éjjeli titkos evések
'Titkos, tiltott és édes, pont mint te, az én szememben. Egy aprócska dolog, amit veled csinálhatok, s senki nem tud róla rajtunk kívül. Így kicsit olyan, mintha közelebb lennék hozzád s mintha ezen közös titkunk által kevésbé marna a bűntudat, eltitkolt érzelmeim miatt.'
Egy évvel ezelőtt történt az első ilyen alkalom. Nagyban turnéztunk, éppen Japánban, s nem túl sok időnk jutott a rendes táplálkozásra. Egyik éjjel - egy zseniális koncert után - Suga Hyung már nagyban az igazak álmát aludta, nekem azonban nem jött az álom a szememre. Valami harcos anime első évadát néztem meg, már legalább negyedjére, mikor a telefonom új KakaoTalk értesítést jelzett. Kíváncsian léptem ki az animéból, majd rá is kattintottam a vicces nevű alkalmazás ikonjára.
TaeTae❤️:
Gyere ki a folyosóra!Állt a rövid, ám annál lényegre törőbb üzenetben, így nem is gondolkodtam sokat, gyorsan felvettem egy pólót, s halkan kiosontam a szobából.
-Honnan tudtad, hogy fent vagyok? - mosolyogtam rád halványan, miközben te ujjaidat átkulcsoltad enyéimmel.
-Nem tudom, csak egy megérzés volt. - kuncogtál halkan, majd a lift irányába kezdtél el húzni - még mindig összefont ujjainkkal. - De most gyere! Nagyon éhes vagyok, vegyünk valamit az autómatában! - kacsintottál rám pimaszul, majd a következő pillanatban már a liftben álltunk, a tükörrel szemben. Míg te mosolyogva figyelted a tükörképünket, én egybeolvadt ujjainkat tanulmányoztam, piroskás arccal, s őrülten dobogó szívvel. Mintha csak járnánk...
Azon az éjszakán egyikünk sem aludt egy hunyásnyit sem. Miután felvásároltuk az összes létező csokoládét, amit csak nyújtott az autómata, felosontunk a - direkt a csapatnak kibérelt - hatalmas teraszra, majd az ott található pokróccal jól bebugyolálva magunkat, kezdtünk el beszélgetni, mindenféle, édes kis semmiségről.Azóta már sokszor osontunk ki titokban, az éjszaka leple alatt néhány falat kajáért, de kétség kívül, az első volt a legfeledhetetlenebb. Mert az volt az első olyan alkalom, hogy igazán azt éreztem, akár, lehetnénk mi, egy pár is.
YOU ARE READING
Szerelmem fogalomszótára || Taekook ||
Fanfiction20 fogalom, amely Rólad szól. 20 fogalom, amely az irántad érzett Szerelmemről szól. [A történet befejezett.] 2017. július 6. (Saját)