Mumbai 17.00 pm.
Saçma sapan bir yorgunlukla başını iki yana salladı okuldan yeni gelmişti bütün günü sadece projelerle geçmişti ve oldukça yorgundu. Sırtında, bacaklarında hatta göğsünde tuhaf bir ağrı vardı. Daha bu bir şey değildi her şey yeni başlıyordu. Kaslı kollarını kendine doğru çekti sonra da market arabasını tek ayağı ile sanki savururcasına itti. Uzun postalları iğrenç derecede kirliydi, yeni fark etmişti. Alacağı abur cuburları raflarda geze geze aramaya koyuldu, evdekiler film seyretmek için onu bekliyordu, o ise elinden geldiğince ağır ve sakin davranıyordu. Bir süre amaçsızca marketin içine boş gözlerle bakındı. Bütün bu raflarda ne varsa her şeyi dağıtmak, parçalamak istiyordu, bu hissin nerden geldiğini bilmeden.' Bir doktora görünmeliymişim!! ' yüksek sesle söylemişti bunu. Hatta bunun farkında bile değildi. Hafiften uzun koyu kestane saçlarını arkaya doğru attı, alnına düşen bir kaç teli de eliyle yavaşça kaldırdı. Belki de bu aralar zihni darmadağın olduğu için sinirlerine hakim olamıyordu ve bu onu doktora görünmesini gerektirmezdi, öyle düşünüyordu. Fakat en sevdikleri onu anlamadığı zaman hatta onunla dalga geçer gibi konuştuklarını gördükçe deliye dönüyordu.
Aldığı ufak tefek paketleri kasiyerin önüne doğru fırlatır gibi attı . Kız da şaşkın bakışlarla onun yüzüne bakıyordu ve şok olmuştu. 'Pardon, biraz gerginim. 'dediyse de gergin olması onun bu aptalca hareketi yapmasına neden değildi. Kasiyer hiç konuşmadan büyük gözlerini daha da açmış öylece bakıyordu tapılası güzellikteki surata, bir taraftan da elleri abur cuburları geçiriyordu. O ise sinirle siyah ceketini çıkardı ve eline aldı. Hiç keyfi yoktu poşetleri motorun arkasına atarken. Hatta kaskını takmak bile içinden gelmiyordu. Kasiyere yaptığı o kaba hareketten dolayı çıkarken bir an pişmanlık yaşar gibi olduysa da ama sonra hemen unutmuştu. Nedense bu günlerde katı ve çekilmezdi. Kendini kontrol edemiyordu. Aklında yine o vardı...
#wattys2017
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hint Kumaşım
Novela JuvenilYarı gerçek yarı kurgu, yerler mekanlar belki değişiklik gösterecek ama olaylar tamamen gerçeklik kokuyor ! Karakterler hayali değil bunu da bil! Adım gibi eminim ki beğenecek hatta bir solukta merakla okuyacaksın. Ve sevgili okurlarım şimdiden...