Kimselere söyleme. Ben "seni" yazarım, onlar şiir zanneder.
-Tamam uzaklaştık elimi bırakabilirsin.
-Neden rahatsız mısın?Hala bir teşekkür bekliyorum.
-Teşekkür ederim.Gerçekten beni kurtardın....-Hem ben sana ne dedim başını bir daha belaya sokmayacaktın. Büyüklerin sözleri dinlenmeli.
-Bu sefer bela bana geldi.Hem dur saniye beni nereye götürüyorsun?
-Bu kadar soru sorma. Başım ağrıyor.Aslında aklımda bir soru var o beyin bozuntusu da kim? Sevgilin falan mı?
-Neden merak ettin?
-Hiç canım hiç arkadaşın gibi durmuyor da ondan söyledim.
-Sevgilim.Hatta sevgilimdi alışmalıyım.Şimdi de benim peşimden "o" koşuyor.
-Neden ayrıldınız?
-Hayırdır? İlişki koçu musun?
-Aman neyse ne umrumda değil.
-Jimin sana bir şey söylemeliyim.
-Ji-min na-nasıl yani?
-Bu bir suç mu bilmiyorum ama zorla ismini öğrendim seni bulmak için...
-Ben ismimi öğrenme diye söylemedim.Hem sen neden beni bulucakmışsın ki?
-Adını neden saklıyorsun ki? Bir sıkıntın varsa seni dinlerim.Hemde ömür boyu.
-Yok ömür boyu olmasın teşekkürler. İsmimi öğrenmemeliydin çünkü eninde sonunda beni bulucaktın ve sevmediğim şu "Ay sana teşekkür borçluyum" diye triplenicektin.
-Dur bi. Benim sana bir şey söylemem lazım.
-Di-dinliyorum.
-Neyse boş ver.
-Bir şey diyecektin.
-Vaz geçtim söylemiyeceğim.
-Spastik tırtıl.
-Efendim?
-Ha!Yok bir şey demedim.
-Bir şey dedin.
-Yoo,gerçekten demedim.
-Bana bak! Ağız burun dalarım. Söylesene erkek gibi.
-Spastik tırtıl dedim oldu mu?
-Spastik tırtıl mı?
-Evet.
-Sen o dümbüksün dimi? Sen öküzbaş anyonsun başından beri anlamalıydın.
-Aklını mı kaçırdın Min? Öküzbaş ta kim?
-Sensin gerzek. Bana mesaj atan , otobüse , okulda ki sıralara yazın yazan maloş sensin.
-A-aklın nerede Min Ji?
-Yalan söylüyorsun.
-Söylemiyorum.
-Söylüyorsun.
-Söylemiyorum.
-Iyi öyleyse bende Jungkook'un yanına gidip bana vurduğu için özür dileyim,barışalım.Hadi görüşürüz.
-Spastik geri kafalı? Nereye gidiyorsun ben sana ne dediysem hepsi doğru.
-O zaman telefonunu ver inanmam lazım.
-Hayır.
-Neden çünkü yalancı bir şizofrensin. Hadi ver de kurtul.
-Olmaz.
-Bak giderim. Başımı belaya sokarım. Her türlü pisliği yaparım. Kendime zarar veririm. Kendimi fuhuşçularım eline vererim. Sonra her tarafımı dövme yaptırır,aklına gelebilecek her yere piercing taktırırım.Valla bir sürü erkekle sevgili olurum. Ha? Şimdi vericek misin?
-Oha. Deli misin? Iki dakikada nasıl fuhuş kadını olunuru anlattın.Al işte. Senin olsun.
-Teşekkür ederim .-. Şifreyi gir.
-Aishhhh.Tamam.
-Mesajlara girelim.Tabikide bomboş.-Ne zannetin hahahahaha ben degilim demistim.
-O da şimdi belli olur.Mesajlardan çıkalım telefon numaramı gireyim...Aranıyor.
-Min ji!!
-Aaaa ne tesadüf dümbükcük arıyor....
Selam kızlar❤ Bu bölumde kavuşsunlar❤❤Ama Min Ji mutluluğuna kavuşabilecek mi?? Takipte kalın💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SuperHero [[ Park Jimin ]]
Fanfic~~Başlangıç:12 Ağustos~Bitiş:7 Eylül~~ Mahvolan hayatıma bencillikle son vermek isterken kurtarıcı meleğim belimden sarılarak beni azaptan kurtardı.