együtt alvás
'Együtt aludni a szerelmeddel, együtt hajtani vele álomra szemed, csodálatos és idilli. Mikor veled alhatok, még a rémálmok is elkerülnek. Bódító, édes illatodat érezni, mielőtt elalszom, s nyugodt, szépséges arcod látni, miután felkelek, csodálatos és boldog pillanat.'
Amikor 7 fiú él együtt, nem meglepő szerintem, ha azt mondom, nem egyszer fordult már elő, hogy valamelyik taggal együtt aludtam volna. Ez főleg turnékon megszokott, ám te mindig is szerettél a dormunkban is velem aludni. Sajnos mi sosem voltunk szobatársak, én Nam Hyunggal voltam eleinte egy szobában, te pedig megkaptad a JiHope párost, akikkel minden bizonyára kész kabaré lehet a szobatársi élet.
Sokszor vágytam arra, hogy egy éjjelt veled tölthessek, és együtt hajtsuk álomra fejünket - és nem a horkoló Hyungommal - , és ez az imám először, 2014 márciusában hallgattatott meg.
- Jungkookie! - kiabáltad nevem, mire ijedten szaladtam ki a szobámból, egyenesen át a tiétekbe, hátha valami bajod esett.
- Mi az? Mi a baj, mi történt? - kérdeztem rémülten miután kicsaptam szobátok ajtaját, ahol te és Jiminie éppen a telefonotokkal voltatok elfoglalva.
- Oh, csak szólni akartam, hogy ma veled alszom. - húztad édes kis vigyorra szádat, majd folytattad - Megbeszéltem Namjoonie Hyunggal és azt mondta őt nem zavarja, hogyha ketten akarunk nyomorogni az ágyadban. Na, mit szólsz? Örülsz neki? - vetetted magad vidáman karjaimba, miközben csillogó íriszeiddel fürkészted arcom.
Természetesen, örültem. Örültem? Majd kicsattantam a boldogságtól! Egész nap pörögtem, fütyörésztem, sőt, még Jin Hyungnak is besegítettem a mosogatásban, aki hüledezve figyelt engem. Minden bizonnyal azt gondolta, lázas vagyok, vagy ilyesmi, pedig erről szó sem volt. Mindössze úgy éreztem, végre valóra válik az álmom, és veled alhatok.
Az esti forró zuhany után, éppen startoltam is volna be a szobánkba, ahol te már - elvileg - pizsamában és oroszlán plüssöd társaságában vártál rám, de Hoseok Hyung éppen akkor jött ki a szobájából, és rögtön vissza is tolt a fürdőbe.
- Hé, Kookie! Hallottam, hogy ma együtt alszotok Tae-vel. - húzta sejtelmes mosolyra ajkait, mire elnevettem magam.
- Igen-igen, végre! - csillantak fel íriszeim a gondolatra, hogy karjaimban tartva téged, hunyhatom ma le pilláimat, de még mielőtt teljesen elkalandoztam volna, Hopie Hyung megfogta a vállam és szigorú szemekkel kezdett el vizslatni.
- Figyelj Kook, nem akarok én felvilágosítást tartani neked, de remélem tudod, hogy most mindkettőtök hormonjai, khm, tombolnak, de semmiképpen sem szeretném, ha olyan dolgot csinálnátok, amit, érted, később megbánhattok. - nézett rám jelentőségteljesen, de először nem esett le, hogy mégis miről beszél. Ám mikor beléptem a szobánkba - ahol Nam Hyung már az igazak álmát aludta -, elállt a szavam és szerintem a szívem is kihagyott pár ütemet. Ott feküdtél az ágyamon kinyúlva, egy szál bokszerben, és a telefonodat nyomkodtad.
Bár előtte sosem éreztem irántad különösebb szexuális vágyat, ahogy végig vezettem íriszeim, feszes hasadon - ahol nagyon halvány kockák éledeztek -, majd izmos mellkasodon és hívogató kulcscsontodon, hirtelenjében még az ajkaim is teljesen kiszáradtak.
- Oh, Jungkookie, máris kész vagy? - ültél fel mosolyogva, miközben elraktad a telefonodat - Monie Hyung azt mondta, hogy csak bokszerben szoktál aludni, így úgy döntöttem, ma én is kipróbálom. - kuncogtad el magad halkan, én pedig egy halvány, kényszeredett mosolyt mutattam.
- Akkor, izé, jó éjt! - feküdtem be melléd az ágyba - annyira távol, amennyire azt a szűkös hely csak engedte -, majd fordultam is volna el, de te megragadtad vállamat, és szembe fordulva velem, magadhoz húztál.
- Te sem gondoltad komolyan, ha már együtt alszunk, nem bújunk össze! - suttogtad kissé durcásan, majd egész felsőtesteddel enyémhez bújva fúrtad mellkasomba arcod, míg egyik karod a hátamon pihent. Erőt véve magamon, végül én is átöleltem derekad, és arcom hajadba fúrva próbáltam kontrollálni levegővételeimet, mit ne mondjak, elég sikertelenül.
Szerencsére, te pár perc múlva már az igazak álmát aludtad, és csak reménykedni tudtam abban, hogy nem hallottad meg heves szívverésemet.Azon az éjjelen egy szemhunyásnyit sem aludtam, csak élveztem bőröd melegét, és hajad édeskés, kókuszos illatát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelmem fogalomszótára || Taekook ||
Fanfic20 fogalom, amely Rólad szól. 20 fogalom, amely az irántad érzett Szerelmemről szól. [A történet befejezett.] 2017. július 6. (Saját)