16

263 15 0
                                    


Sakura
Şarkı yarışmasına zorla seçilmiştim istemiyordum ama gitmek zorundaydım.Kinjou ile okulda en güzel şarkı söyleyen takım bizdik.Saten kızlı erkekli seçiliyordu takımlar.Kinjou ile aramda iyidi saten bana okula geldiğimden beri çok yardımcı olmuştu.

Kamp alanına yaklaşmıştık.Şöför bize hazırlanmamız gerekiyor diyordu...Kinjou ile eşyalarımızı aldık ve inmeyi bekliyorduk..

Kinjou:Sakura o ağır eşyaları bana ver lütfen.
"Taşıyabilirim kinjou"
"Güzel bir hanımefendiye ağır eşya taşıtmam ver işte."
Otobüsten inince bir sürü araba olduğunu gördüm baya rakip vardı yani.Kamp ile ilgili bilgiler veriyordu bir adam.

"Ben sizin yardımcınız Daina"
"Bu kampta bir sürü müzik aleti var oralarda istediğiniz gibi çalışabilirsiniz."
"Kamp'ın amaçı birbirinizle arkadaş olmaktır."

Uzun bir konuşmadan sonra odalarımıza gitmiştik.Odalar tek kişilik olduğu için şanslıydım.Kinjou ise benim biraz öteki bloktaydı.

Hemen dışarı çıkıp müzik aletleri olduğu yerlere gittim.Birisi müzik çalıyordu.

Yazar

Sasuke sıkılmış ve dışarı çıkıp piyanonun başına geçmiş şarkı söylüyordu.
Sakura ise bu sesi duymuş ve gizliden sesi dinliyordu.Bu güzel sesin kimin olduğu bulmak için bakıcaktı ama birisi odaya girince dinlemekle yetindi.

Yurine piyanonun yanıan geçip sasuke ile çalmaya başladı ikiside halinden memnun şarkı söylüyorlardı.
"Herzaman ki gibi harikasın"
"Sende öyle"

Sakura bu tanıdık sesleri duyunca tahmin yürütmeye başlamıştı.Kim acaba diye içinden geçiyordu.
Kinjou:Hey sakura burda napıyosun.
"Şitt sus burda birilerini dinliyorum."
Kinjou:Görüyorum...Bu ses harika kızın sesi çok güzel erkeğinde bunlardan iyi rakip olur.
"Evet"

Kinjou dayanamayıp sakura'nın elini tutup odaya girdiler.
"Kinjou dursana yaaa"

Sakura olduğu yerde dondu.Sasuke ve yurineyi görmeyi beklemiyordu.Sasuke ise garip garip ona bakıyor şaşkındı.

Sasuke'nin gözleri sakura'nın elini tutmuş Kinjou ya döndü.

Kinjou:Sesiniz çok güzeldi bizde geldik.
"Kinjou elimi bırak lütfen"
Kinjou:Üzgünüm.

Elini bırakınca yurine direk sakura'nın yanına gitti.Hiç birşey bilmiyordu yurine.(sasuke ve sakuranın arasını)

Yurine:Sakura burda olacağını tahmin etmezdim.
"Bende"
Birbirlerine sarıldıktan sonra sakura ve sasuke birbirlerine bakıyorlardı.

Sasuke kafasını yana çevirip yurinenin elini tutup dışarı çıkarıyordu.
"Hadi gidelim yurine"
"Sonra görüşürüz"

Sakura olanları anlamayıp sasuke'nin peşinden koştu.
"Sasuke dur lütfen"
"Konuşmayalım"
"Sasuke-kun!"
Sasuke bunu duyunca olduğu yerde durdu.Elini yurineden çekip arkasına döndü.
"Ne konuşmak istiyorsun?"
"Bana bunu yapma istiyerek gitmedim ben!"
"Bırakıp gittin beni üstüne hiç yazmadın."

Yurine ve kinjou onlara garip garip bakıyorlardı.
"Sasuke-kun ben özür dilerim babam senle iletişimi kesmek için elinden gelen herşeyi yaptı.Ben sana ulaşamadım."
"Güldürme beni bunlarda bir yalan değil mi?"
"Sasuke-kun yalan değil bunlar"
"Ben artık olmaz senle olmaz bitti.."
"Deme böyle"
"Sakura artık herşey çok geç bitti diyorum!"
"Bu kadar çabuk mu pes ettin bu sen değilsin"
"Çok sinir bozucusun."(yazar/ahahahsh bakın ne dedi efsane lafınıda koyup gider sasuke sjjdnd)
Yurine ile ordan uzaklaşan sasuke bir daha onla karşılaşmak istemiyordu.

Kinjou ise sakurayı teselli etmeye çalışıyordu..

ÖLÜ İNSAN![Sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin