Nějakou dobu se nedělo nic zajímavého. Holky chodily na vyučování, Pobertové dostávali školní tresty...
Z pohledu Leony
Najednou jsem se probudila. Je sobota, takže se není čemu divit, že jsem si schrupla o dvě hodinky více, něž normálně.
Cisa si u zrcadla češe vlasy a Bela se někam vytratila.
,,Dobré ráno“ pozdravím Cisu.
,,Dobré, ty ospalče“ usměje se ,,už jsem si říkala, že na tebe budu muset použít Aqamenti, jak radí tvá sestra.“
Zamířím do velké síně na snídani. Kráčím chodbami úplně sama, jako snad vždycky.
Zabočím za roh a málem dostanu infarkt, stojí tam předemnou vysoký kluk. Vypadá děsivě. Začnu před ním couvat.
,,Ty jsi Leona Bolnová“ ptá se mě.
,,Co chceš“ vyštěknu na něj.
,,Jen jsem tě chtěl vidět, drahá sestřenice“ prohlásí slizce a pohladí mě po tváři studenými prsty, poté se rozejde pryč.
,,Alexi? Jsi to ty“ zeptám se zmateně.
Ten jen pokývá hlavou a pokračuje ve své cestě.Když ve velké síni procházím okolo Nebelvírského stolu, pozdravím Anitu.
,,Platí to dnes“ ptá se mě.
,,Co?“
,,Přece ta procházka po pozemcích.“
Plácnu se do čela. Úplně jsem na to zapomněla ,,jo, jasně. Tak se můžeme sejít za dvacet minut ve vstupní síni.“
,,Ok“
Z pohledu Anity
Čekám na Leu ve vstupní síni. Chci jí říct o Alexovi, měla by si na něj dát pozor. Ten se za svého otce rozhodně nestydí. Navíc chodí taky do Zmijozelu, takže je velice pravděpodobné, že by se setkali. Chudák teta Helga, kromě své Xenie a Patrika se musí starat ještě o Alexe, jehož matka záhadně zemřela a jeho otec je smrtijed v Azkabanu.
,,Ahoj Leo, tak jdeme“ ptám se právě přicházející sestry.
Vyjdeme ven z hradu a zamíříme k jezeru.
,,Tak jak to jde“ ptám se Ley.
,,Ve škole jsem jedna z nejlepších“ ušklíbla se ,,jinak jsem v pokoji s Belatrix a Narcisou, ty jsou v pohodě.“
Zamyslím se ,,nejsou to náhodou sestřenice Siriuse Blacka?“
,,Toho krvezrádce? Jo, ano.“
,,Náhodou, upřímně ho docela chápu. Ale je to egoestycký debyl“ pověděla jsem jí, co si myslím. Mezitím jsme přišly až k jezeru a prosadily se u něj.
Přešla jsem k věci ,,Leo, potkala jsem Xenii a Patrika. Úplně jsem na ně zapomněla, ale to není hlavní. Znamená to, že sem chodí i Alex. Samozřejmě do Zmijozelu, takže je možný, že ho potkáš. Leo, musíš si na něj dát pozor, jasný? Bojím se, že by ti ublížil“ naléhám na ní.
Ona pokývá hlavou, že rozumí.
ČTEŠ
Ona chodí do zmijozelu?!
FanfictionTento příběh je o dvou sestrách, které chodí do prvního ročníku v Bradavicích. Jedna do Nebelvíru a druhá do Zmijozelu. Přes to všechno spolu zatím vycházejí. Jejich životem určitě otřásla parta kluků, kteří si říkají Pobertové a doba ve které žijí...