PART 5
Mumbai 23.30 pm
Saat oldukça geç olmuştu. Niraj ise işten yeni gelmişti. Açık duran pikapın kapağını kapattı. Müzik dinlerken uyuyakalmıştı anlaşılan .Üstüne bir örtü örterken elindeki senaryo yazarlığı hakkındaki kitabı yavaşça çekip aldı. Abisinin son dönemlerdeki hallerini hiç beğenmiyordu hatta onun için endişeleniyordu. Bu durum hakkında annesiyle konuşması gerektiğini düşündü. Terasa doğru çıkarken birden elektrik kesilmişti.
'Niraj, orda mısın?' Elleriyle merdivenlerden tutunarak yukarı çıktı.
'Burdayım. Yine elektrikler kesildi. Bu ara hep böyle olacak anlaşılan.'
Kadının teni o kadar esmerdi ki nerdeyse görünmeyecek gibiydi. Üstündeki sari denilen elbisenin ucunu bir tarafa doğru attı.Kalçasına kadar gelen uzun örgüsü de rüzgarda sallanııyordu. Çamaşırları asmayı bitirdikten sonra;
'Burda biraz oturalım mı anne sana bir şey anlatmak istiyorum.'dedi Niraj. Kadın oğluna merakla baktı. Niraj annesinin ellerini tutarak koltuğa oturttu.
'Anne, Bob'ın halinden hiç hoşlanmıyorum. Sürekli değişik tepkiler veriyor. Ne olduğu anlamıyorum. Geçen arkadaşlarla film seyrederken de sürekli saçma sapan şeyler söyleyip durdu. Bide bu ara çok içiyor. Ne oluyor anlamıyorum. Sana bir şeyler anlatıyor mu?'
Kadın, üzgünce başını öne eğdi. 'Ne oldu anne ? Sorun ne ?' diye sorunca bu defa bakışlarını oğlundan tarafa çevirerek; 'Sanırım o müslüman kız yüzünden...'
Niraj şok olmuş öylece bakıyordu annesinin üzgün suratına. 'Nasıl yani? Bob, bir müslümana mı aşık olmuş!!?' Kadın tasdik edercesine ağır ağır başını salladı. Adam, kare gözlüklerini çıkarıp ellerini ağzına götürdü. Sonra bütün yüzünü avuçladı. O da üzülmüştü ve babası duysa ne olacaktı, onu düşünüyordu. Ayrıca oldukça korkmuştu. İkisi de terasta yıldızlı gökyüzüne bakarak dua etmeye başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hint Kumaşım
Teen FictionYarı gerçek yarı kurgu, yerler mekanlar belki değişiklik gösterecek ama olaylar tamamen gerçeklik kokuyor ! Karakterler hayali değil bunu da bil! Adım gibi eminim ki beğenecek hatta bir solukta merakla okuyacaksın. Ve sevgili okurlarım şimdiden...