majdnem
'Sok "majdnem" van az ember életében. Sokszor van, hogy egy bizonyos dolog szinte megtörténik, és meg is kéne, hogy történjen, de aztán végül mégsem. Ezt fejezi ki a majdnem. Egy elbaltázott, félre csúszott történésre utal, ami majdnem úgy alakult, mint ahogyan kellett volna, vagyis ahogy szerettem volna, hogy történjen. De talán, egy majdnem, éppen, hogy megvéd az esetleges rossz lépésektől.'
Minden egyes forgatás, amin túl vagyunk eddigi idol karrierünk során, valamiért emlékezetes maradt elménkben. Vagy azért, mert sokszor kellett újra venni a bénázások miatt, vagy éppen azért, mert állandóan belenevettünk.
Minden egyes forgatásunk emlékezetes valamiért, de van egy, amit mégis csak ki szeretnék emelni a sok közül.
Sosem felejtem el az első majdnem csókomat az első szerelmemmel, azaz Veled.
Egy rövid vicces videóval készültünk az ARMY-knak, amiben én szerettem volna randira hívni egy titokzatos lányt, a Hyungok pedig mindenféle nevetséges tanáccsal láttak el, miközben egy-egy, híresebb k-pop MV-t imitáltunk.
Jópofa volt az alapötlet, azonban azzal nem számolt a rendező, hogy mennyi kínos pillanatot fog okozni nekünk - azaz neked és nekem - azzal, hogy el kell játszanunk egy majdnem csókot.
- Jungkook, Taehyung, gyertek ide! - szólt nekünk oda a Rendező úr a forgatási szünetben.
- Szeretném, ha egy kicsit próbálgatnátok a kamera előtt, hogy mennyire kell közel húzódnotok egymáshoz, és hogy ez melyik szögből néz ki a legjobban. - tapsolt egyet vidáman, a következő pillanatban pedig már az iskolai pad egyik oldaláról vártam, hogy Taehyung tarkómnál fogva húzzon közel magához.
Mit ne mondjak, hihetetlenül zavarba ejtő volt, egymás után többször is eljátszani ezt az aprócska kis jelenetet, miközben éreztem, hogy ajkaink minden egyes pillanat elteltével csak közelednek egymáshoz. Látszott rajtad, hogy neked is zavarba ejtő ez az egész, és éreztem tarkómat szorító ujjaidon, hogy mennyire is remegsz. Levegőnket visszafolytva merültünk el egymás íriszeiben, érezve arcunkon a másik forró, reszketeg leheletét, de még mindezek ellenére is, annyira bensőségesnek és szerelmesnek éreztem a pillanatot - még ha maga a szituáció megjátszott is volt - , hogy egy pillanat erejéig tényleg átfutott az agyamon a csók gondolata. Ám abban a pillanatban, amint önuralmam elvesztettem, s fejemet kissé oldalra biccentve hajoltam hozzád még közelebb, hogy ajkaink végre összeérjenek, a rendező egy hatalmas tenyér összecsapással rántott ki minket meghitt burkunkból, s ijedten ugrottunk egymástól távolabb.
Ezek után szerencsére többször nem kellett megismételnünk próbálkozás gyanánt ezt a majdnem csókot, így már csak a valós forgatáson kellett eljátszanunk, utána feledésbe is merült.
Legalábbis a többiek szemében minden bizonnyal, ám engem egyetlen egy dolog nem hagyott nyugodni. Az, hogy te - mikor éppen megindultam feléd ajkaimmal - , nem húzódtál el tőlem, vagy löktél el, csak heves és szapora légvételekkel vártad, mit teszek. Bár valószínűleg csak sokkolt az egész, mégsem bírtam ki, így este, mikor hazaértünk a dormba, félre hívtalak, hogy beszéljünk.
- Taehyungie, ami ma történt. Szóval a forgatáson, tudod... - ám mondandómat nem tudtam befejezni, ugyanis közbe vágtál.
- Szerintem nincs miről beszélnünk. - vontad meg a vállad unottan - Színészkedtünk egy kicsit, és a végére egészen jól belelendültünk. - felelted mosolyogva, majd ott is hagytál engem, fájó szívemmel és mellkasommal, amik csakis miattad fájtak és a viszonzatlan szerelmem miatt.Az első majdnem csókom és az első majdnem szerelmi vallomásom, amivel majdnem tönkre tettem a barátságunkat. Vagy az már rég tönkre ment?
Sziasztook^^
Sajnálom, hogyha ez a kis szösszenet most nem lett túl jó, a helyzet az, hogy mostanában nem nagyon kedvel a wattpad és indokolatlanul törli ki írásaimat - mint ennek is az első változatát.😅 Így ezt már kissé morcosan és kedvtelenül írtam meg, sajnálom😔.
További Szép Estét❤️^^
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelmem fogalomszótára || Taekook ||
Fiksi Penggemar20 fogalom, amely Rólad szól. 20 fogalom, amely az irántad érzett Szerelmemről szól. [A történet befejezett.] 2017. július 6. (Saját)