Bay Bitch

49 4 0
                                    

" Hafta sonu dans kursuna başlıyoruz "

" Ben gelmiyorum kızım bir hafta sonum var saten " Ah tam benim kafamda ama onu ikna etmem gerek ve en iyi yolu biliyorum.

"Tolga"

"Ne" ninenin burnunu ye diyip ergene bağlamak isterdim ama olmaz.

" Dans kursunda kızdan bol ne var. Dans diyorum."

" Saat kaçta ben seni alırım" işimi biliyorum ben ya.

" Cumartesi pazar saat 13:00 den 15:00 a kadar" dedikten sonra vedalaşıp telefonu kapattım. Üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. O kadar yorgundum ki hemen uykuya daldım.

***

 Telefonumun çalmasıyla uyandım. Alarmı kurmamıştım ki ben hangi vicdansız bunu bana yapar.

Ekrana baktığımda Tolga'nın aradığını gördüm. Sabahın bu saatinde iyi bir azar işitiyordu. Tamam sabah değildi saat öğleye geliyordu ama benim için sabahtı. Telefonu açar açmaz. 

"Hadi hazırmısın seni almaya geliyorum " dedi.

"Uyuyorum Tolga" dedim uykulu olduğumu belli eden bir tonda.

"Geç kalmak istemezsin"

" Neden bahsediyorsun" derken yataktan doğrulmuştum.

" Ah salak kızım dans kursu vardı." Önce uyku sersemi olduğum için anlamamıştım daha sonra kafama DANK edince

" Niye uyandırmadın beni " diye azarladım.

" Canım iyimisin elini yüzünü yıka bi "

" Tamam ya kapat kapat vaktimi alıyon" dediğimde. Telefon kapanma sesi duydum cidden öküz bu.

Banyoya girip kısa bir duş aldım. Saçlarımı kurutup uçlarına maşa yaptım. Üzerime rahat bişeyler giymek için Çekmecelerime yöneldim. Birtane desenli tayt ve yarım atlet ve  yine yarım sarı bir kazak geçirdim. 

Havanın durumuna camı açıp baktım. Esiyordu. Üzerime kabanımı alıp merdivenlerden iniyordum.

 Kapının sesini duyunca 3'er 5'er atladım. 

Kapıyı Yiğit açmıştı Tolga'ya " Hadi gidelim geç kalıcağız " dedim ." Kahvaltı yapmıcakmısın " dedi Yiğit yüzümü ona dönmeden ayağıma sarı vanslarımı geçirdim "Yolda yaparım" dedim.Kapıyı kapatıp aynı hızla Tolga'nın arabasına bindim. O gün Açelya2dan aldığım adresi Tolga'ya verdim Yolda biyerde  durup kahvaltı yaptık.

 Aradan yarım saat geçmeden dans kursuna varmıştık.

Kapıdan içeri girip bir göz gezdirdim. Açelya bizim için Kayıtları yapmıştı. Kapıdaki görevliye " ders başladı mı? " diye sordum.

Hayır analamında kafasını salladı. Tolga'ya dönüp kulağına fısıldadım " Görende badigart sanar" kısık sesle gülüp önüne bakmaya devam etti. Elinden tutup " Hadi , Kızaları yanlız mı bırakalım?" 

" Tabikide hayır bensiz naparlar "

" Dimi ya ben bile ölüyom gecemi günüdüzüme katıyom seni görmek için" dedim kahkaha atarak bunu oda komik bulmuş olmalı ki oda benle beraber güldü.

Kapıyı açıp içeri girdik. Herkezin gözü birden bize döndü. Bu hiç hoş değil. Tamam bazı yerlerde dikkat çekmek istersin ama burda hayır.

"Ben arkadaşalarla tanışıyım " diyip yanımdan gitti Tolga. Ne olcak Piços.

Açelya hızlı adımlarla yanıma gelip boynuma sarıldı "Hele şükür nerdeydin" dedi.

Bir cevap vermeyince "Hadi gel seni bizim grupla  tanıştırıyım" diyip çekiştirmeye başaldı.

Karşımda uzun boylu esmer bir çocukduruyordu . Yakışıklıydı ama abartılmazdı.Benden büyüktü yada aynı yaşaydık yani 18-20 vardır.

"Bak bu Batuhan, Batuhan bu Asmin " dedi Açelya .

"Merhaba"

"Merhaba" dedim karşılık vererek.

"Bende Seda" dedi oldukça seksi vücudu vardı. Sanırsan kas yapmış dümdüz. Sıksa baklava çıkar

."Tanıştığıma memnun oldum" diye devam etti sözüne . Gülümsiyerek karşılık verdim bende. 

"Hey çocuklar napıyorsunuz " arkamdan duyduğum sese dönünce. Sarışın bir kız geliyordu Açelya ile yaşıttı buna kalıbımı basabilirm. Bana dönüp "Merhaba yenisin herlalde" dedi.

"Evet, adım Asmin"

"Betül" dedi elimi sıkıp..

Seda " Doruk nerde kaldı " diyip iki de bir  aynı soruyu tekrarlıyordu.

Tolga'nın yanımda olmayışına iç sesimle beraber küfür ediyorduk .Pİç kurusu kim bilir şimdi hangi kızın yanıdadır. 

Etrafıma göz gezdirdim .Şükür ki yanıma geliyordu . 

Beni çokten unutmuştur diye düşündüm bir ara. " Nerdeydin ?" dedim . 

"Buralardım, arakadaşalarla kaynaşıyorduk anlarsın ya!" diyip sırıttı. Batuhan, Betül,Seda ve Açelya ile tanıştılar.

 Tolga Açelya ile bir koşeye gittiklerinde Seda ile yanlız kalmıştım. Kızda meymelet yok. Tamam çok seksiiii.

" Neden Doruk'u bu kadar çok merak ediyorsun ?" dedim. Aniden sorduğum soruya şaşırsada sırıttı. "Bak açıkça konuşıyım burda ki herkez biliyo zaten " 

"Neyi " diye atladım.

"Doruk'u sevdiğimi, Ondan uzak durmanı şimdiden söyleyim başına gelecekelerinden sorumlu değilim . Yenisin ortama göre davran"  Okulun ilk gününde tehtit edilen lise öğrencisi gibiydim resmen. Kızda da korkulcak tip vardı zaten kaslıda Vurdumu öldün..

 Ama dedeği gibi ilk günüm ezdirmem kendimi "Orası belli olmaz" dedim kendime güvenerek . Fazla güvenmese miydim Acep. Seda bir iki adım bana yaklaşıp " Bence şimdiden belirleyelim. Ona yaklaşma , sana yaklaşmıyım " Artistt. Bişe demenden uzaklaştım .Konu uzatmayı sevmem zaten. 

Açelya'nın yanına gittim. Tolga ile iyi anlaşıyorlardı. Ama Çıkmaları olanaksızdı.Nedenini sonra anlatırım.

Bir çan sesi duydum. Daha sonra kapının açılma sesini. Açelya kulağıma eğilip " He bu arada Doruk Dans hocamız " dedi. Bide Hoca Hadi Öğrenci neysede hoca oha bich .

Tolga " Doruk" dedi  .Şaşırmıştı tabi. Benim şaşırmamam lazımdı ama hoca olduğunu öğrenince ağzım bir karış açık kaldığına eminimdir.

Tolga ile yanıma gelip " Beni çok mu özledin sen? Peşimi bırakamıyon Bücürük " diyip yanağımdan makas aldı. Herkez şaşırmış olmalıkı sınıfta gözlerimi gezdiridiğimde Seda'nın Kötü bakışları dikkatimi çeken ilk şeydi. Doruk'a dönüp;

" Savaşı kazanmadan asla  pes etmem BAY BİTCH"

6 GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin