Jídlo mi moc chutná, myslim, že si tu zvyknu. Lily se už poněkolikáté smutně podívala na Severuse.
Profesor Brumbál se postavil, celá síň utichla a začala poslouchat jeho proslov. ,,Dobrý večer žáci, chci vás tu především přivítat. Jak známé tváře, tak i nováčky. Rozvrh hodin každý dostanete zítra ráno při snídani od ředitele své koleje. Žádám vás, aby jste na hodiny chodili včas a ve školní uniformě.
Vstup do zapovězeného lesa je zakázán. Tak i potulování se mimo ložnici a společenskou místnost po deváté hodině večerní. Seznam všeho zakázaného najdete v kabinetu našeho školníka Filche. Musím vás upozornit, že za každé porušení pravidel vás čeká školní trest, nebo odečtení počtu bodů dle rozhodnutí učitelů, nebo mě. Tím se dostáváme ke školnímu poháru. Ten na konci školního roku vyhraje kolej s nejvyšším počtem bodů. Body můžete i získat, například při splnění úkolu ve vyučování. Kdyby jste měli nějaké otázky, můžete se zeptat někoho z vyššího ročníku, primusů, prefektů, nebo nějakého profesora.
Jsou tu mezi námi i duchové, ale těch se nemusíte bát. Můžou vám pomoci při hledání učeben“ mrká na nás Brumbál. ,,Tak tedy dobrou noc. Prefekti a primusové vás teď odvedou do vašich ložnic, zavazadla najdete tam.“
Od našeho stolu se zvedla vysoká dívka s dlouhými černými vlasy až po pas ,,tak, pojďte prosím za mnou.“ Vyšly jsme s Lily za ní, já se ještě ohlédla za Leou a zamávala jí. Taky mi zamávala a rozešla se za Zmijozelskou prefektkou.
Šli jsme docela dlouho, Bradavice jsou opravdu obrovské, až jsme došli k portrétu starší čarodějky. ,,To je Buclatá dáma“ představila ji prefektka ,,řeknete jí heslo a ona otevře vchod do společenské místnosti.“ ,,Tak tedy, jaké je heslo“ zeptala se Buclatá dáma. Já jsem zvyklá, že se obrazy hýbou a mluví, ale někteří sebou polekaně trhli. ,,Čáry, máry, fuk.“ odpověděla prefektka a obraz Buclaté dámy se odklonil od stěny, kde je průchod do Nebelvírské společenské místnosti. Prošla jsem s Lily dovnitř a rozhlédla se. V místnosti se nachází krb, křesla se stolečky a kus volného prostoru, kde se kdekdo přivítává, a dvoje otevřené dveře, za kterými vedou schody nahoru.
Otevřu dveře pokoje pro první ročník a vejdu. Je to útulná místnost s pěti postelemi s nebesy na jedné straně pokoje a stolkem s pěti židlemi a skříní na druhé straně. Za mnou vejde do pokoje Lily a další tři holky. Pozdravím je a představím se, ony to po mě zopakují.
---------------------------------------------------------
Mia Erfildová: drobná stydlivá blondýnka s dlouhými rovnými vlasy a modrýma očima s roztomilou tvářičkou.Karoline Holkrounová: silně vyhlížející černovláska s rudou pusou, výraznými linkami a řasenkou.
Izabela Dranvová: velice nízká a velice hubená holčička s hnědými po ramena dlouhými vlasy ve dvou culíkách.
---------------------------------------------------------,,Nebude vám vadit, když si vezmu tu postel nejblíž u okna“ zeptala jsem se ostatních, těm to nevadí, jelikož jen pokrývaly hlavami a sami si zabraly postel. Lily je vedle mě, vedle ní je Mia, vedle Mii Izabela a Karoline úplně na konci.
ČTEŠ
Ona chodí do zmijozelu?!
FanficTento příběh je o dvou sestrách, které chodí do prvního ročníku v Bradavicích. Jedna do Nebelvíru a druhá do Zmijozelu. Přes to všechno spolu zatím vycházejí. Jejich životem určitě otřásla parta kluků, kteří si říkají Pobertové a doba ve které žijí...