Neredesin?

272 18 19
                                    

Bir gün Ay'a

Uzun uzun mektup yazdım

Senin kadar aydınlık olmayacaktı

Küçük bir mum yaktım...


O gittikten yaklaşık 10 dk sonra otobüs geldi.Ama ben binmek istemiyordum.Çünkü gidersem onu bir daha bulamayacağımı biliyorum.Ama artık evime gitmeliydim.

Aklımdan bir an olsa bile çıkmıyordu.

Bana bakışlarını.

Beni koruması.

Benim kahve sevmememi.

Bunların hepsini nasıl yapıp nasıl biliyordu?

Sevdiğim kişinin ismini bile bilmiyorum.Galiba yaş olarakta büyük.

Eve girdiğimde her taraf dağınıktı ve evde hiç kimse yoktu.Hırsızlıktan şüphelenmedim.Çünkü annem ile babamın vurdu kırdılı kavgasıydı.Evde kimsenin olmaması beni rahatlatıyordu.Odama çıktığımda yatağıma uzandım her şey bıraktığım gibiydi.Kahveler hala elimde ve sıcaklığı geçmemişti.Benim ona olan sevgim gibi.Şimdi siz 2 günde aşıkmı olunur diyeceksiniz.

Evet olur hem de bal gibi.

Şimdi o gitti ben onu nasıl bulacağım?

Ah gerizekalı Min ji izin verseydin eve getirmesine belki bir umut evine bile gelirdi.

Ama işte ''Alttan al,yavaş ol,sevdiğini anlamasın,şımarmasın...'' bla bla bla.

Telefonu elime aldığımda tabikide klişe olucak ama sarjı bitmişti.Ama hastaneydeyken full doluydu.Her neyse.Hemen telefonum karnını doyurmalıydım.Ve kendimi de doyurmalıydım.Gerçekten çok acıkmıştım 1 gündür hiç bir şey yiyemeştim.Bir şeyler atıştırmak için buzdolabına gittim.

Sonunda karnım doymuştu.

Ama ben aşka açım.

O gülüşü,uzun boyu beni benden alıyor.

Aslında o fazla uzun değil.Ben kısayım.Bence o yüzden görülmüyordum.

Tekrardan odama çıkıp telefonumun yanına uçarak iniş yaptım.

-AAAAAAAA! Lanet olsun.AAAAAAAAA.

Ayak serçe parmağımı dolabıma çarpmıştı.

Benim bundan canım acırken birde intihar mı edecektim?

5 dakika boyunca acıdan cebellişirken telefonumun ışığı yandı.

+82*********** mesajınız var. Teşekkür ederim Siri!

~~Selam (22:17)

Bu kim lan?Neyse kibar olmalıyım.

-Kimsin? (22:17)

-Ben senin hem tanıdığındım hem de tanımadığınım. (22:18)

Kim bu yavşak?

-Doğru düzgün adını söyler misin? (22:18)

-Maalesef.Prosedür gereği ismimi söyleyemem.(22:18)

-O zaman maalesef ben de prosedür gereği seni polise söyleyeceğim.(22:19)

-Ben seni yine arar yine bulurum.Neyse çok geç oldu küçük güzel çekik gözlerini dinlendirme zamanın geldi.Bugün çok yoruldun.(22:19)

-@@###!!!!!!!(22:20)

-Şşşşh!Ayıp Min Ji!Neyse bende bugün fazlasıyla yoruldum beni çok yoruyorsun Min Ji.(22:20)

.

.

.

.

Kim bu dümbük.Neyse haklı galiba benim küçük güzel uzun kirpikli şahane çekik gözlerimi dinlendirmem gerekiyor.



SELAĞĞM!! Yeni Bölümm Geldii ♥ 

Sizi seviyorum♥

Sizi seviyorum♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




SuperHero [[ Park Jimin ]]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin