Daniel Sharman as Daniell Hardin (όχι, δεν έχει καμία σχέση με το After, ήταν εντελώς τυχαίο :P)
VALERIE
Κατεβαίνοντας απ' το λεωφορείο, αρχίζω να περπατώ προς το σπίτι του Zayn. Σήμερα το πρωί ξύπνησα όλο νεύρα. Έφυγα απ' το ξενοδοχείο όσο πιο διακριτικά μπορούσα, μια Elisabeth Creighton δε θα φορούσε τζιν και πουλόβερ, ούτε άβαφτη κι απεριποίητη θα ήταν. Κι όσο σκέφτομαι το βλέμμα του Zayn εχθές, όταν με αντίκρισε με το χρυσό φόρεμα.. Όχι, δε θα το σκεφτώ! Αυτός ούτε το πρωί δε σήκωσε τα επίμονα τηλεφωνήματα μου.. κι εγώ η ηλίθια ένιωθα τύψεις που του φώναξα.. Μαλάκας. Δικός μου μαλάκας όμως.. Καλά όχι δικός μου, εντελώς..
«Έχεις την καρδιά μου Valerie, να το θυμάσαι πάντα αυτό..» μου είχε πει εκείνη την αναθεματισμένη μέρα.
«Κι εσύ τη δική μου..» του είχα ψιθυρίσει αφήνοντας του ένα απαλό φιλί στα χείλη. Γι' αυτό κι έπραξα ανάλογα μετά από εκείνο το περιστατικό. Εκείνος δεν το δέχτηκε. Ποτέ του δε θα το κάνει, αλλά ίσως είναι για το καλύτερο. Τώρα θα είναι ασφαλής και δε θα τον χάσω.
Φτάνοντας έξω απ' το σπίτι, βγάζω απ' την τσάντα μου το κλειδί και ξεκλειδώνω την πόρτα. Νεκρική σιωπή. Φωνάζω το όνομα του, καμία απάντηση. Αφήνω την τσάντα μου στο καναπέ, βγάζω το μπουφάν μου και αφήνοντας το κι αυτό στον καναπέ, ανεβαίνω τις σκάλες για να πάω στο υπνοδωμάτιο του. Λογικά θα κοιμάται, γιατί η πόρτα είναι ξεκλείδωτη κι ο Zayn τα προσέχει πάντοτε αυτά. Κλασσικός Zayn. Νευριασμένος χθες, θα πήγε σε κανένα μπαρ, θα έγινε φέσι και θα κοιμάται μέχρι το απόγ..
«Όχι..» λέω, η ανάσα μου κόβεται απότομα στη θέα του Zayn με μια άλλη κοπέλα στο κρεβάτι, να κοιμούνται αγκαλιά. Αγκαλιά, όπως κοιμάται με εμένα. Ζυγίζω τις πιθανότητες, να της βγάλω το μαλλί τρίχα- τρίχα ή να πλακώσω τον Zayn στο ξύλο; Χμ, και τα δύο.
Οι άρρυθμες, έντονες αναπνοές μου ξυπνούν το ζεύγος. Η κοπέλα ανοίγει τα μάτια της πρώτα και μόλις με βλέπει, τινάζεται πάνω. Αφήνει τη γύμνια της να φανεί, αλλά γρήγορα την κρύβει με το σεντόνι. Ώπα.. τη γύμνια της; Δεν το έκανε. Όχι. Όχι. Τώρα που την παρατηρώ, έτσι αγουροξυπνημένη, είναι πανέμορφη. Γαμώτο.. Είναι πανέμορφη. Ακόμα και πρησμένη απ' τον ύπνο, το πρόσωπο της έχει ακόμα γωνίες, τα μάτια της λάμπουν, και τα μαλλιά της αν κι ακατάστατα είναι όμορφα. Σέξι και πανέμορφη. Η αυτοπεποίθηση μου πέφτει στο πάτωμα.
YOU ARE READING
The murder || z.m
FanfictionΗ Valerie έπειτα από έξι μήνες διαλλείματος επιστρέφει στον φαύλο κύκλο των δολοφονιών. Ένας νέος φόνος θα την οδηγήσει σε μια δολοφονία που παλεύει να ξεχάσει εδώ και καιρό και ένα επτασφράγιστο μυστικό που άλλαξε ριζικά τη ζωή της θα αποκαλυφθεί μ...