5

457 26 5
                                    

Kamp alanına gelmiştik sonunda.Arabada uymuya çalışsam olmadı.Yato ile sakurayı izliyorum.O pislik çocuk sakuranın yanından ayrılmıyordu.Hepte öyleydi.Biz çıkmadan öncede bir kere sakura'ya taciz etmeye çalışmıştı okulda,ben durdurmuştum..

İno:Özlemişim burayı.
Sai:Hep geliyoruz ya..
İno:of sai.

Bunlarda hep böyleydi insan bir değilir be!En çok naruto'ya acıyorudum.Sevdiği kız başka ülkedeydi.Bazen geliyordu.Seneye bizim okulda olcağını öğrendiğimizde narutoyu zor durdurmuştuk.Çılgın gibi eğlenmişti.

Diğer herkese bakıyordum.Eşyaşalı alıyorlardı.

Naruto:Lan sasuke yardım etsene!
"Taşı banane"
Naruto:Lan!

Kakashi:No kavga sakin olun..

Zorla olsada Naruto ya yardım etmiştim.Can sıkıcı bir durumdu.

Sakura yı arıyordum ino'nun yanındaydı iyiki.Başını tutuyordu.Acaba nolmuştu.
"Şit naruto sakuraya noldu sorsana"
"Tamam"

Sakuraların yanındaydık.Az da olsa dinliyordum.
"Sakura noldu başını tutuyorsun.."
"Naruto sanki birşeyler hatırlıyorum."

Ne bişeylermi hatırlıyor.Şaşkınlık içinde ino-naruto-kakashi-sai-yato ve diğer herkes ona bakıyordu.
İno:Ne hatırlıyorsun bitanem.

"Birisi ile burdaydık ama yüzünü göremiyorum.Odun topluyorduk.Sonra ise birden durduk.O kadar"

Bu bendim benimi hatırlıyor.Unutması lazım olmaz .

Yato:Bendim o senle bir ara odun toplamıştık.

Ne diyor bu sikik!Fırsatmı kolluyor.Beynini uçurucam çocuğun o olucak.

İno:Evet sensei bize görev veriridi sizde odun toplardınız.
"Hımm anlıyorum.."

Beni hatırladı ama yüzümü göremiyordu.Hatırlamaya başlamıştı sonunda.Olmaz olamaz,hatırlamamalı.Eğer hatırlarsa tekrar onu zarar veririm olmaz.

•••••••••••

Bir süre sonra kamp yeri kurulmuş,ateş yakılmış ortada oturuyorduk.Gitar çalardım sakurada şarkı söylerdi.Şimdi ise herşey ayrı..Çok özledim onu.Kokusunu,saçlarını,yeşil gözlerini,dudaklarını,tenini,benle atışması,kıskanması,kavaltı yapmayı,birlikte uyumayı herşeyini özlemiştim onun.Acı veriyor.Karşımda oturuyor,insanlarla gülüşüyordu hani onun gülüşü bana özledi.

Kakashi:Sasuke nereye daldın hadi gitar çal.
"Yok sensei,istemiyorum."
Sınıf:Hadi sasuke mızıkçı olma.
"..."
Naruto:Hadi oğlum.
"Tamam lan!"

"Bu sefer öğrendiğim bir türk şarkısını çalıcam."
"Wow."

[ehe hehe türk şarkısı 🐶]

Gitarımı kılıfımdan çıkarmıştım.Uzun zamandır çalmıyordum.Sadece sakura için çalıyordum.O kıskanırdı benim sesimin başkasının duymasına.Bu yüzden çalmak istememiştim ama yine zorla söylemek zorunda kalmıştım.

Bu kız beni sever
Bu kız beni öldürür
Bu kız bana güzel hayaller gördürür
Bu kız beni tutar ve kendine çeker

Bu kızla bana bir oda bir yatak bir kütüphane yeter
Belli ki bir sır vardı onun sesinde
Her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde
Bela bulur beni ve uyku kaybolur gibi
Bu kız beni görünce gülümser

Bu kız beni sever
Bu kız beni öldürür
Bu kız bana güzel hayaller gördürür
Bu kız bana güzel yalanlar söyletir
Bu kız bana yeni bir takım şeyler öğretir
Her gece
Yalpalayaraktan giderim kapısına
Biliyorum saat çok geç ama yine de beni suçlama
Bebek, sevişmek ne demek?
Çizgi filmler mi izlesek, hiçbir yere de gitmesek, hiç kimseleri görmesek ama açtan da ölmesek iyi

Belli ki bir sır vardı onun sesinde
Her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde
Bela bulur beni ve uyku kaybolur gibi
Bu kız
Bu kız
Bu kız

Şarkıyı bitirdiğimde sakuraya baktım.Duygulanmıştı.Biran bana baktık başka birisine bakıyor gibi yapmıştım.

"Çok güzeldi sasuke"
"Teşekkür ederim yurine"

[yurine sarı saçlı,kaverengi gözlere sayip, uzun saçlı ince beli ve çok güzel dudakları olan bir kızdır.En iyi başarısı spor.Erkekler onun peşinde koşar ama yüz vermez,sasukeye seviyordur.Sınıfa yeni gelmiştir.1hafta olmuştur.]

Yurine:Böyle çalmayı nerden öğrendin sasuke?
"Bir arkadaş öğretti."
Yurine:Hımm..

Kakashi:Hadi yemek yiyelim...

Yemek hazırlamaya başlamıştık.Hep beraber hazırlardık sınıfca.Genelde herkes evden birşey getirirdi.

*********

Yemek yedikten sonra hep beraber voleybol oynamıştık.Kızlar almıştı hepsi voleybolcuydu tabi onlar alır.Oyun bittikten sonra sensei'nin yanına gidip sigara içmek için izin alıcaktım.Kızıcaktı muhtemelen ama izin verirdi o.Sensei yanına gittim kulağına eğildim"sensei biraz bir yere gidebilirmiyim."demiştim."Sigara içinmi sasuke!"
Kızmıştı.Hatta gözleri alev alıyordu.
"sensei lütfen"Yalvarıyordum içmezsem ölürdüm.Bugün hiç içememiştim.Sensei oflayıp durdu."Tamam git"

Hızlıca ordan ayrıldım.Sigara içmem lazımdı.Bir yerler aradım.İşte buldum.Göl kenarında bizim yaptığız bir bank vardı.Oraya gidip oturdum.
Bu kamp yerinin her yerinde sakura ile anım vardı.Bankın yan tarafımı elimle dokundum.Sakura ile burda öpüştüğümüz ve sarıldığımı hatırladım.Çakmağımı çıkardım ve yaktım bir sigara daha.Çok hızlı içime çekiyordum.Bir çekişte bitiyordu.Defalarca öksürmeme rağmen devam ediyordum.Üst üste 5tane sigara bitirmiştim.Nefesim darlaşmıştı.Akciğerlerim patlicak gibi hisettim.Gölden avucuma su alıp yüzümü yıkadım.

Kendime gelmiştim.Etrafımı inceledikten sonra kamp alanına doğru gittim.Etrafta kümse yoktu.Uyumuşlarmıydı.Bir çadırdan ino çıktı.Beni görünce korksada pek ses çıkarmamıştı.Sesizce yanıma geldi.

"Sasuke napıyosun burda"
"Hiç hava almaya çıkmıştım."
"He he"
"ino sakura ile aynı cadırda mısın?"
"Evet noldu ki"
"Uyuşunu özledim biraz izleye birlirmiyim."

İno beni kırmazdı ve izin verirdi.
"Gel ama uyandırma"
"Tamam"

Sesizce çadırın için açtım.Mışıl mışıl uyuyordu.Önüne düşen saçlarını geriye attım.Ne kadarda masumsun her zaman ki gibi.Sen nasıl birşeysin ya.Gözlerimden bir yaş akmasına izin vermiştim.Ağlamaya başlamıştım,sesizce ağlıyordum.Öyle özlemiştim ki onu...

"Teşekkür ederim ino sağol"
"Önemli değil"

Merhaba arkadaşlar yazım yanlışlarına gomen!
Öneri
Beğeni
İstediğiniz birşey varsa söyleyin lütfen!
Sizleri seviyom🐶🌸

ÖLÜ İNSAN![Sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin