Lepas beberapa lama,Yoel datang menagih cinta lagi.Dia datang tempat kerja saya,tempat menyewa saya.Merayu-rayu minta maaf pada saya.Tapi saya nda mau suda.Betul juga cakap aki muda hari tu.Belum ada ikatan sah suda dia berani2 mau sampai tangan sama gf.Apa lagi kalau suda kahwin kan?Hari-hari Yoel datang tempat kerja saya.Sampai supervisor warning saya,masalah cinta jangan bawa pigi tempat kerja.Saya cuba jelaskan,nasiblah supervisor saya faham.Sebab saya mengelak macamana pun,Yoel pasti dapat jumpa saya.Sehingga kalau mau balik kerja pun,Yoel ikut saya atau tunggu saya.Risau saya,Yoel macam stalk saya ni.Dia tau saya mau pigi mana,mau buat apa.Betul2 rasa nda selamat.Terpaksa saya minta tolong Nady kalau dia balik saya ikut dia.
Aki muda menyepi.Saya mau kol aki,tapi rasa segan sama malu.Aki muda nampak marah betul hari tu.Tiap balik malam,saya akan ikut Nady sama bf dia.Dorang pun tau juga kenapa.Saya betul-betul takut sama Yoel suda.Nampak muka dia pun nda suda saya kagum dengan muka dia yang handsome.Muka bikin takut adalah.Pernah lagi Yoel datang tempat kerja,dia mengamuk marah sebab nampak saya tolong staf lelaki susun barang.Sampai dia terkam saya dan tampar saya.Kecoh tu supermarket.
Nasib saja ada sekuriti bawa dia keluar.Trauma saya sejak hari tu.Mau pigi mana pun nda berani.Yoel pula makin teruk dia stalk saya.Datang pigi tempat saya menyewa,teriak2 panggil saya.Nasib pintu rumah sewa kami ada gate.Nady pun marah2 Yoel suda.Nady ugut kol polis kalau Yoel nda berhenti kacau saya.Mengamuk Yoel.Dia tendang-tendang tu gate besi minta buka.
"Saya nda suka kau lagi ba!Jangan kacau saya lagi!"
"Sayang please..saya minta maaf.Kasi saya 1 lagi peluang.Please.Saya setengah mati cinta kau ni!"
"Hoi!Urang bilang nda mau ko nda faham2 ka??Babal ba ko ni kali.Saya kol polis ni kalau ko nda pergi dari sini!"Nady lagi menyampuk.Yoel kasi tunjuk jari tengah dia sama Nady lepas tu dia jalan.Bergegar2 badan saya.Mengurus ba saya masa tu.Tekanan.
Nady tanya juga tu pasal aki muda.Dia tanya kenapa saya nda kol aki.Saya diam saja.Nady cakap teruk suda Yoel tu.Bagus kol polis.Nanti nda mustahil Yoel buat yang lagi teruk..Nda tau kenapa,mau cakap kebetulan pun susah..aki datang lagi ditempat saya menyewa masa tu.Macam mimpi saja.
Nady apalagi.Dia cerita semua apa yang jadi sama saya.Aki muda nampak terkejut ni.Masa aki datang tadi,dia terjumpa Yoel dibawah.Dia fikir kami berbaik suda.Nady nda lama lepas tu dia jalan dating sama bf dia.Tinggal saya dan aki muda.Aki muda tutup pintu.Saya tengok saja aki.Tiba-tiba aki peluk saya.Saya apalagi,menangis terus.Campur-campur saya rasa masa tu.
"Aki minta maaf..aki tiada masa Akis susah."Kata aki sambil tangan dia gosok-gosok belakang saya.Dia biar saja sampai saya puas menangis.
"Aki..aki benci saya ka?"
"Nda la..mana ada aki benci Akis.."
"Aki..nda sayang saya suda?.."Saya pandang muka aki."Aki sayang Akis.."
"Aki..aki nda rindu Akis?"soalan saya macam budak-budak ni.
"Aki..rindu Akis.."saya peluk aki lagi erat-erat.
"Aki..jangan kasi tinggal saya lagi."Dan saya menangis lagi.Sambil peluk aki muda ketat-ketat.Aki stay 1 malam saja..Dan malam itu,kami melepaskan kerinduan yang sudah lama terpendam.Ngam betul tu masa,Nady nda balik di bilik sewa dia.Jiran bilik sebelah pun tiada balik.Tanpa aki muda suruh atau minta,saya tanggal pakaian saya di hadapan aki.Aki nampak terkejut.Saya rapatkan badan sama aki,dan kiss mulut aki muda.
"Akis..."saya nda peduli aki.Saya cium aki macam nda akan pernah jumpa aki lagi.Nafas aki muda mula laju.Kami kissing,dengan penuh perasaan.Vag saya mula basah.Aki buka baju dia.Tinggal pakai seluar.Tangan dia meramas suda kedua-dua gunung saya.Jari-jari aki menggentel nips saya.Saya senyum..ya..saya suka aki buat begitu.Aki cium dan jilat leher saya.Dia kasi duduk saya dia atas kaki dia yang duduk bersila.
"Akis...wangi badan kau.."
"Saya..rindu aki..ah.."
"Aki pun.."Habis basah aki cium jilat leher saya,sampai telinga.Sial..betul-betul buat saya teransang.Vag pun basah betul.Aki jilat boobs besar saya.Nips saya aki hisap lepastu kena gentel didalam dengan lidah.Saya merengek kesedapan.Lama lagi tu,puas betul rasanya.Tanpa sedar saya kasi banding2 aki dan Yoel.Aki lemah lembut,dan perlahan2..Yoel pula gelojoh.Aki bertukar lagi jilat dan hisap boobs saya yang sebelah.Saya dapat rasa batang aki timbul suda diseluar menekan2 vag saya.
Aki kasi baring saya dan cium perut saya sampai di vag saya.Kaki saya aki buka luas.
"Basah betul suda ko ni Akis...."kata Aki lepas tu dia jilat alur vag saya dengan lembut.Aki gosok2 bibir dia di vag saya.Saya menggeliat kesedapan.Aki selak alur vag saya lepastu aki jilat klitoris saya.Aki hisap2..aki gentel dengan lidah.Dan akhirnya saya klimaks.Bergegar badan saya mengejang klimaks.Air dari vag memercik ke muka aki.Aki senyum nakal pandang saya.
Aki sambung lagi..kali ni aki hisap klitoris saya,dan lidah aki menggentel2 dari dalam.Rambut aki saya tarik-tarik suda gara-gara kesedapan.
"Ooh aki......"
Dan saya klimaks kali kedua.Jari-jari aki pula menyambung bermain-main di vag.Aki pula menyonyot boobs saya.Jari aki rancak bermain di klitoris.Saya klimaks lagi.Saya cium aki yang basah dengan air vag saya.Gila.Betul-betul gila saya masa tu.Saya naik atas badan aki.Saya buka seluar aki,terpacak keras suda batang aki.Aki pandang saya.Macam berharap saya buat sesuatu sama batang dia.
Saya ramas batang aki,aki mengeluh kesedapan.Saya urut-urut batang aki makin lama makin laju,aki memejamkan mata.Aki tarik kaki,kasi kangkang saya di atas muka dia.Terus aki jilat vag saya lagi.Saya pula urut-urut batang aki.Kami mengeluh kesedapan bersama-sama.Geram saya nampak batang aki,makin lama makin keras.Saya cuba jilat..
"Aahh!Akis..aki suka..."
Saya masukkan batang aki dalam mulut.Itulah 1st time saya buat blowjob.Kami dalam posisi 69.Dan kali itu,kami klimaks bersama.Nda sempat saya buka mulut,batang aki memancutkan air mani dia dalam mulut saya dengan banyak.Terbatuk-batuk saya.Kami berpelukan lepas tu.Dan tertidur.Sekali terbangun aki tiada disebelah.Badan saya pun ada baju suda.Nda lama aki masuk dengan tuala saja.Rupanya aki mandi..dan kami buat lagi round ke-2..
Lepas hari tu,bila saja ada kesempatan saja saya dan aki mesti buat begitu.Aki nda pernah minta virgin saya.Selalu kami buat 69.Saya blowjob aki saja.Kalau ofday,aki bawa saya pigi rumah dia.Dan kami puas make 69 disana sebab aki tinggal sendiri.Kadang-kadang saya tidur disana,besoknya aki hantar saya pigi kerja.Kami macam sepasang kekasih suda.Saya rasa selamat bersama aki...
Balik kampung,dady kasitau saya sesuatu yang amat mengejutkan saya.Aki muda pernah mengaku sama dady yang dia sayang saya.Terus saya gagap nda tau mau cakap apa.Nasib saja mumy tiada masa tu.Dady tanya sama ada saya pun sayang aki muda ka?Saya diam saja.Dady mengeluh.Kamu betul wahai readers,dady saya cakap aki muda tu hanyalah anak angkat.Aki muda kena bagi pada moyang kami dan jaga aki muda sampai besar.
Saya tanya dady,aki muda tau kah yang dia tu anak angkat saja.Dady cakap dari dulu lagi aki muda tau cuma aki sudah anggap family kami macam darah daging dia sendiri.Punyalah happy saya rasa masa tau aki muda tu anak angkat saja.Tiada kaitan darah.Dady cakap,kalau saya pun suka aki,tiada masalah ba tu.
Orang kampung pun tau juga lama suda aki muda tu anak angkat saja..dady cakap,dulu dady perasan suda aki muda suka saya.Masa tu saya tinggal dirumah aki..aki muda confess sama dady.Dia suka dan sayang saya.Tapi dady cakap,saya masih form 5...kalau ikhlas mau dengan saya.Dady suruh aki muda tunggu saya habis study dan kerja.Dady cakap,kalau bukan aki muda yang jaga saya masa kena halau mumy..ndatau la pa nasib saya.Banyak lagi dady cerita sebenarnya.
"Kau suka aki muda kau,Kish?"
Saya diam saja.Malu mau mengaku.Dady senyum saja.Sporting ba dady ni.Tapi saya berfikir juga..macamana dengan mumy nanti?
Ba..nda lama lagi habis ni.Sabar kamu ah😉- kish
Bersambung..
YOU ARE READING
ON..AN..I & ME
RomanceTAJUK : ON..AN..I & ME GENRE : 21+,Romance,True Story WRITTER : ELLISABETH OTHELLO LANGUAGE : B.M & Sabahan SINOPSIS ON..AN..I & ME mengisahkan tentang Kish,seorang wanita yang ketagih Onani sejak kanak-kanak sehingga dewasa.Dia menghubungi saya (E...