Beberapa kali lepas hari itu,bila saja tiba time rest Jade mesti cari atau duduk dengan saya.Atau makan dengan saya.Saya tau dia cuba mau rapat dengan saya lagi.Saya nda tau apa lagi yang dia mau.Apa motif dia.But my instinct clearly said yang Jade pasti akan buat something lagi.Kalau masa kerja,bila dia lalu di department saya mesti dia singgah untuk berbual dengan saya.Saya layan dia biasa-biasa saja macam kawan staf lain.Tapi dia pula yang terlebih.Berlagak macam tiada buat apa-apa salah sama saya.Melekat saja sama saya.Geram saya kadang-kadang.Kan staf lelaki suka mengusik saya.Tapi dia pula yang berabis layan.Memang nampak betul gedik dia.Tapi malas saya peduli.Masa tu memang saya plan suda mau berhenti kerja.Saya nda selesa 1 kerja dengan Jade.Saya resign diam2.Management dan supervisor saja yang tau.
Besoknya lepas saya resign,saya stay dirumah saja..onani.Ya..bila saya ada masa terluang.Memang itulah aktiviti tetap saya.Kadang-kadang bangun pagi saja,onani.Sebelum tidur pun begitu.Suda klimaks tu,saya rasa penat dan puas.Tidur pun nyenyak saja.Saya suka tidur naked.Bangun saja pagi tu,jari nakal saya main-main di klitoris saya.Tangan sebelah meramas boobs montok saya.Sambil saya mengeluh keenakan,tengah2 saya mau klimaks suda,berbunyi hp saya.Terus hilang mood saya.Saya cek hp.Sms dari Jade.
'Napa ko nda kasitau ko resign?'
Malas saya mau balas sms dia.Biarlah dia.Saya bangun pigi mandi dan bersiap.Kemas bilik then kakak kol bawa sarapan di kedai makan di bawah.Saya menyewa di tingkat 3.Kalau naik tangga fuh memang penat kaki.Tapi in the good side,tambah curvy body saya.Macam workout lah kiranya.Masa sarapan tu,kakak bagitau yang dia mau kahwin dengan bf dia.Happylah saya.Bf kakak sudah balik kg dan jumpa parent saya,dan mumy sama dady pun setuju.
Tapi saya sedih,mumy langsung nda tanya khabar saya.Saya rindu mereka semua yang ada di kampung.Aki?Ya saya rindu aki.Air mata saya tahan2 saja mau turun.Kakak pun rasa bersalah juga.Mumy warning kakak,jangan suruh saya balik masa kakak kahwin.Mumy cakap nanti saya bawa sial saja.
Tapi saya cakap dengan kakak,nda apa lah..yang penting kakak jadi kahwin dan bahagia.Besar hati saya mau datang tengok kakak saya yang satu-satunya ni,pakai baju pengantin yang cantik dan bersanding bersama bf dia.Tapi apa boleh buat..kehadiran saya mumy bilang bikin sial saja.Tunggu kakak cuci gambar sajalah nanti.Baru dapat tengok..
Masa kahwin kakak berlangsung,saya suda dapat kerja.Salesgirl juga di kedai baju di shopping kompleks lain dan jauh dari supermarket bekas tempat kerja saya.Memang saya sengaja mau jauh2 supaya nda terjumpa Jade lagi.Baik saya jauhkan diri dari tu ular.Sebelum ada lagi bala dia buat.Cukup suda dia kasi buruk saya dia sekolah dan kampung.
Memang sedih..mata saya sepanjang hari kerja tu berair saja menahan air mata.Masa rest,saya nda dapat tahan menangis di rest room.Panik kawan kerja saya.Dorang ingat saya menangis kesakitan.Saya pun satu,dorang tanya saya angguk2 saja kepala.Sampailah panggil bos datang tengok saya di rest room.Tempat kerja saya ni ada 2 bos.Partner.Lelaki dua2.Hoo(bukan nama sebenar) dan Jack (Bukan nama sebenar).
Hoo ni cina.Umur dalam lingkungan 30 an.Macam sebaya aki.Tapi memang good looking.Jack pula muda sikit dari Hoo.Dia ni dusun + cina.Dua2 bos ni memang rajin pantau kami di kedai.Kalau time sales,memang dikedai lah dorang tu jaga staf.Manager lain lagi.Supervisor pun lain lagi.Malu juga saya masa menangis tu Hoo dan Jack masuk rest room tengok saya.Masa tu saya sedih sangat..nda dapat sudah kawal suara saya.Nda sangka kuat pula dorang dengar diluar.Huhu..
Saya minta maaf sebab buat dorang panik dan risau gara-gara saya menangis.Customer pun ada suda yang menyubuk-nyubuk di rest room.Hoo suruh saya balik saja kalau rasa nda okay.Tapi saya kata saya okay juga.Balik kerja malam tu,nda tau apa saya fikir.
Saya pigi minum sendiri di sana restoran cina bawah tempat saya menyewa.Saya yang nda pernah-pernah mau minum tiger ka,carlsberg ka apa,masuk karoake pub pun nda pernah..boleh habis tu 5 tin tiger.Sot betul otak saya malam tu.Mau meluah tapi tiada teman yang saya percaya.Dihasut setan akhirnya diri sendiri yang rugi.
Kepala saya rasa pening suda,dan saya masih pakai baju kerja lagi.Saya perasan juga beberapa orang yang dalam restoran tu perhatikan saya.Tapi saya nda mau peduli.Saya cuma mau kasi lupa semua memori dan rasa sedih yang saya rasa masa tu.Tidak tau dari mana,tiba-tiba muncul Hoo duduk didepan saya.
"Apa kau buat sini?"soalan bonus dia bagi saya.Saya ketawa kuat sekejap.Macam orang gila suda mungkin orang tengok.Saya buka 1 tin tiger lagi.Minum tius berabis.Kabur2 suda saya tengok muka Hoo.Kepala saya pening sangat.Saya dapat rasa bahu saya kena pegang.Tin tiger di tangan saya kena ambil.Nah!Nda sudah saya ingat apa-apa.
Sedar saja dari tidur,saya dalam bilik hotel.Saya tengok di sebelah,ada Hoo tengah peluk saya.Tiada lagi baju dia.Kelam kabut saya bangun,turun dari katil tengok badan saya.Masih ada baju di badan.Terbangun Hoo tengok saya terus tanya kenapa.Lain saya rasa tekak sama perut saya,saya masuk tandas muntah berabis.Masuk Hoo tolong urut-urut belakang saya.
Saya cepat-cepat keluar lepastu cari beg saya mau keluar dari tu bilik.Tapi Hoo tarik tangan saya.Bergegar badan saya masa tu.Saya langsung nda ingat apa yang sudah jadi.Dalam kepala saya masa tu,mau keluar dari tempat tu saja.Langsung otak saya nda dapat proses apa-apa.Saya menangis panik.Pesan aki terngiang-ngiang di telinga saya.
"Hei!Hei!You jangan nangis!"
"Apa suda yang bos buat sama saya?!" Hoo kasi lepas tangan saya.Banjir suda muka saya.Peduli la bida.Hoo duduk dikatil tengok saya menangis berdiri dekat pintu."Saya tiada buat apa-apa sama you ba.."
Pelan2 Hoo kasi jelas sama saya.Masa dia masuk restoran cina tu sama kawan2,dia nampak saya minum sendiri2.Mabuk suda sendiri.Ngam2 dia datang dimeja tu nakalapik suda saya.Dia nda tau mana saya menyewa,dia bawa saya cek in hotel.Dia fikir bila saya sedar baru dia hantar saya balik.
"Saya ada adik perempuan ma..saya bukan lelaki macam itu."Kata Hoo dengan slang cina dia.
Buduh.Habis saya marah sendiri lepas dengar bos cerita.Terus macam kembang muka saya panas lagi.Malu betul.Sama bos lagi tu.Hoo kata saya muntah lagi di baju masa dia angkat saya masuk dalam kereta dia.Tunduk saja saya masa tu.Nda sanggup pandang muka dia.Adei..
"Jadi kalau bos tiada buat apa sama saya,kenapa peluk2 saya??"Baru saya teringat yang masa saya sedar tadi dia masih peluk saya.Tenggelam badan saya di tangan dan badan dia yang agak tagap.
"You la mengigau saja,cakap aki aki aki saja.Sambil tangan kaki goyang tendang sana sini.Saya mau kasi diam you saja.Tapi tertidur pulak.Sorila.Saya peluk you.You tengok jam sekarang la jam berapa suda."
Mengigau?Panggil aki?Saya ambil hp di beg tengok jam 6 lebih pagi suda.Masuk keja jam 9.Saya keluar saja hotel,punyalah saya nda tau saya dimana.Orang pun pandang2 saya saja sebab kusut masai,ada bekas muntah lagi dibaju kerja saya.
Pusing kiri pusing kanan.Blank kepala saya.Saya langsung nda tau saya dimana.Mau2 suda saya menangis di depan hotel tu.Bukan saya expert area atau tempat2 yang ada di k.k.Yang saya ingat,tempat kerja dan menyewa saja.Shopping kompleks cp dan kk plaza saja saya selalu jalan2 sama kawan2.
"Mari saya hantar.Nda payah mau nangis2.Kasitau mana you tinggal."Tiba-tiba Hoo muncul dibelakang.Dia pakai saja baju yang ada bekas muntah saya.Mau nda mau,dari saya sesat,saya ikut saja dia naik kereta Gen 2 dia.Saya kasi tau saja saya menyewa area dimana lepastu dia hantar.Diam saja saya dalam kereta.Sangsi saya sama Hoo.Betulkah dia langsung tiada ambil kesempatan sama saya?
Dia lelaki ba..macamana kalau dia bohong?Dia cakap tiada buat apa-apa padahal dia suda *mput saya?Sot bah saya.Memang masa tu saya menyesal betul ikut hati.Minum mabuk apa yang saya dapat?Saya pigi kerja masih kogutan lagi.Nasib Hoo tiada datang kedai.Malu semalunya saya waktu tu.
Result SPM saya lulus.Tapi tidak cemerlang la.Yang penting lulus bagi saya.Lepas dapat result berapa bulan yang lalu,saya apply mau sambung study dimana2.Gaji saya simpan sikit2 untuk belanja saya sambung study nanti.Hari2 kerja macam biasa,Hoo nampak saya pun dia buat macam tiada apa2.
Walaupun dia buat macam biasa tiada apa-apa yang jadi antara saya sama dia,saya pula yang rasa canggung dan malu.Yalah..buat tindakan bodoh.Nasib baik Hoo,kalau orang lain.Tidak tau apa nasib saya.Tapi saya masih rasa ragu ba..betulkah Hoo langsung tiada buat apa-apa masa saya nda sedar dibilik hotel?
Bersambung...
YOU ARE READING
ON..AN..I & ME
RomanceTAJUK : ON..AN..I & ME GENRE : 21+,Romance,True Story WRITTER : ELLISABETH OTHELLO LANGUAGE : B.M & Sabahan SINOPSIS ON..AN..I & ME mengisahkan tentang Kish,seorang wanita yang ketagih Onani sejak kanak-kanak sehingga dewasa.Dia menghubungi saya (E...