İsimsiz Süper Kahramınım

391 32 139
                                    

  Geldiğin gün, intihar etmeyi bekliyor bütün gidişler.   

Gözümü açmalı mıydım? 

Yoksa sonsuza dek kapatmalımıyım?

Doğru ya pardon ben ölmemiştim.Şuan gözlerim tavanda nerede olduğumu bile sormaya hatta bakmaya gerek duymamıştım.

Zaten ben cehennemde yanmayı bile göze almıştım.

Kapınınn çarpılmasıyla irkildim.Kimin geldiğine bakmadım bile.

-Merhabalar kimliksiz küçük hanım

hayatımda ilk defa bana merhaba diyen biri oldu galiba oda doktordu.

-Merhaba

Merhaba demeyeli yıllar olmuştu.

-Bence çok şanlısın küçük hanım

şansmı ahahaha gerçektende çok şanslıyım(!)

-Neden şanslı olduğumu sorabilirmiyim onun öncesinde artık bana küçük hanım demeyi kes.

-Peki.Sizi ölümden kurtaran kişi hakkında konuşalım.Gerçekten bir süper kahramanlık görevini üstlendi.

tabi ya nasıl unuturum ardından belimi sarmasında verdiği o hissiyat nasıl unuturum bana aşkla bakan ya da benim ona aşkla bakmam...

şuan ona aşık mıyım yoksa beni kurtardığı için ona saygı mı duyuyorum?

doktor odadan çıktıktan sonra tekrardan kapı çaldı ve ben mahalle karısı edasıyla:

-NEEEĞĞ VAAAAĞĞĞR?

Kapı açıldığında sanki içeri bir melek girdi.

-Selam küçük hanım nasıl olduğunu sormak için geldim.Aslında kimliksiz işlem yapılmadığını biliyorsun tabiki de acil olmadığı sürece..

acil mi bence benim sıyırmışların hastanesine götürmeliyidiniz.Allah'ım bune güzelliktir yarabbi sen onu güzel yaratmışsın da  benim suçum ne? gerçi kesin bunun sevgilisi vardır.Allah'ım aşıkmı oluyor ben. Yok artık kendine gel Min Ji .seni bu yerlere gelmesine sebep ola aşık olduğun kişiydi.Alttan almalıyım...

-hey cevap vermiycek misin?

-Selam 1. bana asla küçük hanım deme. 2.'si neden beni kurtardın. 3.'sü adın ne?

oha böyle sorumu olur??

-Adımın bir gereği yok. Aslında benim sana adını sormam lazım. Unutma süper kahramanlar hiç bir zaman gerçek isimlerini kullanmazlar.

Allahım kesin bana aşık ismimi sordu.

-Adımın bir gereği yok ama çok ısrar edersen telefon numaramı verebilirim?

Allahım ne diyorum ben. pasaport numarası verseydim bari.

-Kimliksiz işlem yapmadıkları için soruyorum.Ayrıca bana böyle mi teşekkür ediyorsun,kibarlığını ahırdan mı aldın sen?

-Adım Min Ji.Gersine gerek yok.Hey dur bir saniye ben ne zaman çıkıcam burdan?

İşte onun cevabını almadan gitti.

Benim de artık gözlerimi dinlendirmeye ihtiyacım var...


Selamm.Bu bölüm birazcık sıkıcı oldu 2-3 bölüm sonra aksiyon falan olucak.Bölüm hakkındaki önerilerinizi yorumlayabilirsiniz.Oylamayı unutmayınız♥♥

Oylamayı unutmayınız♥♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




SuperHero [[ Park Jimin ]]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin