyordum.
Naruto:Sasukeee!
"Narutoo koş.."••••••••••••
Sasuke
Gözlerimi açtığımda etrafıma baktım.NE!
Sakura!
Elimi tutmuş,başı yatakta uyuyordu.Gülümsedim demek hatırladı herşeyi.Ama ben ölemedim!Ölmek istiyordumm..
Ellerim sargılı vücudum sargılar içindeydi.Kalkmak istedim ama acıyordu hareket edemedim.Hareket ettiğimden sakura uyanmıştı."Sasuke uyandın,uyandın sevgilim"
Gözlerimden yaşlar süzülüyordu..
"Uyandım sevgilim"
Eli ile saçlarımı karıştırıyordu.Özlemişti oda benim gibi."Sakın bir daha yapma ben sensiz yapamam!"
"Yapmam sevgilim yapmam sen yanımda oldukça yapmam!"
Ağlamış gözleri ile bana yaklaştı.Dudaklarını bana yaklaştı.Özlediğim dudaklarını öpemeye başlamıştım.Özlemiş gibi öpüyordu.Sanki hiç görmemiş gibi.Öpmeye devam ediyor hemde hızlandırmıştım.Dillerimiz içerde dans ediyordu..Herzmanki gibi kiraz tatları alıyordum.Nefes almak için benden ayrıldı.Derin derin nefesler veriyordu."Özlemişim bu kiraz tadını"
Sırıtıyordum.Oda gülüyordu uzun zamandır bu gülüşü görememiştim özlemiştim bu gülüşü."Sen iyileş ben hep öperim.."
"Benle uyursun di mi?"
"Tabiki uyucam kokunu özlemişim."Kafamı çevirdim.Şuanlık iyidi ama ben ona zarar vermek istemiyordum.Yine böyle olsun istemiyordum.
"Sakura bu son olsun."
"Neden"şaşkın şaşkın çimen gözleri ile bana bakıyordu.
"Sana zarar vermek istemiyorum.Benim yüzümden ölüyordun.Ciddi şekilde yaralandın!Her yerinde izler var!Sana bunu bir daha yapamam sevgilim. Olmaz!"Sasuke!Ben seni seviyorum,senim suçun yoktu.O gün seni dinlemeliydim.Asıl ven sana zarar verdim üzgünüm.Asıl benim suçum."
"Senin suçun değil."
Ağlamaya başlamıştı hemde hıçkırıklarla o böyle ağladığında canım acıyordu.sesizce "yaklaş"dedim.Bana yaklaştığında onu öpmeye başladım.Bir elimle göz yaşlarını siliyor diyer elimlede boynunda ellerimi gezdiriyordum.Öpmeyede devam ediyordum.Dudaklarını ısırmayı da özlemiştim.Isırdım.Acımış olmalıki titredi.Ondan ayrıldım ve "seni seviyorum ama sana zarar vermek istemiyorum sakura""Zarar vermiyorsun ki"
Kapı açıldığında sakura hemen doğruldu.
"Sakura sasuke ye pasuman yapılcak hadi dışarı çıkalım."
"Kafanı kaldır lan naruto"dedim.O ise şaşkın şaşkın bana bakıyordu.Gözlerinden bir yaş aktı.."Sasuke seni baka bizi bırakıp gitmek nedir lan!"
"Burdayım burda eee kaç gündürr burdayım."
"2 gün oldu."
"Çok olmuş be"
"Baka"Her halinden belliydi baya ağlamıştı.Onu böyle yapmam kötüydü.Naruto şizofren olduğu için baya etkilenmiş olmalıydı.İlerlemez hastalığı ve hemen iyilişse çok güzel olurdu.
"Ee naptınız odada"
"Napa biliriz odada acaba baka." Dedim sinsi sinsi sırıtıyordu.
"Naruto hadi sen doktoru çağır uyandı diye."
"Hay hay"Naruto odadan çıktığında hafif gülümsedim.
"İyiki varsınız"
"Sensiz biz olmayız ama"•••••••••••••
"Seni döverim mal bizi nasıl korkuttun!"dedi ino haklıydı."seni dövücem iyileşte."
"Hay hay ino"
"Pisliksin kardeşim bize bunu yapıyosun."dedi shikamaru."Hepinizden özürü dilerim,shikamaru,ino,sai,naruto,tenten,lee,shino,temari,hinata,neji,kiba özür dilerim."
"Sorun değil."
" ee hadi biz çıkalımda şu aşıklar yanlız kaldın di mi?"
"Evet evet biz çıkalım."Dedi naruto sonra ise sinsi sinsi sırıtoyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ İNSAN![Sasusaku]
FanfictionÖlü insanım ben sevgilim,yoruldum tükendim ben artık! -Sasuke