Saya masuk ja didapur,aki kaut nasi dalam piring suda.Aki buka tudung saji di atas meja.Ada lebihan lauk sardin.Aki hulur saya tu nasi.Dia siap kasi ambil saya sudu dan air lagi.Berbunyi-bunyi suda perut saya.Apalagi..dari siang saya tiada makan.Malam baru dapat makan.Bergegar2 sudu ditangan saya.Aki tarik kerusi duduk di depan saya.Hanya diam dan tengok saya sampai habis makan.Habis makan,cuci piring,dan mandi aki suruh saya masuk bilik dan kunci pintu.Aki cuma masuk bilik ambil bantal dan selimut tidur diruang tamu.Syukur juga saya aki nda macam-macam malam tu.Nda banyak tanya aki saya.Tapi malam tu saya langsung nda dapat tidur.Saya menangis mengenang nasib saya.Macamana saya mau berhadapan dengan orang ramai?Saya malu..pasti Jade melonjak gembira bila dengar cerita tentang mumy maki saya sebab goda laki anti sendiri.Pasti bila masuk sekolah nanti,tambah lah buruk nama saya..saya rasa macam berhenti sekolah saja dan pergi jauh dari sini.
3 hari saya menumpang di rumah aki.Siang memang saya sendiri saja dirumah sebab aki kerja.Malam baru aki muda balik.Kami berbual biasa-biasa saja.Saya pun nda pernah cerita pasal saya hampir dirogol.Jadi saya akan tolong2lah kemas rumah aki,cuci kain aki sebagai balasan saya menumpang dirumahnya.
Petang saya masak apa yang ada dalam peti sejuk aki.Satu hari..saya terjumpa majalah sex di almari bilik aki masa mengemas.Nampak saja aksi sex,dan gambar bogel di majalah..keinginan saya untuk onani mula membuak-buak.Tambahan lagi sejak mau dekat seminggu anti dan laki dia stay dirumah,saya tiada peluang untuk beronani.
Satu-satu gambar lucah di majalah tu saya tatap puas2.Saya dapat rasa panty saya mula basah.Sangat basah.Nafas saya mula naik turun.Saya tidak dapat tolak nafsu saya untuk onani.I really want to do it!Saya lupa sekejap masalah saya.Saya kunci tutup pintu dan jendela rumah aki.Saya cuba cari kapas dirumah aki tapi saya tiada jumpa. Rasa agak kecewa..kemudian saya nampak penyapu bulu ayam yang tergantung di dapur.Penyapu bulu ayam yang memang bulu ayam tu..kamu faham kan?
Saya nda fikir panjang lagi.Saya bawa bulu ayam tu masuk dalam bilik dan mula bogelkan diri.Dengan perlahan-lahan saya usap dan raba seluruh body saya dengan penuh keseronokkan dan lemah lembut.Saya pejam mata..sambil saya mula berfantasi tentang seks dan gambar2 yang ada di majalah lucah aki..saya baring di katil dan mula mengeluh keenakan.Bulu ayam itu saya putar2 di nips saya.Saya dapat rasa badan saya terasa panas.Bulu ayam itu kemudian saya sapu lembut di vag saya.Melekat-lekat bulu ayam itu di vag saya sebab basah.
"Aahh~" body saya mengejang seketika bila saya capai klimaks masa bulu ayam tu saya main2kan di nips saya.Saya dapat rasa ada air yang keluar dari vag saya.Saya buka mata saya,tiba-tiba ada aki berdiri tercegat di pintu bilik.Muka aki nampak terkejut dan tidak mampu berkata apa-apa.Kelam kabut saya buang tu penyapu bulu ayam dan tutup body saya dengan selimut.
"Macam..macamana aki masuk??"Gugup saya tanya.Malu!Memang malu!Bila lagi aki masuk??Sebab saya nda dengar pun bunyi pintu kena buka!
"Aki ingat kau keluar rumah bila nampak semua jendela dan pintu bertutup..Aki ada kunci rumah..tp masa masuk aki macam dengar suara kau di bilik..pintu bilik nda kena kunci.."Kata aki sambil jalan dekati saya.Muka aki merah-merah sudah entah kenapa.Matai!Matilah saya!Budunya saya!Kenapa??kenapa hari ni aki balik awal??Saya balut body saya dengan tu selimut sambil mengengsot turun dari katil mau capai tu pakaian saya yang berterabur.
"Aki keluarla!Saya mau pakai baju!" Saya bilang tapi aki datang dekat terus tarik selimut yang ada di badan saya.Saya cuba tahan tapi tenaga aki lagi kuat.Akhirnya terlepas tu selimut ditangan saya.Saya ambil bantal tutup boobs dan vag saya.Tapi aki tarik tu bantal dengan kasar.
"Saya kasi kau tumpang di rumah saya,tapi ini yang kau buat Akis??Jadi betullah apa yang aki dengar dari mumy dan orang kampung ni??Kau goda laki si Unni??"
Suara aki mula tinggi.Baru saya nampak muka aki marah atau entahlah...Saya mula nangis.Pertama,saya malu kedapatan onani oleh aki..kedua,saya malu saya naked..aki pungut dan ambil pakaian saya.Ketiga,saya sakit hati sebab aki pilih untuk percaya apa yang dia dengar.Salah saya juga sebab nda mau cerita hal sebenar.Keempat..aki tahu tabiat buruk saya..saya nda tau mau berdepan macamana..
"Aki..manada saya goda laki anti Unni.Laki anti Unni yang mau..mau rogol saya masa mumy dan anti dipekan hari tu.Saya kasitau mumy sama anti..tapi laki anti fitnah saya yang goda dia kunun..aki..baju saya.."
"Jadi kalau nda betul,kenapa aki nampak kau main sendiri??kau pernah main suda ni kan??"
"Nda..nda pernah aki..saya..saya masih virgin.."Aki buang baju saya di luar.Lepas tu dia tutup pintu.Tambah saya menangis bila aki buka baju dia dan datang dekat saya.Lama aki tatap saya atas bawah.Saya malu!Saya capai apa saja kain yang ada dekat saya tapi aki tepis tangan saya.
"Kalau betul kau masih virgin..kasi tengok aki puki kau.."Aki bilang sambil buka kaki saya.Saya pasrah ja masa ni.Buntu!Malu!Saya tahan kaki saya.Tapi aki cakap mau tengok saja.Mata saya pejam.Saya malu nampak aki mula dekatkan muka dia di vag saya.
"Aki..tolong jangan kasi tau orang..jangan kasi tau mumy apa yang aki nampak tadi..saya malu.."
"Ya..aki nda kasi tau orang atau siapa-siapa.Tapi Akis mesti dengar cakap aki.Boleh?Apa aki suruh atau buat,ikut saja.Faham?"Saya cuma angguk kepala.Berharap aki tunaikan janji dia kalau saya dengar cakap dia.Kini wajah aki betul-betul di vag saya.Saya dapat rasa hembusan nafas aki di kulit vag saya.Tangan aki mula menyentuh vag saya.Saya dapat rasa,jari aki bermain-main di alur vag saya yang masih basah.Nafas aki mula kuat.Saya juga..nda tau napa saya mula rasa teransang bila jari aki main-main klitoris saya.Makin lama,makin rancak jari aki.
"Aki...jangan.."
Saya nda dapat tolak apa yang saya rasa masa tu.Rasa bila klitoris dimainkan dengan jari sungguh jauh beza dengan kapas atau bulu ayam tadi yang saya mainkan di nips saya.
"Aki..."
"Diam-diam.."Saya gigit bibir menahan rasa itu.Dan tanpa saya jangka,saya klimaks lagi..dan kali ini lebih lama dari yang biasa.Terangkat-angkat pantat saya gara-gara klimaks.Aki berhenti apabila nampak saya macam lemas dan tercungap-cungap.Lepastu aki meramas dada saya,menggentel nips saya.Saya cuba tepis tangan aki tapi aki tiba-tiba kiss saya dan bisik di telinga saya.
"Akis suka kan?Sedapkan?"Saya geleng kepala.Bagaikan baru tersedar dari mimpi,saya tolak aki dan berlari ambil pakaian saya diluar.Cukup!cukuplah!Aki berdiri dan cuba tangkap saya yang kelam kabut pakai baju.
"Aki..tolonglah!Jangan buat saya begini!!Saya suda bagi aki tengok apa yang aki mau!"
"Kalau kau nda mau aki bagitau orang yang kau suka main sendiri,ko ikut cakap aki!"Aki tangkap tangan saya dan tarik saya dengan kasar masuk bilik.Aki buka semua baju saya.Aki himpit body saya.Saya rasa bodoh betul sebab cari nahas sendiri.
"Aki nda kasi rosak kau,Akis.Aki tau juga.Bagi aki pegang dan tatap badan kau saja!Jangan melawan!"
Menangis dan menangis lagi.Akhirnya saya naked lagi.Aki raba,ramas body saya sesuka hatinya sambil memuji2 body saya.Aki juga kiss saya.Aki buka seluarnya dan mula mengurut-urut batang dia sambil menyonyot nips saya.Tangannya meraba dan gosok vag saya.Dan saya sekali lagi pasrah..dan klimaks beberapa kali.Aki juga klimaks dan memancutkan air mani dia di boobs saya.
Kami terbaring bersama di katil bujang aki kelelahan.Aki bangun dan pungut pakaian saya,dan bagi saya.Kemudian dia peluk saya dari belakang.Saya?Saya rasa menyesal.Semua ni nda akan berlaku kalau saya tidak onani tadi.Saya benci diri saya.Menangis lagi.Aki kiss lagi leher saya.
"Aki minta maaf..aki rasa marah bila nampak apa yang Akis buat dirumah aki.Aki rasa kecewa dengar apa yang orang cakap pasal Akis.Aki minta maaf..aki nda dapat tahan tengok body Akis yang sempurna..sebenarnya aki lama suda suka Akis..tapi nda boleh sebab Akis kiranya cucu aki..aki janji aki nda kasitau siapa2 apa yang jadi hari ni.."
Saya tidak jawab apa-apa.Aki suka saya?Nda masuk akal bagi saya.Mesti aki suka sebab body saya saja.Aki keluar dari bilik dan masuk tandas.Saya cepat2 pakai baju dan pack semua pakaian saya dalam beg.Saya nda mau stay lagi dirumah aki.Syukur saja aki tidak cucuk vag saya..saya masih virgin.Tapi kalau saya terus stay dirumah aki..saya pasti..my virginity will lost.Dan lagi teruk..sama aki sendiri..saya terus keluar rumah petang tu juga..dan jalan kaki tanpa arah tuju..
bersambung..
YOU ARE READING
ON..AN..I & ME
RomanceTAJUK : ON..AN..I & ME GENRE : 21+,Romance,True Story WRITTER : ELLISABETH OTHELLO LANGUAGE : B.M & Sabahan SINOPSIS ON..AN..I & ME mengisahkan tentang Kish,seorang wanita yang ketagih Onani sejak kanak-kanak sehingga dewasa.Dia menghubungi saya (E...