Pertama sekali,sorry kalau ayat saya tunggang tebalik.Dan buat kamu nda faham.Saya bukanlah seorang writer/penulis.Selama ni saya silent reader ja.Terus terang saya rasa sangat malu mau share semua ni,tapi hati saya kuat maw share apa yang pernah terjadi dan saya alami dari saya budak sampailah dewasa.Sekarang ni saya sudah berkahwin 6 tahun,dan punya seorang anak perempuan.Cerita saya ni sebagai pengajaran kita pada siapa2 yang sudah bergelar parent.Takut nanti anak-anak mengalami macam apa yang saya alami ketika muda..Saya suda mengalaminya dan ya.Saya takut dan malu mau kasitau sapa-sapa apalagi parent saya.Saya takut kena hukum,kena judge.Saya juga pernah berfikir..mungkinkah saya ni gila?Mental?Didepan semua orang,ya..saya macam orang lain juga.Tapi bila sendiri..saya nda tau kalau ada perempuan lain juga yang mengalami sama macam saya.
Sejujurnya saya tidak pernah tahu kenapa perasaan ni muncul ketika umur saya 11 tahun lagi.Muda kan saya?Saya tidak tahu apa itu ghairah dan teransang apatah lagi onani dan seks.Tapi saya pernah nampak scene2 romantik dalam movie yang yang ditonton bersama family.Jadi kebiasaan suda tu kalau tengok movie sama-sama 1 family,jiran2 dan kawan2.Honestly,saya juga tidak tahu kenapa timbul semua rasa tu secara tiba-tiba dalam diri saya.Jujur..saya tidak tahu..
Semua yang saya share ni,mana yang baik kamu ambil la sebagai teladan.Yang buruk kamu jadikan pengajaran.Jangan biar dorang deal dan hadapi semua sendiri.Inilah yang terjadi pada saya..Dulu,saya hanyalah seorang budak biasa yang membesar di kampung.Saya ada 5 adik-beradik dan saya anak ke 3.
Cukuplah kamu tau nama saya (Kish) bukan nama sebenar.Zaman kanak-kanak saya macam budak normal yang lain sebelum berumur 11 tahun.Pergi sekolah,bermain,mandi sungai,panjat pokok bersama kawan-kawan.Faham la kan kalau di kampung2 ni.Zaman kanak saya nda macam sekarang ni..rata-rata semua budak ada gadjet sendiri sudah.
Badan saya masa kecil agak chubby tapi nda gemuk.Banyak orang yang geram kalau nampak saya.Kawan2 mama,anti2 jiran2 cakap saya comel.Kulit putih,rambut panjang dan mata bulat.Kalau kawan2 kakak saya lagi nampak saya kalau saya ikut my mom ambil dia disekolah,habis tu saya kena cubit2.Geram dorang sama saya.Cuma saya hairan,masa tu kenapa lelaki2 dewasa yang saya kenal,seperti uncle2(sepupu mama dan ipar mama),datuk muda(adik nenek),dan beberapa orang lagi yang agak rapat dan biasa dengan keluarga saya layan saya nda macam layan budak lain seumur saya dan menyebabkan saya mula membenci lelaki.
Masih segar di ingatan,semasa umur saya 6/7 tahun.Masa tu,mama saya bawa saya balik kampung anti mama yang agak jauh dari kampung kami.Setiba disana,macam biasalah sebab mama saya jarang balik kampung anti mama saya,semua saudara2 datang kerumah anti mama saya berkumpul,berjumpa dan bercerita.Tapi ada satu sepupu lelaki mama saya ni,suka betul usik saya.
Mula-mula dia suka usik dengan kata-kata saja.Nda lama tu,tangan dia pula pigi raba-raba kaki saya sampai paha.Banyak juga budak-budak yang seumur,ada juga yang tua dari saya.Tapi dia buat sama saya saja.Budak lain dia tidak buat pula begitu.Dari situ,saya sudah rasa tidak selesa dan takut sama uncle tu.Tidak pernah siapa-siapa pun yang buat begitu sama saya.Tambah lagi dengan riak muka tu uncle macam stim-stim.(Sekarang baru tau riak muka pelik dia yang saya nampak masa tu).
Saya nangis kasitau mama saya,tapi mama saya marah saya pula balik.Mama saya cakap Uncle Kevin(bukan nama sebenar) tu gurau2 saja.Itu baru hari pertama stay di kampung anti mama saya.Kevin masa tu dewasa sudah tapi belum kawin lagi.Umur dalam lingkungan 20 -an.
Hari kedua kami disana..Masa tu saya baru siap mandi,mama saya sediakan pakaian saja untuk saya pakai sendiri di bilik.Taulah kan rumah kampung dulu-dulu rumah bambu.Dengan celah-celah lubang dinding yang besar-besar lagi.Masa saya pakai baju,saya perasan macam saya kena cubuk.Saya masa kecil memang pandai malu kalau kena tengok masa pakai baju..
Saya tengok di dinding bilik,jelas saya nampak Kevin cubuk saya sambil sengih-sengih nampak gigi.Apa lagi,berabis saya cepat-cepat pakai baju sambil nangis-nangis.Mama saya masuk bilik tanya kenapa saya nangis,saya kasitau la.Tau apa mama saya cakap?Uncle Kevin gurau2 saja ba tu.Memang begitu dia tu mama saya bilang.Tapi walaupun masa tu umur baru 6/7 tahun.Saya punya hati betul-betul nda senang sama tu uncle.Sakit hati saya mama saya nda pecaya saya masa tu.
Hari ketiga,saya sama anak2 anti mama saya pigilah panjat pokok jambu tu petang di dekat rumah.Siok2 kami panjat pokok,datang lah Kevin ni.Dia punya rumah nda jauh juga ba dari rumah anti mama saya.Dekat2 ja bha rumah dorang ni.Dari jauh saya nampak Kevin,dia pandang saya sengih2 sudah tapi saya buat2 nda tau sibuk mau petik buah.Lagi sebab saya rasa benci sama tu uncle.Betul-betul saya rasa tidak selesa kalau dia ada.
Dia datang dekat kami,tanya anak2 anti mama saya dapat buah ka nda.Ngam lagi masa tu saya punya seluar koyak ba di celah kangkang.Ba budak kan dulu mana peduli baju seluar koyak ka nda.Anak2 anti mama saya jawablah ada tapi tu buah masih muda lagi.Saya diam2 saja di atas pokok jambu.Tu pokok tidak juga tinggi betul.Masa kami mau turun,saya yang last turun.Kevin masih sana berdiri-diri tengok kami.Sekali turn saya turun,tiba-tiba dia pigi angkat saya.
"Mari saya tolong ko turun.." dia bilang.Tapi cara dia angkat tu lain ba.Sampai badan saya macam tergesel sesuatu yang keras di seluar dia.Senyum2 ja Kevin ni.Lambat-lambat lagi dia kasi turun saya.Lepas saja dia kasi turun saya berlari masuk rumah ikut tu anak2 anti mama saya.
Nasib 3 hari saja mama saya bawa saya stay sana.Kalau nda..saya pun nda tau apa jadi.Sekarang baru saya tahu apa benda yang keras dalam seluar dia masa tu.Kamu faham2 sajalah.Sejak dari hari tu,saya benci sama tu sepupu mama saya.Saya benci lelaki dewasa.
Balik kampung,hari-hari macam biasa saja.Orang tua saya kalau siang memang sibuk saja.Bapa keja,mama pula di kebun sayur dia.Sampailah umur saya 10 tahun,saya tejumpa majalah lama mama saya yang kena sorok bawa katil.Saya ni suka membungkar ba kalau orang tua tiada.Sekali saya tengok tu majalah penuh gambar lelaki bogel dengan anu dia yang gila panjang dan besar ni.Gambar perempuan bogel pun ada tapi nda banyak.Terkejut saya tengok.
Tapi rasa ingin tau tu tinggi.Masa tu nda tau apa-apa lagi tu puberty@baligh.Macam bikin takut mau tengok,tapi mata saya macam ketagih pula mau tengok tu gambar2.Ada juga gambar2 orang beromance dan posisi-posisi seks.Saya nda tau majalah tu milik siapa until now.Asal mama bapa saya tiada dirumah,saya mesti tengok tu majalah.Tu majalah saya sorok dibawah katil yang semak.Macam ketagih mata saya mau tengok tu majalah..
Umur 11 tahun,sana start saya rasa something yang saya sendiri tidak tahu macamana boleh timbul.Kalau saya sendiri2 di rumah,pandai saya rasa tu something(teransang).Terus saya rasa macam panas-panas badan saya bila timbul tu rasa.Pandai saya teringat tu scene2 romance dalam movie yang saya pernah tengok masa ramai2 dengan family dan kawan2.(Kalau dulu kan pakai video tape saja.Sekarang Cd/vcd/dvd suda.)Sini yang silap bha..sudah tau ada budak2 yang join tengok movie romance.Mau juga tu orang tua pasang.Ba budak2 kan,kau suruh dorang tutup mata pun di celah2 jari dorang tengok juga tu.
Dan bila saya rasa macam tu(teransang) sendiri,lagi-lagi kalau sendiri di rumah.Rasa ingin tahu saya semakin menebal.Saya teringat ada satu scene movie romance tu bf dia raba vag gf dia.Saya nda tau macamana apa yang saya fikir masa tu,spontan saya ambil kapas,buka seluar then saya sapu2 kapas tu d vag saya.Dan yang lebih mengejutkan,perbuatan tu buat saya rasa betul2 best(unexplained feeling)..pertama kali saya rasa best bila buat begitu dan akhirnya saya ketagih.Saya menikmati bila tu kapas menyentuh lembut v saya.Freaky kan..
Bersambung..
YOU ARE READING
ON..AN..I & ME
RomanceTAJUK : ON..AN..I & ME GENRE : 21+,Romance,True Story WRITTER : ELLISABETH OTHELLO LANGUAGE : B.M & Sabahan SINOPSIS ON..AN..I & ME mengisahkan tentang Kish,seorang wanita yang ketagih Onani sejak kanak-kanak sehingga dewasa.Dia menghubungi saya (E...