Lepastu aki akan cium 1 badan saya kecuali di mulut.Sebab saya nda mau tengok muka dia.Saya tutup muka saya dengan kedua tangan saya.Malu..tangan aki nda akan berhenti urut boobs saya,kemudian turun ke vag saya.Aki akan buka luas kaki saya dan tatap sepuasnya vag saya sambil gosok batang dia dengan tangan penuh ghairah..Beberapa kali lepas kedapatan lagi,pertama kali dalam hidup saya..aki jilat vag saya dengan penuh ghairah dan liar.Saya dapat rasa lidah aki menjelajah disetiap inci vag saya..terutama di klitoris.Saya malu..tapi saya geli dan seronok yang saya nda pernah rasa.Beza dari jari aki yang gentel klitoris saya sebelum ini kalau 'hukum' saya.
Tanpa sedar saya angkat2 pantat saya supaya aki senang jilat.Habis basah bahagian bawah saya.Air liur aki mengalir sampai di lubang pantat saya.Aki pusingkan saya membelakang dia,cium dan jilat pantat saya yang tonggek dan bulat.Lepastu sambung jilat vag saya dalam keadaan saya menonggeng.Aki..sangat pandai buat saya klimaks.Saya klimaks beberapa kali sebelum aki pancutkan air mani dia di pantat saya.
"Oh Akis oh...sedapnya..ah.."
Saya dapat rasa air mani aki muda yang hangat dan banyak di pantat saya.Selesai saja,aki akan lap air mani dia dan aki baring atau duduk disebelah dan meminta maaf dan berjanji,kalau saya kedapatan lagi.Dia akan hukum saya macam ni,tapi tidak akan masukkan batang dia di vag saya.Aki bersumpah nda akan rosakkan dara saya.Dan..saya mula percaya sebab berapa kali suda saya kena 'hukum'..tapi aki pegang 'janji' dia.Dan..yang paling saya takut..saya sendiri mula suka cara aki 'hukum' saya..
Aki muda saya..dia ni boleh dikatakan ada rupa jugalah.Tapi nda tau kenapa umur dia 30-an sudah dia nda kahwin lagi.Dia tinggi,nda kurus tapi agak tegap sebab biasa kerja kampung.Tiada juga saya tanya apa sebab kenapa aki nda mau kahwin..padahal ada juga saya dengar-dengar,beberapa gadis sama janda suka sama aki.
Tapi aki macam nda peduli pun atau mungkin juga aki suka orang lain.Saya pula mula suka perhatian yang aki bagi.Kadang macam gf dia,ambil berat makan minum study saya,kadang macam anak dia..akilah yang tanggung saya sampai tamat form 5.Habis sekolah,saya contact kakak saya di k.k.Saya mau kerja cari duit sendiri mana tau ada rezeki dapat tawaran nanti-nanti.Walaupun saya tau,result saya mungkin saja gagal walaupun saya sudah cuba yang terbaik.
Entah kenapa,macam berat hati saya keluar dari rumah aki sungguhpun saya mau betul keluar.Berat hati saya berpisah sama aki muda.Saya suka aki?Cepat2 saya tepis perasaan tu.Cukuplah kami sumbang berapa kali sudah.Tapi perhatian yang aki bagi sama saya..buat saya rasa aki istimewa dalam hidup saya.Aki juga begitu,aki 2 3x kali cakap..andai saja saya bukan cucunya.Lama suda aki muda lamar saya dan bawa kahwin..
Mumy dady?Adik saya Jumi nda jadi naik form 1 di sekolah saya.Mumy nda mau dia 1 sekolah dengan saya risau nanti dapat tempias sial saya.Kami berkirim surat saja,kadang-kadang tapuk2 berjumpa di rumah aki.Aki tau itu..tapi Jumi nda tau rahsia saya dan aki.Saya dan adik bongsu memang agak rapat dari adik lelaki saya yang satu..Muji(bukan nama sebenar)15 tahun.Dia sekolah sampai darjah 6 saja sebab dia cakap dia tidak mau sekolah.Sanggup dia ikut abang di k.k kerja.Mumy nda pula marah Muji yang nda mau sekolah..
Jumi cakap,dady sihat sudah.Dady mau betul datang jumpa saya dirumah aki.Tapi mumy mengamuk marah2 nda mau.Jadi dady cuma mampu jumpa aki saja.Ada juga belanja duit sikit dady kirim sama aki untuk saya..tapi lepas mumy tau.Mumy ugut berpisah sama dady kalau dady masih anggap saya anak dia.Jumi cakap mumy langsung nda mau dengar nama saya.Barang-barang saya dirumah pun mumy sudah hantar kerumah aki.Mumy tau saya tinggal dengan aki.
Siapa yang nda sedih kena buang oleh ibu sendiri?Bayangkan saja perasaan saya masa tu.Tiap malam sebelum tidur saya pray minta ampun pada Tuhan atas semua kesalahan dan dosa saya.Kadang-kadang sampai saya menangis pray.Pernah sekali aki terdengar saya menangis pray dibilik..(selama saya tinggal sama aki,bilik aki jadi bilik saya suda)..aki masuk dan peluk saya berabis minta maaf atas apa yang terjadi antara kami.
Tapi..kami hanya manusia biasa.Saya nda dapat lawan nafsu onani saya,aki juga nda dapat tahan nafsu lelaki dia.Dan itulah yang terjadi,bila saja saya kedapatan,aki akan 'hukum' saya dengan cara dia..Kakak pula akan datang ambil saya dirumah aki ikut kereta bf dia.Kakak pun tau sudah apa yang terjadi antara saya dan mumy.
Saya nda terkejut bila kakak cakap dia faham keadaan saya sebab masa saya kecil,saya pernah nampak mumy hukum kakak macamana.Tapi nda seteruk sayalah..sampai kena buang oleh mumy.Malam sebelum saya jalan ke k.k,aki meluah perasaan lagi..aki sayang saya.Sayang lebih dari cucu yang lain.
Sayang seperti kekasih hati.Jujur..saya tersentuh apa yang aki cakap.Saya tau saya siapa.Aki siapa.Selama ni kami sudah pernah tersumbang walau nda kena cucuk vag saya..saya nda tau mau syukur ka apa lagi..walaupun aki nda *mput saya,sama saja.Kami tetap sudah sumbang.
Malam itu..masa tu kami di ruang tamu.Macam biasa..hanya kami berdua.
"Aki sayang Akis.Sayang sangat2..Akis jaga diri bila di bandar ah.Jangan senang terpedaya dengan lelaki..jagalah dara kau..nda semua lelaki macam aki..biarpun aki sudah dapat pegang body kau,nampak setiap inci body Akis yang sempurna.Aki masih dapat tahan supaya dara Akis nda rosak..aki tau dara Akis berharga untuk Akis..berhentilah main sendiri.Nanti makan diri sendiri."
Aki peluk saya..dan tatap wajah saya lama.Kami bertatapan wajah.Tangan aki muda usap-usap pipi saya.Tanpa sedar menitis air mata saya.Saya dapat rasa saya disayangi.Dalam hati..saya mengaku sudah saya juga sayang aki muda.Perlahan aki dekatkan muka dia dan cium bibir saya.Saya..untuk pertama kali relakan saja.Saya teringat Yoel untuk sekejap.Yoel..my 1st kiss.
Bibir aki menyentuh bibir saya..mula menghisap perlahan dengan lembut.Dan..saya mula balas ciuman aki.Kami berciuman bersilih ganti dengan..penuh perasaan.Tapi nda lama kemudian,aki tiba-tiba berhenti.Malu saya sekejap sebab saya jadi ghairah berciuman dengan aki sendiri.Aki peluk saya erat..saya dapat batang aki mengeras dan menekan perut saya bila aki muda peluk saya lagi erat.
"Bah..pigilah masuk bilik dan tidur..ingat pesan aki,Akis.Kunci pintu..risau nanti aki nda dapat tahan yang di bawah ni."
Aki signal yang dibawah..saya ketawa kecil.Nda tau apa yang saya fikir..lagi-lagi perasaan ghairah dari tadi,saya kiss lagi aki sekejap lepastu saya masuk bilik.Saya dapat rasa sudah basah2 di panty saya.
"Jangan lagi main sendiri!Tidurlah,bisuk awal kakak kau datang tu!"
Sempat pula aki cakap begitu.Saya kasi ya saja.Lepastu kunci pintu..malam tu.Saya betul nda dapat tidur sebab..rasa ghairah mula menguasai diri saya.Saya mula teringat bila jari jemari aki bermain-main di klitoris saya..tangan kasaq aki muda yang meramas boobs saya,dan menggentel nips saya sehingga jadi tegang.Ahh...saya benci diri saya sebab nda dapat tolak keinginan onani saya.
Saya masukkan tangan saya di panty,punya basah.Jari tengah saya mula saya main2kan di alur vag saya..cecair yang keluar dari vag saya membuatkan jari saya licin saja menyentuh klitoris.Nafas saya semakin laju..sebelah tangan saya mula meramas dan menggentel nips saya sendiri.Saya keasyikkan!Lebih dari semasa saya onani guna kapas dan penyapu bulu ayam.
Saya gigit bibir menahan rasa..dan semakin laju saya menggentel klitoris saya,rasanya semakin sedap..dan akhirnya..pertama kali saya onani tanpa kapas dan penyapu bulu ayam.Saya klimaks berkali-kali seperti bila aki muda yang melakukan semua itu pada body saya..hebat..sungguh hebat apa yang saya rasa pada masa itu.Lepastu baru saya dapat tidur nyenyak sampai pagi...
Bersambung..
YOU ARE READING
ON..AN..I & ME
RomanceTAJUK : ON..AN..I & ME GENRE : 21+,Romance,True Story WRITTER : ELLISABETH OTHELLO LANGUAGE : B.M & Sabahan SINOPSIS ON..AN..I & ME mengisahkan tentang Kish,seorang wanita yang ketagih Onani sejak kanak-kanak sehingga dewasa.Dia menghubungi saya (E...