Jade??Gf aki yang aki mau kahwin nda lama lagi??Jade??Si ular yang fitnah saya pada mumy,di sekolah dan dikampung??Jade??Jade??Jade??Kakak memang kenal Jade sebab masa kami kecil,saya dan Jade memang rapat.Kakak pun tau tentang Jade yang suka fitnah saya sampai kena buang oleh ibu sendiri.Kakak tau perangai Jade macamana.Sebab tu kakak kasitau saya.Kanyat-kanyat hati saya sakit sangat!Walaupun saya frust,tapi saya boleh lagi kalau perempuan lain yang kahwin sama aki muda.Tapi Jade?
Nda sanggup saya aki kahwin sama Jade!Saya rasa Jade nda deserve aki muda!Tu ular ah,patutlah saya hairan.Aki cerita gf dia kasi heboh2 yang dorang terlanjur.Baru saya tau rupanya itu Jade.Nda hairanlah dia buat begitu sebab nda pandai malu.Tapi apa motif dia mau kasi heboh2 yang dia terlanjur sama aki muda?
Panas hati saya.Semua memori buruk,apa yang Jade pernah buat sama saya dari dulu satu-satu terimbas kembali di ingatan.Memaki hamun sudah saya dalam hati.
Hoo pula clueless nampak saya semakin pemarah dan stress.Kenapa banyak perempuan di dunia ni si Jade juga yang aki kenal?Oh ya,lupa saya kasitau kamurang.Selama saya stay dirumah aki,aki muda memang nda pernah tau siapa yang fitnah saya di kampung.
Menyesal saya nda kasitau aki dulu..Aki mau kahwin sama Jade sebab terlanjur?Oh ya aki cakap Jade nda virgin suda pula!Hahaha!Punyalah dia berabis fitnah saya dulu.
Berlagak macam dia tu suci betul ba.Entah siapa yang kasi rosak virgin dia.Yoel?Tapi sebelum Yoel pun Jade memang sundal ba disekolah.Bukan mau bangga diri,tapi banding dia.Saya masih virgin lagi!
Fikiran saya nda tenang.Langsung nda dapat tidur.Saya cuba kol aki muda lepas saya sampai rumah sewa.Tapi langsung nda dapat masa tu.Gelisah resah.Saya nda dapat tunggu lama.Saya mau betul jumpa aki muda.Lagipun dalam sebulan begitu kah aki mau kahwin suda.
Besoknya saya bawa kakak balik kampung.Tapi kakak nda dapat sebab dia kerja.So saya balik sendiri menambang kereta.Saya hias muka saya,saya pakai cantik2.Mana tau terjumpa tu ular.Ni kali,saya tekad suda.Cukuplah selama ni saya biar Jade pijak2 saya.Fitnah saya.Membara hati saya.Saya nda rela aki kahwin sama Jade.Saya pasti Jade ada motif heboh2 kan sama orang2 yang dia terlanjur sama aki.
Dia mau buat aki malu dan kahwin sama dia.Selama tu,saya rasa saya sudah cukup sabar.Saya juga mau balik rumah jumpa mumy mau cerita semua.Pedulilah mumy mau bunuh saya ka,belasah saya ka kalau saya naik rumah.
Saya balik kampung aki muda dulu.Masa sampai,aki tiada dirumah.Maybe dia kerja.So saya menunggu lah ni di luar rumah aki sampai aki balik.Nda sedar saya tertidur di pintu aki.Sebab malam sebelum tu,saya resah betul lepas tau aki mau kahwin dengan Jade.Langsung nda dapat tidur sampai pagi.Sakit hati saya,mana lagi kapanas teringat semua yang Jade pernah buat sama saya.
"Akis?..."
Sayup saya terdengar aki sebut nama saya dan nampak aki terkejut tengok saya dari dalam kereta.Saya senyum saja tengok aki.Aki buka pintu rumah yang dia kunci dan tolong angkat beg kecil saya.
Masuk saja didalam saya nda dapat tahan perasaan saya sama aki.Saya peluk aki.Menangis.Aki macam terkejut tapi dia balas juga saya punya pelukan.Kepala saya melekat di dada tegap aki.Dapat saya dengar degupan jantung aki..
"Kenapa kau tiba-tiba balik,Akis?..."
"Aki...jangan kahwin sama Jade."Kerut-kerut dahi aki tengok saya.Hairan mungkin macamana saya tau aki mau kahwin sama gf dia, yang aki nda kasitau pun nama gf dia sama saya.
"Dari siapa kau tau nama gf aki,Jade?Ko kenal dia ka?"
"Ya aki.Sangat kenal.Aki masih ingat kenapa mumy buang saya?kenapa nama saya buruk disekolah dan di kampung?Itu semua gara-gara Jade,aki..Dia yang fitnah saya.Sampai dekat suda saya kena rogol oleh cikgu di sekolah gara-gara fitnah dia."
YOU ARE READING
ON..AN..I & ME
RomanceTAJUK : ON..AN..I & ME GENRE : 21+,Romance,True Story WRITTER : ELLISABETH OTHELLO LANGUAGE : B.M & Sabahan SINOPSIS ON..AN..I & ME mengisahkan tentang Kish,seorang wanita yang ketagih Onani sejak kanak-kanak sehingga dewasa.Dia menghubungi saya (E...