14

301 15 2
                                    

Evime gelmiştim.Babam intihar ettiğimi öğrenince direk gelmişti yanıma.Tabi dövdü yine ve evlatlıktan red etmişti.Kushina abla ve minato abi ise ziyaretime gelip beni kontrol ediyorlardı.Sakura ise yanıma gelemiyordu.Naruto'dan öğrendiğime göre yatodan ayrılmıştı sakura iyi oldu.

1haftadır evdeydim ve uzaklaştırmamda biticekti.Vücudumda ki yaralar hayla iğileşmemiş ve yara doluydu.Bıkmış olduğum hayatta son vericekken sevdiğim kadın kurtardı yine beni,mutluydum ama bu sanki onu son öpüşüm ve son dokunuşumdu....

Sakura
Babam izin vermiyordu..Sasuke'yi merak ediyordum.Ama yoktu:( her gece sesizce ağlıyordum.Onu aramak istiyordum ama babam telefonuma dair herşeyi aldı.Bir de bir de artık sasuke ile görüşemicem ve taşınıcaktık!

Bu beni öldürüyordu.Sevdiğim adama kovuştum derken yeniden ayrılıyorduk.Taşınacağımı ona söylememiştim.Söyleyemezdim...Özledim onu hemde çok.4gündür onu göremiyordum içim acıyordu.Acaba şuan napıyodur.Yaraları iğleştimi acaba...O da da kendimi yerken babam içeri girdi.
"Eşyalarını topla sakura akşam yola çıkıcaz birtek senin eşyaların kaldı.Okulun kayıdınıda yaptım."

"Babam yapma bunu bana lütfen"
"Senin iyiliğin için sakura üzgünüm.."
•••••••••••••••••••

Babamdan izin almıştım.Arkadaşlarıma vedalaşmak için.Herkes ile vedalaşmış sadece sasuke kalmıştı..Kapıyı tıkladım.Bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

Sasuke

O gelmişti sevdiğim kız.
"Ben geldim geceyi kıskandırıcak güzel gözlü"
"Sakura?"

Ona direk sarıldım.İçeri ye aldım.Kapıyıda kapattım.Özlemiştim.Kokusunu içime çekiyordum..Kirazım benim.Boynunda dudaklarımı gezdirdiğimde titriyordu.Elim ile çenesini kaldırdım.O eşsiz suratına baktım her ayrıntısına..
"Güzellik"sırıtıyordum.
Dudaklarımı onunkilerle buluşturdum.Karşılık vermesine ve kiraz rujuna bayılıyordum.Öpmeye devam ederken onu duvarala arama aldım.Özlememi gidermeliydim artık!Öpmeye devam ederlen nefes almak için ayrıldı.Ben ise boynuna küçük öpücükler bırakıyordum..

"Sasuke sana bişey demem lazım"
"Söyle güzelim"
"Şey ben"

Sesinde bir tuhaflık vardı.Hemen doğruldum ve ona baktım.Gözlerinden yaşlar akıyordu..
"Sakura noldu?"hemen elimle gözlerini sildim.O ise hayla ağlıyordu.
"Sasuke ben gidiyorum."
Donup kaldım.Gidiyor mu?!
"Nasıl ya gidemezsin daha yeni kavuştum."
"Sasuke üzgünüm gitmem lazım"
"Olmaz gitme lütfen--"
Ağlamaya başlamıştım.Ara ısra hıçkırıklar çıkıyordu.Yere oturdum ve ağlıyordum.Gitmesini istemiyordum.

"Sasuke lütfen böyle yapma üzgünüm"Gelip bana sarıldı yanağımı öpüyordu.
"Gitmek zorundayım seninle kalmak istiyorum ama gitmem lazım"
"Gitme lütfen"
"Üzgünüm"
Hem ağlıyor hemde hıçkırıyordum.Çok kötüydüm o gidince asla yaşayamazdım..Başımı kaldırdı ve göz yaşlarımı sildi.Dudaklarını bana yaklaştı ve beni öpmeye başlamıştı.Yavaş ve hiç bitmesini istememiş gibi..Durduğumuzda kıp kırmızı olmuş dudaklarını gördüm..

•••••••••••
Sakura

Eşyalarımı yerleştirmiş arabaya ve gitmek için hazırdık.Mektup yazmıştım ve bunu narutoya verdim...Şimdi gitme vaktiydi artık...
Sasuke

Gitmişti.Gitti etrafı yıkmıştım.Gitmesini hiç istemiyordum.Yine darma dağındım.Naruto bana bir mektup vermişti ama açamaya korkmuştum.Masaya gittim ve açmalıydım artık.Gitmesine 1hafta geçmişti.Özlemekten kafamı yemiştim...

Mektubu açtım ve kokladım.Kiraz kokuyordu.Üstündede ruj ile yapılmış dudak izin vardı.Öptüm onu.Kiraz tadını almıştım.Hafif bir gülümsedim.

Sevgilim,

Birtanem ben gidince sakın ama sakın dağıl!Seni çok seviyorum sevgilim.Üzgünüm gitmem gerekiyordu.O gün seni öpütkten sonra bunun son olduğunu düşündükçe kalbime ağrılar giriyordu..

Sakın intihar etme tamam mı?Söz ver bana!İntihar edersen senle konuşmam!Beni sakın unutma olur mu?Ben bir daha seni unutmicam nolursa olsun unutmicam sevgilim.Biliyorum seni bırakıp gittim.Kötü biriyim ben...

Sevgilim ben gidince benden daha iyilerini bul onlar seni mutlu eder.Senin bir tişortunu narutodan almıştım.Seni özledikçe onu kokluyorum.Aslada yanımdan ayırmıcam.Senle onca güzel anılarımızı asla unutmicam sevgilimmm...

Seni seviyorum hemde çok.....

-sevdiğin kız

Yaşlarınla mektubu ıslatırken ıslanmasın diye üflemeye başlamıştım.birde bana verdiği bir çanta vardı.İçini açtığımda ona dair bir kirazlı ruj ve bir tişort vardı.Kokluyordum.Özlediğim kokuyu kokluyordum.Kiraz rujun kapağını açtığımda kokusu bile beni kendimden alıyordu....

1Ay sonra

Sakurasın olan 1ay ve 1hafta oldu.Sakura gidince kendimi toparlamaya çalıştım.Arkadaşlarım sağolsun topluyordum azda olsa kendimi.İyi bir ninja olmalıydım.Üniversiteye geçince ninja olucaktım.Bundan sonra bir söz vermiştim.ARKADAŞLARI MI KORUYUCAKTIM!

ÖLÜ İNSAN![Sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin