Снегът се сипеше на парцали. За половин час беше натрупало около десет сантиметра, което си беше доста и ни караше да очакваме страхотна снежна покривка за утрешния първи ден от новата година. Всички отново се намирахме в огромната всекидневна на китната хижа. Камината гореше силно, карайки дървата в нея да пукат мощно. Носеше се лек аромат на канела, защото момичетата разнасяха топли напитки нагоре надолу, подавайки чаша гореща течност в ръката на всеки, който беше пожелал да се стопли след дългата половинчасова триада, която тъкмо бяхме изкарали навън. Всички бяха на вън и се радваха на снеха . Беше детинско , но беше и страхотно . Трябва да кажа, че радостта от снега до такава степен бе заслепил всички ни , че увитата с кърпа ръка на Джъстин остана почти незабелязана . Чух как някой от компанията и обърна внимание едва , когато вече влизахме обратно в хижата . Мисля , че този някой е Тайсън .
Когато това се случи всички до един много бързо обкръжиха моето момче с въпроси . Но той не каза нищо . Погледна плахо в мен с онзи свой дълбок лешников поглед . Почувствах се така сякаш ми искаше съвет какво да им отговори . Почти незабележимо надигнах рамене и побързах да се отдалеча с няколко крачки , защото ми стана смутено . Дочух как той май смотолеви нещо за прозореца в банята . Счупил го бил и се порязал , събирайки стъклата . Което си звучеше недостоверно от където и да го погледнеш . Забелязах почудата по лицата на обкръжаващите го . Крис , Адам и Чаз се спогледаха мълчаливо , а Джейсън и Тайсън побързаха да сменят темата, усещайки че същата е неприятна за Джъстин по някаква причина. Усетих, че момчетата никак не му повярваха. И знаех, че когато останат насаме с него хубаво ще го разпитат .Келси придоби загрижен вид и тъкмо тръгна към Джей с въпрос , когато Сам я дръпна рязко за ръката , отвеждайки я да помогне в кухнята . Няколко минути по-късно всички момичетата се събрахме зад високия барплот , за да направим топли напитки . Момчетата от своя страна се настаниха тихо около камината . И шушукането им започна . Разпитваха го . Очаквах това . Но нямаше как да преценя дали той им казва истината . Все пак това , което преди минути сам си бе причинил беше меко казано .. трудно за обяснение . Машината зад мен издрънча звънко и аз насочих очи към нея , за да сложа канела в поредните две вече пълни чаши .Скоро Калина и Сам прекъснаха тихата разпитна сесия на Джъстин около камината , занасяйки напитките , а аз останах в кухненския бокс само със Лиа и Келси . Любопитните очи на Келси попаднаха на моите , но побързах да извърна глава и бързо да напусна бокса . Само въпросите и ми трябваха в момента и сигурно щях да я фрасна . Заех се да разтребвам каквото има по високата маса за хранене и тогава забелязах нещо . Келси се приближи и седна близо до Джъстин . Наострих слуха си , гледайки в тях .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Мразя това , че те обичам ...
FanficАз : Джъстин , защо ме нараняваш ? - казах през сълзи, свличайки се на земята . Джъстин : Аз теб ли ? Аз ТЕБ ?- гледаше ме в недоумение - А това Виктория ... - кресна той хвърляйки телефонните разпечатки на пода - Как точно ще ми обясниш това ? Аз :...