(Chapter 1)

48 5 11
                                    

«Christian Jackson, έχω κάτι καινούργιο για εσάς, σήμερα το βράδυ στο Varsity Club. Οι λεπτομέρειες σε γραπτό μήνυμα ίσως τα τηλέφωνα μας να παρακολουθούνται.» προτού προλάβω να απαντήσω η γραμμή πέφτει.

Έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που ο αρχηγός επικοινώνησε μαζί μου. Αυτό σημαίνει ότι κάποια καινούργια υπόθεση έχει προκύψει.

«Scarlett καλύτερα να ετοιμαστείς, έχουμε δουλειά.» ανασηκώνεται από τον καναπέ και με κοιτάζει συνοφρυωμένη. «Ω έλα τώρα, αυτή η ταινία είναι η αγαπημένη μου.» γελάω με την αντίδραση της.

«Μωρό μου η δουλειά είναι πάνω από όλα. Λυπάμαι, ίσως δείς μια άλλη φορά την ταινία.» περπατά βαριεστημένα μέχρι το δωμάτιο μας.

Η ιδέα μου δεν θα ενθουσιάσει και πολύ την Scarlett. «Scar;» φωνάζω λίγο πριν μπω στο δωμάτιο. «Τι είναι Christian;» λέει καθαρά αγανακτισμένη. «Σκεφτόμουν μήπως ερχόταν μαζί και η Valerie. Έχει περάσει αρκετός καιρός. Νομίζω θα της έκανε καλό.»

«Christian δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα. Αν ήθελε να επιστρέψει θα το είχε κάνει. Δεν ξέρω..» «Τηλεφώνησε της, ίσως θέλει. Θα πάρω τον Zayn να τον ενημερώσω.» γνέφει και συνεχίζει να ντύνετε.

VALERIE

«Δεν ξέρεις πόσο πολύ σε θέλω.» Ψιθυρίζει αργά στο αυτί μου και συνεχίζει να φιλά την περιοχή του λαιμού μου.

Τι μου κάνεις Zayn;

Ανατριχιάζω κάθε φορά που η γλώσσα του συναντά το δέρμα μου και τα χέρια του

«Zayn.. μη το.. κάνεις αυτό.» παρακαλώ ξέπνοα.

Τα χέρια του κατεβαίνουν στη μέση μου και με ακουμπά μαλακά στον τοίχο φιλώντας τα χείλια μου πια, ενώ ταυτόχρονα ωθεί τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και βάζει τα χέρια του στους γοφούς μου.

Τα χείλια του πιέζουν τα δικά μου και το φιλί του γίνεται ακόμα πιο έντονο. Η γλώσσα του εισβάλλει στο στόμα μου και παίζει ορμητικά με τη δική μου.

Τη στιγμή που τα χέρια του ελευθερώνουν τους γοφούς μου και με σπρώχνει στο κρεβάτι το κινητό του αρχίζει να δονείτε. Φαίνεται να το αγνοεί όμως εγώ δεν το κάνω. «Zayn δεν θα το σηκώσεις;» απομακρύνομαι και χωρίζω τα χείλια μας. «Όχι Valerie σταμάτα να μιλάς.» φιλάει το λαιμό μου και προσπαθεί να μου βγάλει την μπλούζα. «Σήκωσε το μπορεί να είναι ανάγκη.» επιμένω. «Ήσουν πάντα τόσο πεισματάρα; » πιάνει το κινητό από το κομοδίνο.

The murder || z.mWhere stories live. Discover now