Carly Adams*- 16 lat,córka Christophera i Ashley Adams,siostra bliźniaczka Scorpiusa,zakochana w Jamesie Washingtonie. Jest ciekawską i szczerą oraz opiekuńczą osobą,kocha książki. Przyjaźni się z Adeline Munroe,Katherine Davis,Dylanem Munroe i Jamesem Washingtonem.
Scorpius Adams* - 16 lat,syn Christophera i Ashley Adams brat bliźniak Carly, jest w związku z Adeline Munroe. Jest zdyscyplinowany,dowcipny,nadopiekuńczy dla siostry oraz kocha strzelać z łuku,przyjaźni się z Jamesem Washingtonem,Dylanem Munroe,Katherine Davis.
James Washington - 16 lat,syn Samanthy i Joshuy Washingtonów,zakochany w Carly Adams, jest bardzo kreatywny,stanowczy,rozsądny, uwielbia pływać , przyjaźni się z Scorpiusem Adamsem,Dylanem Munroe,Katherine Davis,Adeline Munroe,Carly Adams.
Adeline Munroe* - 16 lat, córka Michaela i Jessiki Munroe ,młodsza siostra Dylana,jest w związku z Scorpiusem Adamsem ,jest pewna siebie,bywa nie raz dziecinna i prowokująca,ale bywa wrażliwa uwielbia jeździć konno,przyjaźni się z Carly Adams, Katherine Davis, Jamesem Washingtonem.
Dylan Munroe* - 18 lat syn Michaela i Jessiki Munroe,starszy brat Adeliny , jest w związku z Katherine Davis,jest romantyczny,inteligentny,wysportowany,dowcipny lubi grać w la crosse,przyjaźni się z Carly Adams,Scorpiusem Adamsem,Jamesem Washingtonem.
Katherine Davis* - 17 lat,córka Emily i Matthewsa Davis,jest w związku z Dylanem Munroe,jest inteligentna, przekonywująca, pomysłowa, lojalna,interesuje się modą oraz projektowaniem nowych kreacji,przyjaźni się z Carly Adams,Scopiusem Adamsem,Jamesem Washingtonem,Adeline Munroe.
————————–––————————
Hejka! oto moje pierwsze opowiadanie o dzieciach bohaterów z znanej wam gry Until Dawn,razem z AshleyUntilDawnPL(,która napisała opowiadanie //Chris X Ash # Sam X Josh\\ ) postanowiłyśmy,że ja napisze opowiadanie o dzieciach bohaterów z until dawna a Ashley kontynuuje swoją książkę. Mam nadzieje,że wam się spodoba 😁😉
To tu takie krótkie info co do nowej książki. Wyczekujcie na kolejne rozdziały!! 😊
*nazwiska zostały wykorzystane za zgodą AshleyUntilDawnPL
CZYTASZ
Until Dawn: Nowe Pokolenie
AdventureNowe romanse,nowe przygody i niebezpieczeństwa czyhające na naszych bohaterów,czy ich życie zmieni się o 180°? Dowiecie się czytając Until Dawn: Nowe Pokolenie. Jest to kontynuacja książki autorstwa AshleyUntilDawnPL //Chris X Ash & Sam X Josh\\. W...