7

356 20 0
                                    

Babam ile eve doğru gidiyorduk.Pek konuşmuyorduk.Okul nasıl diye soruyordu o kadar.Babamda hafif hastalık vardı.Annemle abim öldüğünde kafayı sıyırmıştı.Bu güzden beni hep dövüyordu.Karşılık verebilirdim.Ama o haklıyfı beni dövmesinde.Eve geldiğimizde arabandan indim.Burası eski den yaşadığımız evdi.Babamla haftada yada yılda 1kere görüşür buraya gelirdik.Burayı annem çok severdi..
"Daha ne kadar bakıcaksın gel hemen!"
"Tamam"

İçeri girdiğimizde heryer temizdi.Bir gün önce babam burayı temizlettirmişti.Yukarıya çıktım eski odama.Eşyalarımı koyduğumda yatağa uzandım.Olanları düşünüyordum.Sakura ya yazmalımıydım acaba.Bilinmeyen bir numara ile yazabilirdim.Nasıl olsa beni anlamazdı ya.

Telefonumu çıkardım.Yazdım ona.
[Bilinmeyen numarayı BN yapacağım]

BN:Naber?
Bir kaç dk sonra cvp gelmişti...
Sakura:Siz kimsiniz?
BN:bende bilmiyorum.
Sakura:Nasıl numaramı buldunuz.
BN:Hiç..Ee nasılsın eğlendinmi bugün.
Sakura:Sizi tanımıyorum bile size nasıl bir cvp vermeliyim.
BN:Haklısın.Kaza geçirdikten sonra birşeyşer hatırladın mı?
Sakura:Kaza? siz nerden biliyorsunuz!
BN:Hiç.Çok sıkıldım bir tuş cevirdim sen geldin hadi konuşalım.
Sakura:sapıkmıısn sen ya!
BN:ne alaka?
Sakura:Siz kimsiniz kaza dediğinize göre beni tanıyorsunuz.
BN:bu benim son yazışım olucak.Daha seni rahtsız etmeyeceğim sadece bana neler hatırladığını söyle.
Sakura:Peki.Müzik söylediğimi,birisi ile odun topladığımı hatırlıyorum.Birisi eksik gibi..

Bu benimdim güzel çiçek...
BN:sevdiğin biri varmı ya da hoşlandığın.
Sakura:? Ne diyorsun ya yavşicak mısın başka kapıya!
BN:ne alaka!Ben kızım-lezbiyen de değilim.Sadece soruyorum.
Sakura:peki sevdiğim birisi yok.Hoşlandığım biriside yok.
BN:tamam sağol.Görüşürz.
Sakura:bir dk bana yazan sensin sonra giden sensin.Bilgi alıp napıcaksın?
BN:Bişey yapcapım yok bir dahada seni rahatsız etmicem merak etme!Görüşürüz.
Sakura:👋

Derin bir nefes aldım ama akciğerleri. Acıyordu.Öksürmeye başlamıştım.Çok sigara ve alkol içiyordum...Birden içerden bir ses geldi.Kapım güt diye açıldı."Sen sigaramı içiyorsun lan"
"Evet"
"Siktip şimdi seni piç kurusu."

•••••••••••••••••

Babamdan güzelce bir daya yemiştim.Heryerim ağrıyordu.Evden hızlıca çıkıp kendi evime gittim.Sonra ise bizim olan bir gruba msj attım.

Gizli[NSİSH]

Sasuke:İno yarın bana makyaj yapabilirmisin.
Naruto:Noldu?
İno:noldu sasuke.
Sai:Nerelerin acıyor sasuke.
Sasuke:yüzüm ve sırtım.
İno:Yinemi yaptı!😡
Naruto:sana dedim dimi gitme diye.Ölmek mi istiyorsun.
Sasuke:Evet ölmek istiyorum zaten şuan ölü insanım naruto!sevdiğim kadın elimden gidiyor..
İno:Yarın orda oluruz.Sen krem sür heryerine.
Sai:Gelelimi yanına?
Sasuke:yok ya iyiyim.Tşkler.
Naruto:sabah geliriz hemen.
Sasuke:tmm.

Bu grubu seviyordum.Bana çok yardımcı oluyorlardı.Herzman dayak yediğimde ino bana makyaj yapardı.Morluklar gitsin diye.Yarında karne vardı...

ÖLÜ İNSAN![Sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin