őszinteség
'Bár mióta érzéseimre - melyeket irántad táplálok - rájöttem, hazugságaim száma jelentősen megsokszorozódott, néha eljönnek az őszinte, igaz pillanatok az ember életében. Amikor már nem tudod tovább leplezni mindenki előtt a nyilván valót és a rég magadban tartott mondatok végül utat engednek maguknak, s ajkaid között úgy szöknek ki, akárcsak a madarak csőrén át a tavaszi, virágköszöntő dalocska.'
2015 novembere óta, már a Hyungjaink számára sem titok - persze Hoseok Hyung már a kezdetek óta tudta -, hogy milyen gyengéd érzelmeket táplálok irántad. Bár sosem feltételeztem volna róluk, hogy elítélnének ezért, vagy bármi ilyesmi, azt azért akkor sem gondoltam volna sosem, hogy ilyen heves mértékű boldogságot fog belőlük kicsalni vallomásom. Ezek szerint, csak én nem repdesek örömömben a ténytől, hogy beleszerettem a legjobb barátomba, egyben bandatársamba. Érdekes, nem igaz?
Hopie Hyung nagyon sokáig győzködött arról, hogy legyek végre őszinte, és ha neked még nem is, a többieknek áruljam el szerelmi életem bonyolult háttértörténetét. Bár sokáig ódzkodtam a a vallomás gondolatától - hiszen a tervem az volt, hogy ezzel a titokkal és a vele járó szenvedésekkel együtt fogok majd meghalni, egyedül, tíz kicsi nyuszival - , de végül beadtam a derekamat, és egy borongós, hideg, novemberi napon erőt vettem magamon, és megfogadtam, őszinte leszek.
Te éppen aznap nem tartózkodtál közös dormunkban - ugyanis egy megbeszélésen voltál az akkor még csak tervben levő Hwarang sorozat kapcsán -, mi pedig ezt kihasználva, az egész napot a szülinapod megtervezésével töltöttük. Leszerveztük Menedzser Hyunggal a tortádat, a meglepetés leveleket - amiket később tőlünk és a kiadó - hozzád közel álló tagjaitól - kaptál meg, majd miután mindennel végeztünk, mindannyian fáradtan dőltünk ki a Nappalinkban. Én ezt a pillanatot választottam őszinteségem órájává, így erőt vettem magamon, s pár biztató - Hoseokkal váltott - pillantás után, szembe álltam velük, és közöltem, hogy bejelenteni valóm van számukra.
- Szóval - köszörültem meg a torkomat, mire mindegyikük kíváncsi tekintettel meredt rám -, kihasználván az alkalmat, hogy Taehyung ma nem tartózkodik itthon, fontos dolgot szeretnék nektek bevallani. - itt egy kis szünetet tartottam, s végig vezettem tekintetem hat Hyungom társaságán. Sejin Menedzser, Jin, Hoseok, Yoongi, Nam, és Jimin. Mind ott álltak előttem, és nekem hirtelenjében minden szó a torkomra égett. Hogyan is gondolhattam én valaha, hogy bevallom neked az érzéseimet, mikor még a saját barátainknak sem vagyok képes?
- Hé, Jungkookie! - állt fel Jinie Hyung és megsimította a vállam - Ne aggódj, mondd csak, amit szeretnél! Mi itt vagyunk. - mosolyodott el kedvesen, majd visszatelepedett Monie mellé, aki szintén egy aprócska mosolyt küldött felém. Végül, mindent vagy semmit alapon, de belevágtam.
- Izé, szóval, nem tudom, hogy nektek feltűnt-e bármi szokatlan a viselkedésem kapcsán, de tudnotok kell valamit. - hangom egy pillanatra megremegett, de aztán összeszedtem magam, s folytattam. Innen már aligha lehetne visszatáncolni - Huhh... A helyzet az, hogy egy jó ideje már nem csak szimpla barátságot érzek Tae iránt, és azt hiszem, lehetséges, hogy beleszerettem. Szerelmes vagyok Taehyungba. - eresztettem ki egy megkönnyebbült sóhajt, s mintha egy száz kilós terhet vettek volna le a vállaimról. Egyre piruló fejjel néztem fel Hyungjainkra, akik egy pár pillanatig szigorú tekintettel méregettek, majd végül kitört belőlük a nevetés, én meg csak álltam előttük, mint egy megkövült szobor, értetlen, kikerekedett szemekkel vizslatva őket.
- Ne haragudj Kookie, de annyira aranyosan hablatyoltál itt nekünk, hogy nem bírtuk ki. - törölgette Jimin könnyeit, miközben felállt a kanapéról és megpaskolta vállamat.
- Ti, ti komolyan nem fogtátok fel, amit az előbb mondtam? Hahó, beleszerettem a velem egynemű bandatársamba! Ezen egyikőtök sincsen fenn akadva? - kérdeztem kissé ingerülten, mire abba hagyták a nevetést, és végre újra felém fordultak.
- Figyelj Jungkook, a helyzet az, hogy - kezdett bele Nam, miközben az ujjait tördelte és látszólag nagyon gondolkodott azon, hogy hogyan fogalmazza meg mondandóját.
- Mit kell ezen gondolkodni? A helyzet az, hogy szerintem ezt mi már előbb tudtuk, mint te magad. Mármint, hogy odáig vagy Taehyungért. - bökte ki végül Yoongi Hyung olyan könnyedséggel, mintha csak a készülődő viharos időjárásról társalognánk éppen.
- Igen-igen, de tudnod kell Jungkookie, hogy mi támogatunk téged. Yoongi például az univerzum legnagyobb Taekook shippere, szóval nincs mitől tartanod. Természetesen nem fogunk bele avatkozni a szerelmi magánügyetekbe, de tudnod kell, hogy diszkrétnek kell maradnod, és hogy a szerelmetek semmiképpen sem kerülhet a média elé, rendben? - kérdezte mosolyogva Sejin Hyung miközben felállt és féloldalasan átkarolta vállam - Ettől függetlenül, mi nagyon támogatunk téged és szívből szurkolunk! - mosolyodott el kedvesen, mire szemeimbe akaratlanul is könnyek szöktek és mindegyik Hyungot egy csontropogtató ölelésben részesítettem.Nekünk vannak a Világon a legjobb Hyungjaink, ez kétségtelen.
De, mondd csak!
Te is jól fogadnád hirtelen jött szerelmi vallomásom, irányodba, Kedves?Sziasztook^^
Wuhuu!! Nagyon Szépen Köszönöm Nektek a 2K megtekintést, a sok szavazatot és a kedves kommenteket, hihetetlenül hálás vagyok értük, de tényleg!!❤️❤️❤️
Valamint, nagyon sajnálom, ha a kommentekre esetleg későn reagálok, a helyzet az, hogy van, hogy napokig nem jelez ki néhányat!😔További Szép Estét Kívánok:)
YOU ARE READING
Szerelmem fogalomszótára || Taekook ||
Fanfiction20 fogalom, amely Rólad szól. 20 fogalom, amely az irántad érzett Szerelmemről szól. [A történet befejezett.] 2017. július 6. (Saját)