Někdo mě sleduje

182 6 0
                                    

Zbytek dne učitelé seznámili žáky s průběhem jejich vyučovacích hodin. Tentokrát si ale Anita i James, Sirius a Peter pečlivě zapisovali, co jim učitelé říkají. Lily poznala někoho, kdo nekašle na školu, Remuse.

Když Lily a Remus viděli, jak si jejich kamarádi pečlivě zapisují, odpustili jim.

Večer se Anita omluvila Karoline, která jí naštěstí také odpustila. Když se všechny usadily na svojí postel, připravené ulehnout, Mia se ostatním svěřila se svým nápadem.

,,Mohly by jsme si o sobě něco říct, aby jsme se lépe poznaly. Mohly by jsme se kamarádit. Myslím, že by nebylo nejlepší, kdyby jsme se nenáviděly a sdílely stejný pokoj.“

,,Tak jo“ odpověděla Lily ,,kdo začne?“

,,Klidně začni ty, Lily.“

,,Tak dobře. Jsem z mudlovské rodiny. Mám skvělé rodiče a sestru Petunii, která mi nadává do zrůd. Kamarádím se s Severusem Snapem. Ten mi toho o kouzelnickém světě a o Bradavicích prozradil opravdu hodně, akorát chodí do Zmijozelu. Ráda čtu a sportuju.“

,,Páni, Lily. To jsem opravdu nevěděla. Petunií se netrap, jenom ti závidí“ snažím se jí utěšit.

,,Teď já“ říká Karoline ,,já jsem z kouzelnické rodiny. Táta pracuje na ministerstvu kouzel a máma nepracuje vůbec. Nemám žádné sourozence. Učím se mudlovskou sebeobranu, jak říká táta, musím se naučit bojovat i bez hůlky. To je asi tak všechno.“

,,Ty jo, to nás musíš naučit“ říkám jí s obdivem.

Mia nedočkavě skáče po posteli ,,to já mám mámu čarodějku a tátu mudlu. Obdivuje kouzelníky a je rád, že jsem v tomto po mámě. Vždycky jsem chtěla hrát famfrpál. Mám v plánu tento rok trénovat a příští rok se hlásit do našeho družstva jako chytačka.“

,,Taky bych chtěla hrát v týmu“ prozradím jim ,,teď ty Izabelo“

,,Já mám mudlovskou rodinu. Dvě sestry, obě mladší. Vtipné je, že jsou obě vyšší než já. Když už jsme u mně, tak já mám velmi nízký tlak. Může se stát, že omdlím. Taky jsem hrozný strašpitel.“ smutně se na ostatní podívala, jak budou reagovat.

,,A nedá se s tím něco udělat“  ptá se jí soucitně Lily.

,,Myslím, že ne.“

,,Tak já jsem z kouzelnické rodiny. Máma i táta jsou bystrozorové. Babička s dědou a tetou z máminy strany byli také bystrozorové. Před osmi lety je přepadli smrtijedi. Máma s dědou unikli, ale babičku s tetou zabili. Z tátovy strany mám babičku, dědu, strýce a tetu. Děda pracuje na ministerstvu kouzel, stará se aby nikdo z mudlů nevěděl o našem světě. Nekdy i maže paměť. Babička už nepracuje. Teta pracuje v kouzelném zvěřinci na Příčné. Má Xenii a Patrika...“ víc jsem říct nestihla, protože se ozvalo zaklepání na dveře.

,,Dále“ řekla nervózně Lily.

Dveře se pomalu otevřely a do pokoje vstoupila dívka asi o dva roky starší než oni. ,,Ahoj. Slyšela jsem odtud Xenie a Patrik, tak mě zajímalo, co se o nás říká.“

,,Xenie“ zapištím.

,,Anito?“ ptá se mě.

,,Úplně jsem zapomněla, že se tu s tebou potkám. Tak dlouho jsme se neviděly.“

,,Je zvláštní, že je Lea ve Zmijozelu“ prohlásí zamyšleně.

,,Hm. To znamená že je tu i Alex?“

Zachcichtí se a přikývne ,,hádej v jaké koleji.“

,,Nebude vám vadit, když vás teď na chvíli opustím? Chtěla bych se přivítat i s Patrikem“ zeptám se svých spolubydlících.

,,Klidně, my ale asi už půjdeme spát.“

Po přivítání Patrika a dlouhém povídání se konečně vrátím do ložnice a jdu spát.

Ráno je stejné jako předchozí. Akorát se ve společenské místnosti pozdravím s Xenií a Patrikem. Ostatní už šly napřed a tak se sama vydám do velké síně.

Na zádech cítím něčí pohled. Ohlédnu se, ale nikoho nevidím.

Ve velké síni se svěřím holkám. Ty mě uklidní a řeknou mi, že budou všude chodit se mnou.

Jakmile dojíme snídani, vydáme se na hodinu obrany proti černé magii.

Vejdeme do učebny, kde se už nachází někteří naši oblíbení spolužáci ze Zmijozelu. Pozdravím Leu a jdu si sednout do zadních lavic. Lily si už stihla sednout dopředu vedle Severuse a Karoline už sedí s Izabelou. Sednu si tedy vedle Mii a společně s napětím očekáváme příchod profesora.

Otevřou se dveře a dovnitř vejde mladý profesor, který zřejmě nedávno sám dokončil studium.

,,Vítám vás na mé hodině. Já jsem profesor Filip Obrok. Dnes si budeme jenom povídat, ale většinu času stráveného v této učebně budeme věnovat praxi.

Tak tedy, v mých hodinách se budete učit, jak přežít tam venku. Doufám, že už jste slyšeli o Voldemortovi“ několik lidí sebou při vyslovení tohoto jména polekaně cuklo ,,a pro ty, kteří ne, je to zlí černokněžník, který zastává názor, že kouzelníci jsou nadřazení mudlům, které poté zabíjí. Jeho následovníkům se říká smrtijedi. Je tu mezi námi i několik lidí, co mají v rodině bystozory, nebo kvůli tomu, jehož jméno se nesmí vyslovit přišli o část rodiny a nebo něco jiného. Teď vás poprosím, aby jste se přihlásili, pokud k tomuto tématu něco máte. Nechci vás do toho ale nutit. Je tu ale několik lidí, jejichž rodinu bych rád probral. Sedneme si do kolečka. Teď se prosím postavte a můžeme začít.“

Profesor mávl hůlkou a stoly se přesunuli ke stěnám a židle do kolečka uprostřed místnosti.

Žáci se posadili a už se několik lidí přihlásilo.

Profesor mávl rukou k Jamesovi Potterovi.

,,Mí rodiče jsou bystrozorové a chytají smrtijedi.“

Takto to šlo celou hodinu až profesor prohlásil ,,Slečny Anita a Leona Bolnovy se nepřihlásily, ale zrovna o jejich rodině bych chtěl mluvit. Je to velice zajímavé. Která z vás to řekne ostatním?“

,,Klidně to řekni Anito“ ustoupila Lea.

,,Tak jo, mě je to jedno. Naši rodiče jsou bystrozorové. V celé mámině rodině byli bystozory. Před osmi lety k nim přišli smrtijedi. Máma a děda se zachránili, ale babičku a tetu zabili“ podívala jsem se na profesora pohledem už jsem skončila.

Profesor se na mě soucitně podíval ,,řeknete ještě něco o svém strýci, prosím.“

Zmučeně a trochu naštvaně se na profesora podívám. Nikdy jsem nechtěla, aby se to někdo dozvěděl. Sice jsem to chtěla říct holkám, ale vůbec ne, aby se to dozvěděla celá škola. Drby se tu roznášejí až moc rychle. Stydím se za to.

,,Náš strýc je smrtijed, teď už je v Azkabanu“ řeknu se staženým obočím.

Někteří Zmijozelští se na mě koukají jako na hnusnou hloupou Nebelvírku. No jasně, vždyť jsem dala jasně najevo, že se za něj stydím. Navíc, zřejmě se kamarádí s jeho synem.

Při cestě na bylinkářství se mě holky ptají, proč jsem jim o strýci neřekla. Já jim snad už po čtvrté říkám, že jsem jim to chtěla říct, ale vyrušila nás má sestřenice. Dovyprávím jim o mé o dva roky starší sestřenici Xenii a o rok starším bratranci Patrikovi. Poté jsem přešla k strýci Igorovi, který je v Azkabanu, tetě co záhadně zemřela a Alexovi, mému bratranci co studuje o rok výš, jak jinak než ve Zmijozelu. Poté se naše debata dostala ke mně, že bych také chtěla příští rok hrát ve famfrpálovém týmu... Dostaly jsme se i k Lee. Proč nechodí do Havraspáru? Je jako ostatní ze Zmijozelu? Znamená Nebelvír vs Zmijozel konec mezi Anitou a Leou?

Toť otázka. Proč je Lea ve Zmijozelu neví zatím ani ona sama. Sice se baví s ostatními z její koleje, ale je opravdu jako oni? Vždyť se z některých klubou budoucí smrtijedi. Baví se s nimi, ale sama taková být nechce. Hlavní pro ní je kamarádství s její sestrou Anitou.

Jak často se jí motají tyto myšlenky hlavou. Tak pozor, to co je správné a jednoduché se někdy zdá být stejné, ale je to úplně jiné. Někdy záleží jen na nás a naší volbě!

Ona chodí do zmijozelu?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat