Aki masih menjilat vag saya.Kali ini,lidah aki bertukar liar.Habis basah vag saya dengan liur aki.Tangan aki mula naik di boobs dan meramas penuh kelembutan.Sesekali jari aki menggentel nips saya.Saya hanya mampu mengerang..Saya jadi mabuk kesedapan dengan apa yang aki buat.Lidah aki meliar disetiap sudut vag saya.Terangkat-angkat pantat saya bila aki sedut klitoris saya,kemudian menggentelnya didalam bibirnya."Aki...aki..."
Dan akhirnya saya klimaks lagi.Cecair dari vag saya memancut keluar membasahi wajah aki.Saya menarik nafas.Jantung saya laju saja berdegup.Saya lihat aki bangun dan matanya masih menatap body saya yang menjadi lemas gara-gara klimaks 2x tadi.
"Akis..."
Aki mendekati wajah dan mencium bibir saya dengan penuh nafsu.Saya dapat hidu bau cecair vagina saya sendiri yang membasahi muka aki muda.Bukan itu saja,saya juga merasa cecair vag saya sendiri dari mulut aki,bila aki memasukkan lidahnya kedalam mulut saya.Rasanya?Nda payahlah saya cerita.Tapi memang boleh buat saya tambah bernafsu..Tangan aki masih setia meramas boobs besar saya.Nips saya jangan cakaplah,makin lama makin tegang sebab teransang.
"Akis suka aki buat begini?..Sedap kan.."
Tanya aki sambil matanya merenung redup wajah saya.Saya menganggukan kepala.Ya saya mengaku saya rindu 'hukuman' aki ini.Saya suka!Aki muda senyum.Oh aki muda..kenapa dia handsome betul dimata saya masa tu.Saya semakin cair.Aki membenamkan wajahnya pada boobs saya.
Dicium dan dijilatnya setiap inci boobs saya sehingga ke leher.Aki jilat dan gentel nips saya,dihisap dan digigit manja.Sementara tangan aki menggentel nips boobs saya yang sebelah lagi.Saya pula menarik-narik suda rambut aki gara-gara teransang dan kenikmatan.Aki bertukar pindah ke boobs sebelah lagi.Nips saya dijilat,dihisap dan digigit manja oleh aki.
"Oh Akis...aki suka boobs kau yang besar ni..."kata aki sambil jarinya galak menggentel kedua nips saya.Saya menggeliat keseronokan.Aki muda kiss saya.
Dan..saya klimaks lagi untuk kali ketiga.Tapi aki masih belum berhenti.Kali ini aki melucutkan pakaian dia.Dan jelas saya nampak anu aki terpacak keras.Nafas saya betul-betul jadi nda tentu.Aki memusingkan body saya menonggeng membelakanginya.
"Jangan risau..aki gesel saja dialur pantat bulat Akis.."
Kata aki sambil menggosok-gosok batangnya di pantat dengan rancak sambil memuji-muji pantat saya yang bulat dan tonggek itu.Saya pula semakin hanyut dalam kenikmatan bila tangan aki menggosok vag saya.Jari kasar aki menggentel laju klitoris saya.Tangan saya sudah meramas boobs saya sendiri.Saya mengejang klimaks kali keempat.
"Akis...Akis...aah~..."
Rasa macam ada cecair yang hangat di pantat saya.Rupanya aki juga suda klimaks.Saya terbaring lemas.Aki baring di sebelah saya,dan peluk saya.
"Akis.."panggil aki lembut.Tangannya erat memeluk pinggang saya.Masih terasa anu aki yang tegang menekan perut saya.
"Aki..mau kahwin suda.."
Saya terdiam..nda tau mau cakap apa.Pada masa yang sama saya juga terkejut.Aki tiada cakap apa-apa pun sebelum ni.Dan masa tu baru saya sedar,kami tersumbang lagi.Nda tau napa hati saya sakit betul dengar aki cakap dia mau kahwin suda.Saya menangis.Aki minta maaf sama saya apa yang sudah jadi tadi.Kata aki muda,lepas saya jalan kerja di k.k..aki ada berkawan dengan seorang perempuan.Masih muda.Perempuan tu pernah juga kerja di k.k.Tapi nda lama perempuan tu berhenti,dan datang jumpa aki.Dorang kaple sekejap dan terlanjur.
Terlanjur?Makin sakit hati saya.Apa juga yang saya mau expect sama aki masa tu?Padahal kami pun tersumbang sudah berapa kali.Aki kata mau bertanggungjawab,walaupun tu perempuan nda virgin sudah masa dorang terlanjur.Lagipun orang lain mula pandang serong sama aki sebab perempuan tu kasi heboh yang dia pernah terlanjur sama aki..
YOU ARE READING
ON..AN..I & ME
RomanceTAJUK : ON..AN..I & ME GENRE : 21+,Romance,True Story WRITTER : ELLISABETH OTHELLO LANGUAGE : B.M & Sabahan SINOPSIS ON..AN..I & ME mengisahkan tentang Kish,seorang wanita yang ketagih Onani sejak kanak-kanak sehingga dewasa.Dia menghubungi saya (E...