Věnováno 27karolka27 a DragonWizard_09 za podporu ve formě hlasování, děkuju😁
Už několik týdnů uběhlo od hádky mezi Anitou a holkama. Nemluvý spolu, ani se nezdravý. Anita teď trávý hodině času s Leou i partou Zmijozelských a poslouchání urážek na některé studenty (Nebelvíru) z mudlovských rodin, je na denním pořádku. Pořád jí ale výraz mudlovská šmejdka velice vadí, to i přes to, že teď s Lily nevycházý. Někdy dojde i na nějaké to kouzlo, ale nikomu se zatím nic nestalo.
Zjištění vchodu do kuchyně bylo pro Anitu v téhle době velmi důležité. Čas od času tam přespý, ale dává přednost spíše takzvané komnatě nejvyšší potřeby. Od domácích skřítků zjistila, jak to s ní funguje a uvědomila si, že to zapadá s její první návštěvou. Musíte totiž třikrát projít okolo gobelínu a při tom myslet na místnost, kterou potřebujete...
A stejně jako u prvního úplňku se i u těch dalších Anita budila s nočními můrami, kdy vlkodlak ubližuje jejím kamarádkám. Ano v tom snu to pořád byly její kamarádky. Jak nad tím tak přemýšlela, uvědomila si, že byla chyba je ztratit. Někdy spolu začátek a konec souvisí více, než si uvědomujeme. Po snu s vlkodlakem se provazce jejich přátelství zpřetrhali a po dalších vlkodlačích snech si Anita uvědomila, jak moc jí její kamarádky chybí. Musí si s nimi promluvit, musí je získat zpátky.
***
Profesorka McGonagallová ukončila hodinu a propustila nás na oběd. Pořád jsem musela přemýšlet o mých kamarádkách, o chybě, o životě... a tak mi balení školních pomůcek do brašny zabralo více času. Všichni ostatní už odešli a já jsem se je rozhodla dohonit, ale zastavil mě hlas profesorky McGonagallové ,,slečno Bolnová, můžete jít prosím se mnou? Profesor Brumbál by s vámi chtěl mluvit." Ale ne, snad nezjistil, že spím mimo svůj pokoj. Úkolů mám už tak dost, nechci dostat školní trest. Od teď zřejmě začnu nenávidět řečnické otázky, ovšem že s ní nechci jít za Brumbálem. To nikdy nevěstí nic dobrého a nezdá se mi, že by chtěl jen tak pokecat u šálku čaje. Jsem nervózní, to přiznávám, ale co se dá dělat, nezbývá mi než následovat profesorku dlouhými chladnými kamennými chodbami, které se zdají delší než obvykle.
Co myslíte, že Brumbál chce😏?
Jen tak mimochodem jako dárek k Vánocům a zároveň dvacátou kapitolu bych vám ráda napsala to, co plánuju už dlouho, tak snad to stihnu.
ČTEŠ
Ona chodí do zmijozelu?!
FanficTento příběh je o dvou sestrách, které chodí do prvního ročníku v Bradavicích. Jedna do Nebelvíru a druhá do Zmijozelu. Přes to všechno spolu zatím vycházejí. Jejich životem určitě otřásla parta kluků, kteří si říkají Pobertové a doba ve které žijí...