kacış

2.2K 59 1
                                    

Annemin babamla olan tartışma şiddeti esyaların yerlere atılmasına neden olmuştu.Ben kapıdan onları icindeki duvarlara kapanmıs ve umutlarıni yitirmiş şekilde izliyordum. Suan tek üzüldügüm esyalardı onların kırılması değil.Beni onemsemeyeni neden onemseyebilirim ki... Babam eşyaları sinirden yere atiyor annemi dinledikçe . Sanki içindeki kırık paramparça kalbini dısarı yansıtarak bir seylerin düzelecegine inanır gibi. Ve annem kolumdan sürürükleyerek beni dışarı atar ne tesadüf ki ben zaten bavulumu hazırlamıştım.İnsan sevdigini her sekilde kabullenmeli.Artık özgür olma vakti.
Telefondan eski sevgilimi aradım ve iste onun nefesini kalbime cekecektim sonunda." ne oldu deniz?" diye sordu sanki hayattan bezmiş halde." Ailem beni evden kovdu" dememle ana yola çıkmam bir oldu. İcim kıpır kıpırdı kücük bir çocuga cikolata verilmiş gibi saga ve sola gülerek zıplıyordum.Sanki yagmurların ardından bir gokkusağının karsısında ev tutmusum gibi hissesiyorum.Ve onun arabası önümde durdu" atla hadi gidelim" demisti gülerek.Varlıgı şu yolu anlamsız bir kelimeden saptırıp bulutlara yükseltiyordu.
Arkamdan koşsun az benim yaşadıgım onunkinin yaninda bir hiç." Ben gelmeyeceğim vazgectim.Sana yük olamam." diyerek arkami döndüm arkamdan gelmesini istiyordum.Nasıl ki o yanımda degilken hep gittigi yollari izledigim gibi." Gel buraya.Hayir tek basina kalamazsin buna izin veremem." dedigi gibi kolumdan tutup beni kendine cevirdi.Uzun zamandan sonra ilk defa onun yeşil gozlerinde umut arıyordum.Dudakları bana yaklaşmıstı korkuyordu bir şeylerden.." beni zorlama" demisti.Dayanamayarak dudagına küçük bir öpücük kondurdum." Sen gelsene bir buraya " diyerek beni agaca yasladı ve dudağımdan hızlı sekilde opmeye basladı.O da beni seviyor sevmeli bu kadar aci cekmisken ben.Sanki beni öptükçe göğe yükseliyordu kalbim ve icimdeki dünyamda karanlık son buluyordu.
Arabaya geçtik o arabayı surerken arada göz göze gelip aşık aşık
gülümsüyorduk.Gülüşü tablolarıma yakısırdı."Markete gidip geliyorum canım." diyerek arabadan indi.Kalçasi sallanırken onu izlemeyi bile özlemisim.Ruhunu şekillendiren bedeni bana özeldi sadece.Telefonu çalıyordu bu kız kim? Askım diye kaydetmiş bi de...

CENNETE OTOSTOP ( Girl×Girl) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin