След като облякохме дрехите си и оправихме косите си за да не казват "прясно изчукани" слязохме на първия етаж. Като влязохме в хола всички държаха шампанско в ръка и седяха до камината.
След като ни видяха ни се усмихнаха и ни дадоха чаши с шампанско. Оставаха последни 10 секунди до настъпването на новата година и излязохме на украсената с нощни фенери веранда , която гледаше право към Холивуд. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. - викаха всички.
Джъстин : Обичам те, малка моя! - каза с голяма усмивка на лицето си.
Аз : И аз те обичам , Джъстин. - казах със същата голяма усмивка.
Той ме дръпна и сля устните ни, като веднага мушна езика си в гърлото ми. Изведнъж всички извикаха "ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!" и чух как от големия град започна заря. Аз и Джъстин се отделихме един от друг в 00:01.
Подпря челото си на моето и прошепна "Честита Нова Година, миличка. Какво си пожелаваш?" - "Теб!" - също прошепнах, а той отново сля устните ни.
...
Джъстин
Отворих очи и се огледах. Бях сам на леглото. Изпуфтях и погледнах в часовника до леглото. 08:34-часа.
Къде е Вики? Станах и отидох в банята, но я нямаше там. Взех дрехи от сака ми и се облякох:
И слязох на първия етаж. Тайсън, Чаз, Крис и Келси седяха на дивана и гледаха "Teen Wolf".
Аз : Хей.. - поздравих ги, а те ми отвърнаха със същото. Отидох в кухнята и си сложих портокалов сок и го изпих на веднъж. Тайсън дойде и седна на плота.
Тайсън : К'во става? - попита той и се усмихна.
Аз : Нищо. Къде са Вики, Калина, Сам...
Тайсън : Джейсън, Адам, Сам и Лиа отидоха до града за да вземат нещо за ядене, а Вики и Калина излязоха на вън на разходка.. Искаш ли да отидем при тях, защото нищо не мога да схвана от тъпия сериал, а Келси настоява да го гледаме. - направи отекчена физиономия, а аз се засмях.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Мразя това , че те обичам ...
ФанфикАз : Джъстин , защо ме нараняваш ? - казах през сълзи, свличайки се на земята . Джъстин : Аз теб ли ? Аз ТЕБ ?- гледаше ме в недоумение - А това Виктория ... - кресна той хвърляйки телефонните разпечатки на пода - Как точно ще ми обясниш това ? Аз :...