Znovu naštvaná Lily

188 10 1
                                    

Omlouvám se, že jsem dlouho nepsala, ale neměla jsem inspiraci. Jestli chcete, napište mi do komentářů, co by se mělo stát. To hlavní mam promyšlený, tak se nebojte ;-)

Po snídani jsme opustily velkou síň a hledaly učebnu přeměňování. Několikrát jsme se s Lily ztratily, ale nakonec stojíme před učebnou. Problém je v tom, že jsme tu měly být před čtvrt hodinou. Zaklepu a otevřu dveře.

,,Můžete mi prosím vysvětlit, proč jste přišly pozdě“ ptá se nás přísným hlasem profesorka McGonagallová.

,,My jsme se ztratily“ odpoví Lily se skloněnou hlavou.

Profesorka jen prohlásí ,,tak si jdete sednout do lavice, ale příště ať tu jste včas.“

Dveře učebny se znovu otevřou. Dovnitř se nahrnou ti kluci, Pobertové.

Profesorka McGonagallová je už opravdu naštvaná ,,a kde jste se zdrželi vy?“

,,Po snídani jsme si museli jít uklidit  košťata.“

,,To je ovšem vaše chyba“ prohlásila profesorka ,,ubírám Nebelvíru pět bodů a doufám, že se to už nebude opakovat.“

Chlapci přikývli a všichni jsme si šli sednout. Volné lavice zůstaly už jen vzadu. Usadily jsme se a vedle nás Pobertové. Lily si ihned vyndala pergamen, brk, inkoust a učebnici k tomuto předmětu určenou.

Profesorka započala výklad o tom, jak budou její hodiny probíhat, co se budeme učit...

Já jsem moc pozor nedávala, radši jsem pořádně prostudovala rozvrh. Strašně jsem se nudila, Lily totiž pořád jen škrábala brkem. Podívala jsem se k vedlejší lavici. Tam se nedávalo pozor vůbec. Seděli tam James a Sirius, a jejich činnost spočívala v čmárání na pergamen, povídání si a položené hlavě na stole. Zakroutila jsem nad tím hlavou. To i já dávám větší pozor, něž oni. Aby se ale neřeklo, zaposlouchala jsem se do profesorčina výkladu. ,,To je asi tak všechno, můžete jít.“

Učebna se začala vyprazdňovat, až jsem tam zůstala jen já, Lily schovávající si své věci do brašny a Pobertové, co si ani nevšimli, že je hodina ukončena.

Přešla jsem k nim ,,jestli vás to zajímá, tak hodina už zkončila.“

Všichni sebou trhli ,,vážně? Nojo aha“ a už jsou pryč.

,,Ani to nepoděkuje“ postěžuju si Lily, která už stojí vedle mě a nevěřícně kroutí hlavou.

Další hodinu máme Lektvary se Zmijozelem, takže se už moc těším, jelikož potkám svojí sestru.

Společně s Lily otevřeme dveře učebny Lektvarů a vejdeme. Všude bublají nějaké Lektvary. Ale první, čeho si všimnu je Lea jak na mě ukazuje a říká holkám okolo sebe ,,to je ona, ta hnědovlasá.“ Ony si mě zvědavě, avšak trochu znechuceně prohlíží.

Výmluvně se usměju na Lily a zamířím k Lee. Lily by stejně šla za Severusem, prolétne mi hlavou.

Dojdu k dívkám ze Zmijozelu. Asi se se mnou budou bavit jenom díky mé sestře ve Zmijozelu a mé čisté krvi. Vím o vztazích mezi těmito dvěmi kolejemi.

,,Koukám, že jsi jim o mě vyprávěla“ řeknu a Lea s úsměvem přikývne.

,,Tohle je Belatrix“ dá se do představování ,,Narcisa...“

Nevnímám, protože si všimnu smutného a znechuceného výrazu v obličeji Siriuse Blacka, který zrovna přichází s ostatními Poberty.

Profesor Křiklan zahájil hodinu představováním. Jak jinak, něž aby zjistil koho má tu čest učit.

,,Já jsem profesor Křiklan a budu vás učit vše potřebné ohledně lektvarů. Teď se seznámíme, budu říkat jména a vy se postavíte.

Belatrix, Narcisa a Sirius Blackovi. Velmi stará čarodějnická rodina. Ano, ano.

Koukám, že tu je mezi námi i pan Potter. Vaši rodiče jsou výborní bystrozoři.

Stejně tak i rodiče slečen Bolnových, které tu máme také“ podíval se na nás.

Poté vyjmenoval jména dalších a seznámil se i se zbylími žáky, jejichž jména neznal.

Nakonec nám ukázal zajímavé lektvary, které by jsme se měli tento rok naučit.

Po ukončení hodiny se Lily rozloučila se Severusem a já si s Leou dohodla sobotní procházku po pozemcích Bradavic.

Jsme ve velké síni a obědváme. Jdou k nám Poberti. Přestanu jíst a zpozorním. Už si toho všimla i Lily.

Remus se tváří přísně a ostatní smutně a provinile.

,,My nevíme, co nám o hodině vykládala profesorka McGonagallová“ ujal se vysvětlování James.

,,Toho jsem si všimla“ přerušila ho Lily.

,,A Remus nám nechce dát opsat svoje zápisky. Nechtěla bys nám je dát opsat ty“ pokračuje.

,,Cože? Vy se ještě ptáte? Je to vaše chyba, že jste nedávali pozor. Je dobře, že vám to Remus nechce dát opsat. I Anita to má, můžete se zeptat jí“ otočí se na mě a její výraz říká ,jestli jim to dáš opsat, tak tě zabiju‘.

Já se jen uculím ,,Lily, můžu si to od tebe opsat?“

Lily se ke mně otočí zády a odejde.

Remus se plácá do čela a odchází také.

Já si sedla a pokračuji v jídle. James, Sirius a Peter si sedli ke mně. ,,Máme to ale kamarády“ postěžuje si Sirius.

Ona chodí do zmijozelu?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat