Bir gulusune bin meftun...

359 20 3
                                    

Gözyaşlarım ve ellerim kanlı bucakta gezinirken sadece onun gözlerinin ufak bir hareketini yakalamaya çalışıyordum.Uyanmiyordu peki neden uyanması gerekmiyor mu ? Arkamı dönüp kadına baktım ve sanırım dünyanın en nefret dolu gozlerimle kırık camlara basarak onun yanına gittim." Vazoyu neden devirdin ? Soyle seni cehennem büyücüsü." Dedim ve ayaklarının altından kan kaybettigimi farkediyordum ." Ona neden bastın ? " Diye sormuştu ne demekti bu ? Neden basmayayim benim vücudum Tanrı bana bahsetti bunu istersem cehenneme istersem cennete adım atarım.Telefonum çalıyoedu hacker arıyordu beni bir ümitle açtım teli." Bir büyü yapmış ona ve hancer batırdığı sırada vazo kirilirsa sonsuza dek cehenneme gider ve uyanmaz ama hanceri batıran kişi iyi biriyse ve o camlara 1 dakika geçmeden basarsa uyanabilme ihtimali olur ." Dedi ve " parayı sonra yollicam acil bir durum var şuan " deyip telefonu kapattığım gibi kadını çözdüm bir hışımla.Gozlerimde nefretin simgesi olan şeytanların bakışları vardı hissediyordum.Polis olmadan öte gözüm hiçbir şey görmüyor sadece onun boğazını sıkmaya baslamistim." Seni öldürürüm sen benim sevdiğim kadının canını nasıl yakarsin? Ha bir de onu cehenneme mi gondercektin bunu nasıl yaparsın ? " Deyip yere fırlattım bedenini.Elime aldığım bıçağı boğazına dayadim ve şuan bu intikam o kadar zevk veriyordu ki " nasıl hissediyorsun ölümün beşiğinde zevkli mi seni fahise büyücü ? " Dedim ve bıçağı elimden fırlatıp yuzune yumruklar atmak üzere elimi havaya kaldırdım ve tam vuracakken bir oksurme sesi duydum.Suan ayaklarım mutluluktan yerden kesilmişti uyanmıştı benim mutluluk kaynağım.Ama yanına yaklaşmaya korkuyordum.Onu tamamen gucsuzlestirmek canını yakmak istemiyordum büyünün tesiri henüz geçmedi Deniz'im." Bak uyandı bir dakika geçmeden bastin onlara ve bütün planı mahvettin ." Dedi ve arkama  bile bakmadan sadece onunla birlikte yeniden doğmak istiyordum." Ela..Ela.." diye geveliyordu ağzında.Polisler arkamda suç örgütü olduğundan kimliğimi değişmişti kimseye soylememem gerekiyor balım ama sen kimse değilsin .." burdayım küçük meleğim " dedim ve gözlerim mutluluktan doluyor gözlerimden mutluluktan damla damla yaş akıyordu.Arkamda bir şey ayakta içimde iyi bir his yok ve arkami döndüğüm halde elinde bir cam parçasıyla duran kadinin kolunu tutmuş halde buluyorum kendimi." Keşke şuan ben ölsem de o yaşasaydı ama şuan o yaşıyor ve onu bırakmam ..bu arada ben bir kareteciyim biliyor muydun ? Senin beyninden daha hızlı reflesklerim." Deyip elindeki cami eline bir tekme atarak fırlattım. Ve önlem alıp onu tuvalate kilitledim bu arada pencere aynı bir farenin geçebileceği büyüklükte olması iyi tarafiydi.ve birde bütün tuvalet kağıdı ,sabun ne varsa el koydum  ve suyu kökten kapattım .Ayna büyücüler için çok önemli onu da alıp tuvalete kilitledim.Ve sadece suan Deniz' imle basbasayim.Onun o güzel gözleri etrafa bakıyordu.Sanirim büyünün etkisi geçmişti.Yanina oturdum çekinerek bir heyecanla.Bana bakıp gülümsüyordu "dün gece çok güzeldi ama gördüğüm rüya çok korkunç. " Dedi ve parmaklarımi  dudaklarına getirip susturdum." Çok romantiksin ." Dedi ve ona " hayır değilim o rüya değil gerçekti bir büyü ikimizde aynı rüyayı gördük.Tahmin edemeyeceğin birisi yaptı üzgünüm ama annen yaptı bunu." Deyince gözlerindeki üzüntü kokan gözyaşı damlaları içime akıyordu sanki." Sakın ağlama " deyip sevimli yüzüne bir öpücük kondurdum.O kadar sevimli ki ağlamak kelimesi veya üzüntü kelimesi yanina yaklasmamaliydi.Kafasini omzuma yasladim ve ona her şeyi anlattim anlattıkça gözleri doluyor ve gerçekten benim neden kimliğimi sakladığımi da anlayışla karşılıyordu." Elammm" deyip sımsıkı sarıldı ve içindeki bütün birikmiş aşkı gözyaşlarıyla omzuma damlatti." Senin Ela olduğunu biliyordum ki hissettim onun gibi sıcak bir ruhun vardı kalbime degebilen güzel ellerin de." Dedi.Guluyordu şuan o saf çocuksu gülüşüyle sardım onu kollarıma gözleriyle bana baktıkça hala eskisi gibi aşıktı....

CENNETE OTOSTOP ( Girl×Girl) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin