В новата къща на бащата на Джису
Г. Т Джису
Видях новата си къща. Беше много хубава и голяма.Ето така изглежда. Невероятна е. Куки допадна на баща ми и Елизабет. Сега е обяд. Вечерта с Куки мислим да идем на дискотека. Та в момента обядваме.
- Е деца, колко мислите да останете?- попита баща ми.
- Ами... Може би за цяло лято?!.- казах аз.
- Добре. Радваме се че ще прекараме повече време заедно. - каза Елизабет
- И ние се радваме.- каза бисквитко.
Така се наядохме. След нова с Кук отидохме и си легнахме, да поспим, защото бяхме изморени от полета.
По късно вечерта
С Куки се приготвихме да тръгваме. Аз си облякохТази рокля. Куки не беше мн съгласен ама.... да.... Та отидохме в дискотеката и помня само че с Кук бяхме пияни и видяхме нещо като Юнги и после нщ не помня.
Сутринта се събудих, но не в нас и не с Куки. До мен нямаше никого. Това ми беше малко странно. Къщата, подобно на нашата, беше голяма. Слязох на долния етаж и там познайте кой видях. Да точно него. От целия свят как можах да попадна на бившия ми приятел? Оу да. Не ви казах за него... Та той е Камерън. Ужаассс!
- Ето че някой се събуди... как си мила? - попита той. Не зн какво да му отг. Но зн само че това ще е дъълллггооо лляяттоо....
KAMU SEDANG MEMBACA
Рапърско сърце
Fiksi RemajaПрочетете и ще разберете. Нищо няма да издавам. Най висока класация- #25 in Teen Fiction