Karşımda polisleri görünce şok olmuştum ve bir de ellerinde bir bebek ..bebekle benim ya da Ela' nın ne alakası vardı.Kalbim korkudan hızlanmıstu bayilacak gibiydim.Ya bu bebek Ela' ninsa bu düşünce sacmaydi ama yine de kor gibi düşmüştü kalbime.Bebegi taşıyan polis konuşmaya başladı;
" Komsunuz vefat etti ve bebeği size emanet etmiş ." Dedi ve bebeği kucağıma alırken polis cebinden bir kağıt çıkarıp Ela' ya uzatmıştı.
" Başınız sağolsun " demişti yine aynı polis .
Şimdi ne kadar da özlemişim polis amca demeyi.Kucukken polisler insanları kurtarır diye bilirdim hep..
" Ne zaman saat kaçta oldu ?" Diye sordum ve bana ölümüyle ilgili bir kağıt uzatıp çıktı.
Komsumla çok samimiydim çok iyi birisiydi hatta böyle olduğunu bu mahallede sadece o biliyordu.Ve inanamazsiniz ama kendisi beni yine de çok sevmisti.Muhtesem bir anneydi hep onun duruşuna bakıp böyle bir kadınla evlenmek istemiştimdir.Kagidi Ela açıp okumaya başlamıştı.
Sevgili Denizcigim;
Sen benim bir tanecik arkadaşımsın aynı zamanda komşum .Çok şanslı bir insan olduğumu hayatıma girerek gösterdin bana.Beni kocam bıraktı , çocuklarım sonra da en yakın arkadaşlarım senin haricinde el bile sallamadilar.Neden biliyormusun ? Çünkü hepsine iyi davrandım ve suistimal ettiler bu davranisimi sen aşıksın bir kıza ama dikkat et yine de kendi kanından canından olan çocukların bile güvensiz oluyorlar.Sen benim her şeyim oldun hastalandigimda , mutlulugumdan tut üzüntüme kadar hep yanımdaydın.Belki sana daha önceden itiraf etmem lazımdı ama ben BİSEKSUELİM.Zorla evlendirildim ve o çocuklar benim diye sevdim kocamın parçası olduğu için yeri geldi uzak durdum.HAYATİMİN EN BUYUK HATASİNİ SADİK KALMAKLA YAPTİM.CANİNİ YAKAN BİR SEYE SADİK KALARAK YAKTİM.AYNİSİNİ YAPMA LUTFEN .SENİN CANİN YANARSA DA YANİNDA OLAMAZSAM İNAN YATTİGİM YERDE HUZUR BULMAM.SEN BENİM CANİMSİN VE BELKİ DE EN YAKİN ARKADASİMDAN OTEYDİN .BU BEBEK ARTİK SENİN VE BU BEBEGİ SPERM BANKASİNDAN KENDİME YAPTİRDİM BİR KADİNLA EVLENECEKTİM ...MAALESEF APTALLİK CARPTİ YİNE BENİ ALDATTİGİNİ GOZLERİMLE GORDUM.BU BEBEK ARTİK SENİN SEN EN İYİ YETİSTİRİRSİN VE BANA GORE SEN VE SEVGİLİNLE COK İYİ BİR AİLE OLACAKSİNİZ ...SENİ COK SEVİYORUM HER SEYİM.MUTLU OLURSUN İNSALLAH HİC KİMSE BİRAKMAZ SENİ UZMEZ YA DA .SENİ COK SEVİYORUM HOSCAKAL BEBEGİMM...
Ağlamaya başlarim kıyamam ya bir insan bunları hakedecek ne yapar anlamıyorum .Sen de benim her seyimsin ve aynı zamanda hayatım boyunca sevgilimden sonra adeger verdiğim tek insan .Seni üzen her kimse rahat uyu sen onlar yeri geldi mi uyuyamayacak o toprakta.Ela bana gelip sarıldı ve yanagimdan öptü." Biliyorsun bebekleri pek sevmem" dedi ağlarken hafif güldü .
" Ama sen benim ailemsin bu bebegin de babasiyim " dedi hıçkıra hıçkıra ağlayarak.
Bazen gerçekten hayatta seçenek yoksa o seçeneği kendimiz yaratmalıyiz yaratılmamış her seçenek yeni fırsatları elimizden alır üstüne daha da acı ekleyebilir.
Bebek bir saat sonra ağlamaya başlamış ve yemek istemesiyle Ela onla ilgilenirken bense yüreğim sizlayarak ağlamaya devam ediyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNETE OTOSTOP ( Girl×Girl)
Любовные романыBen seni secmedim ... Seni sen oldugun icin sevdim.Gokyuzundeki kus kadar narin kanatlarin oldugu icin belki de ...dokunsam ucucaktin bilinmeyenlere.