Ahhh oto historia mojej uroczej rodzinki i dość nietypowej na swój sposób mam dwóch starszych braci Scott 21 lat ,Kendall 19 lat.
Moi rodzicie Anna i Philip Star za młodu byli w gangu tak zwanych „Serpents" czyli węży gdzieś mają schowane kurtki w szafie i oraz mieszkali w mieście Riverdale po ich ślubie się przenieśli do Londynu. Mieszkaliśmy na początku w Wielkiej Brytanii gdzie atrakcji nie mało ,big ben ,wystawa woskowa sławnych ludzi i inne.
Bracia jak to mają w zwyczaju śledzą mnie bo myślą ,że mam 5 lat i nie umiem sobie poradzić i niestety moi na to się zgadzają co to jest nie fair... cóż rodzina zawsze trzyma się razem. Moja rodzina ma pewien sekret o którym wiemy tylko my ,my mamy w sobie krew wilkołaka. I u nas są na razie dwie rangi w domu: Alfa i Beta ,nie ma omeg jeszcze. Rodzice i Scott są alfami ,natomiast ja i Kendall jesteśmy betami i nam to nie przeszkadza.Moja mama jest przeważnie rozważną ,odpowiedzialną osobą ,która nie boi się ryzyka trochę może być upierdliwa i jakby nam coś się stało to szukałaby i udusiła.
Natomiast mój ojciec jest stanowczy ,i potrafi wpaść w furię oraz jest nadopiekuńczy ,kochający ,były lider gangu Serpents.
Scott pomimo swojego wieku bywa trochę dziecinny ,ale bywa również poważny oraz opiekuńczy, zawsze nas obroni gdyby coś się nam stało ,jego specjalistka to biologia ,weterynaria i lacrosse. Z wyglądu podobny do ojca ,charakter po matce.
Kendall jest to utalentowany muzyk o gołębim sercu ,zabawny wrażliwy tworzył swój zespół BTR zanim się wyprowadziliśmy oraz jego hobby jest hokej na lodzie. Gdyby ktoś coś mi zrobił ,staje się demonem w ludzkiej skórze i potrafi uknuć intrygi aby wróg ucierpiał w piekle albo gorzej ,tak jak mój ojciec większość osób sugerowała ,że nic nie ma z niego.iii na końcu ja! Najmłodsza córka i siostra rodziny Star. Co by o mnie powiedzieć? To ja szczerze powiem ,że nie wiem😂. Moimi zainteresowaniami to modeling i fotografowanie ewentualnie jeszcze aktorstwo.
Bywam dość szalona w kręgu rodziny i najbliższych przyjaciół ,lecz przy obcych jestem wstydliwą i cichą. Gdy poznałam moją obecną paczkę to zrozumiałam ,że przy nich mogę być sobą bez względu na wszystko. Odrazu mówię jestem singielką JESZCZE. Szkoła jest to niby idealne miejsce na znalezienie miłości marzeń ,wrogów i lojalnych przyjaciół ,którzy staną u twego boku itd.Kiedy byliśmy małymi dziećmi to były różne przygody oraz śmieszne i kompromitujące sytuacje. Wspominam je bardzo dobrze ,ale o tym później!! 😂😂
——————————————————
Hejka kurki moje!!! To znowu ja po dobrym miesiącu przerwy 😏.
iii odkrywamy tajemnice rodzinki Star!!! Wiem długo nie dodawałam ,ale wena znikała za mgłą i nie miałam pomysłu ,ale jestem! Wiem wiem wzorowałam się na Big time Rush i riverdale... i mini szczyptą teen wolf . 😂🐺Do zobaczenia następnym rozdziale!!!
~Goorzatka 😏👋🏼👋🏼
CZYTASZ
Until Dawn: Nowe Pokolenie
AdventureNowe romanse,nowe przygody i niebezpieczeństwa czyhające na naszych bohaterów,czy ich życie zmieni się o 180°? Dowiecie się czytając Until Dawn: Nowe Pokolenie. Jest to kontynuacja książki autorstwa AshleyUntilDawnPL //Chris X Ash & Sam X Josh\\. W...