18

238 14 0
                                    

Kamptan gelleli sakura ile sasuke hiç görüşmediler çünkü sasuke'de tümör ölduğu için öleceğini düşünüyordu.Tadeviyide red ettiği için herşey dahada içe batıyordu.Sasuke ve yurine şarkılarına iyice çalışmışlardı.Kampın bugün son gündü.

Sabah saatlerinde sasuke odasından çıktığı gibi göl kenarına gitti.Hersabah gelip o banka uzanıp şarkısını çalışıyordu...Banka geldiğinde sakurayı görünce önce şaşırdı.Biraz daha yaklaştığında uyuduğunu gördü..

"Uyuduğunda ne kadarda masumsun"dedi biraz sesli düşünüyordu.Sakuranın iyice yanına gelip önüne düşen saçlarını geriye attı.Birazdaha yaklaştığında öpeceği zaman zümrüt yeşil gözlerele karşılaştı.Hemn geriye dorğu gitti.
"Sende uyurken çok masum oluyorsun sasuke"
"Sasuke-kun nerede"
"Sasuke-kun ben hayla seni seviyorum."
"Çok sinir bozucusun"dedi sonra ise sırıtıp sakura ile öpüşmeye başladı.Önce ne olduğunu anlamayan sakura sonra karşılık verdi.Sasuke açlıkla öpüyordu sakura'yı.Biraz sonra kendisi ayırdı ve konuşmaya başladı sasuke.

"Sakura ben ölüyorum."
"Ne?"
"Çok sigara ve alkol aldığımdan tümör oluştu."
"Nasıl ya sasuke ölemezsin.Olmaz"
"Üzgünüm minik kız"
"Sasuke böyle deme hayır!Sensiz olmaz sasuke dayanamam."
"Hayır sen yaşayacaksın."
"Sasuke doktora gittin değilmi ne dedi söyle"
"Ameliyata girmemi söyledi."

"Beni sinirlendirme neden burdayız hadi gidelim hastaneye"
"Sakura!"Sasuke sinirle ve hüzünle bağırmıştı.Sakura ise korkudan geriye doğru çekilip ağlıyordu.
"Özür dilerim sakura"Sasuke direk sakuraya sarıldı.Oda ağlamaya başlamıştı.İçindem nefret ediyordu kendine keşke söylemeseydim diye.

Ondan ayrıldı ve gözlerine baktı.
"Yaşamamı istiyormusun?"
"Elbette sensiz ben bir hiçim"
"Biraz kilişe oldu ama senin için yaşıcam ama yaşıcamda sen yanımda olamicaksın!"
"Kaçarım!Yetti artık artık ben bir reşitim istediğim yaparım ve sevdiğim adamla olurum."
"Bana bu kadar güveniyormusun?"
"Elbette!"
"Sen benim herşeyimsin sendne ayrılınca piskolojim bozuldu.Bazen senin hayallerini görüyordum.Sana ulaşmak için bir sürü şeyler yaptım ama babam bana kötü davrandı.Her yolu denedim ama olmadı."
"Sana vurdu mu?"sasuke sinirle ellerini sıkmaya başladı.
"Boşver kapatalım bu konuyu.Şimdi ameliyat olucaksın sonra ise birlikte çok mutlu olucaz tamm mı?"
"Tamam bu kamptan çıkalım.Herşey güzel olucak"
"Tamm"

Sasuke sakuraya sıkıca sarılır sonra ise öpmeye başlar...

Gomen biraz iğrenç bölüm oldu üzgünümmmm.

ÖLÜ İNSAN![Sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin