hazugság
'1 évig éltem hazugságban magammal szemben, s 4 éve élsz hazugságban Te is, miattam. Sajnálom, de ez olyan hazugság, amellyel biztonságban tarthatlak. Kínoz, és gyakorta kikívánkozik, de félek, rettegek, hogy elveszíthetlek.'
Emlékszem, rengeteg időbe telt, míg rájöttem, s elfogadtam, hogy amit irántad érzek, az nem csak holmi legjobb barátság, vagy testvéri szeretet. Persze, ez sem ment volna segítség nélkül. Sok ideig hazudtam önmagamnak, s azzal áltattam magam, hogy biztos a kevés korkülönbség miatt kötődök hozzád jobban, mint a többiekhez. Amikor hevesebben vert a szívem a kelleténél a közeledben, vagy szimplán csak több ideig legeltettem rajtad szemeim, mint azt kellett volna, azt gondoltam, hogy csak aggódom érted, mert sokat betegeskedsz, és könnyen kimerülsz. Persze, ez félig-meddig igaz is volt, csakhogy ennek a hátterében jóval nagyobb horderejű dolog is állt.
Az első szerelem s veled kapcsolatos témájú - egyébként rendkívül kínos - beszélgetésemet Hopie Hyunggal ejtettem meg 2015 januárjában.
Te és a többi Hyung akkor nem tartózkodtatok a dormban, Hoseok Hyung pedig bekopogott a szobámba, mondván, fontos dologról kell beszélnünk. Mit ne mondjak, nem kicsit rémültem meg komoly ábrázatától.
Eleinte szépen körített, felvezette a dolgokat, beszélt a szerelemről, az ő első szerelméről, a vonzalomról és az elfogadásról, majd puff, kimondta.
- Te szerelmes vagy TaeTae-be, ugye? - bár a hangja kedves volt és nyugtató, én rögtön bepánikoltam, s fel-alá kezdtem el járkálni a szobában, miközben idegesen mondogattam, hogy nekem Te csak a Testvérem vagy, a legkisebb Hyungom, semmi több. Magamat próbáltam meggyőzni, sikertelenül.
Reményünk pedig csak ült, hallgatott és mosolyogva figyelt. Nem mondott semmit, egészen addig, amíg le nem nyugodtam, s rá nem eszméltem magamtól a dolgokra. Belegondoltam az elmúlt hónapok történéseibe, s villámcsapásként ért a felismerés. Talán Hyungnak igaza lehet.
- Honnan tudjam, hogy ez szerelem? Még sosem éreztem ilyet. - motyogtam zavartan, miután visszatelepedtem mellé az ágyra, s zavaromban a párna csücskét kezdtem el gyűrögetni. Hyung már éppen nyitotta volna ajkait a válaszra, mikor te berobbantál Yoongi Hyunggal az oldaladon. Ő azért, mert Hope Hyunggal szeretett volna beszélni, te meg azért, mert meg akartad mutatni nekem, milyen klassz csomagot küldött neked a Gucci.Az volt az első olyan alkalom, mikor úgy tartózkodtál a közelemben, úgy beszélgettél velem, hogy én már tudtam, ez bizony több, mint barátság.
Az volt az első olyan alkalom, amikor nem hagytam, hogy az érzéseim átverjenek engem, s hazugságba kergessenek.
BẠN ĐANG ĐỌC
Szerelmem fogalomszótára || Taekook ||
Fanfiction20 fogalom, amely Rólad szól. 20 fogalom, amely az irántad érzett Szerelmemről szól. [A történet befejezett.] 2017. július 6. (Saját)