Г.Т Джису
Такам...Събудих се. Имаше някой до мен и този накой беше Куки. Сладък е когато спинка 😍😍😍. Часът е 6:53. Ама то е Сряда.
- Джънгкук, ставай!- казах аз като го ръчках да става. Той се събуди...
- Добро утро,принцесо. - каза той.
- Добро утро, принце.- казах аз.- Ставай, че сме на даскало.
- Офф. Не искам!- каза нацупено той.
- Млъквайте бе.- каза Джимин. А да. Той беше легнал на неговото легло а аз със Кук на моето.
- Ти пък какво правиш тук?- попита Кук.
- Живея тук. А в момента или поне до преди вие да ме къбудите, спях!- информира той.
- Ам, защо спите в една стая?- попита Куки.
- Защото в другите стаи спят другите момчета. Няма място за още 2 стаи.- отново отговори Чим.
Куки май малко се ядоса, но не каза нищо. Облякохме се и тръгнахме към училище. То беше на 30 мин пеша от нкъщи но ние имахме доста време. Сега е 7:10 така че да... По пътя не спирахме да си говорим, на различни теми.
След даскалото
С Кук се видяхме и тръгнахме към тях.
- Джису, а ти защо живееш с момчетата?- попита ме той.
- Просто така. В смисъл, ние сме близки приятели. Решихме да си купим къща и да живеем заедно.- казах аз.
- Ти би ли искала да живееш с мен. В смисъл....- не го оставих да довърши.
- Да. Бих искала. - казах аз.
- Значи, отиваме да ти вземем багажа и после във нас.- каза той.
- Аааммии....ок.- казах аз
Пропускане на времето
Аз си събрах багажа и сега съм м дома на Куки. Къката е голяма и красива.Това е тя. А нашата стая е:
Когато е видях попитах Кук
- Мило, тази спалня става ли за батут?- аз
- По дяволите, разбира се че не. Сралнята не е да скачаш върху нея.- каза той.
- Да ама аз пък искам да си скачам върху нея!- казах аз. Държа се като 5 годишно дете , а не като момиче на 17.
- Ууф! И аз какво да направя?- попита той.
- Купи ми батут или спалня дето става за батут.- казах аз
- Голямо бебе си.- каза той и ме прегърна.
- Знам. - отговорих аз.
- Обаче си моето си бебе и си те обичам.- каза той.
Ние обядвахме. Написахми ди домашните и излязохме да се разходим из града. С Куки ми е много приятно. Просто се радвам че го има.
Следва продължение....Здрасти хора. Ето и първа глава от втори сезон. Какво мислите? Моля оставете си мненията в коментарите.
До скоро!
ESTÁS LEYENDO
Рапърско сърце
Novela JuvenilПрочетете и ще разберете. Нищо няма да издавам. Най висока класация- #25 in Teen Fiction